שימוש בטופס להזנת לידים לערוץ במערכת Lead Manager
21 פברואר, 2017
שדרוג סטטוס נסגרה עסקה (שייך למודול סגירת עסקאות)
21 פברואר, 2017

הוספת משימות ותזכורות כלליות למשתמשים במערכת Lead Manager

מעוניינים ליצור משימות ותזכורות לביצוע? מעכשיו תוכלו לפתוח במערכת ליד מנג'ר משימות כלליות ללא שיוך ללידים, וליצור תזכורות לביצוע במועד עתידי.

ניתן גם ליצור משימות ממשתמש אחד למשתמש אחר לפי היררכיית ההרשאות בחשבון (מנהל חשבון לכלל המשתמשים, מנהל מכירות לצוות מכירות, מנהל מטייבים לצוות מטייבים). פיצ'ר זה לא חל על משתמשים מסוג ספקים או לקוחות.

על מנת ליצור משימה כללית יש לפעול ע"פ ההנחיות הבאות:

שלב 1

היכנסו למסך המשימות (לחיצה על הפעמון למעלה משמאל או באמצעות תפריט המערכת):

tasks_1

 

 

 

 

 

 

 

 


שלב 2

לחצו על אייקון ה + להוספת משימה חדשה ומלאו את פרטי המשימה הכללית בחלון (פופאפ) שנפתח:
1. תיאור המשימה
2. משתמש מטפל (שייכו את המשימה לטיפולו של המשתמש הרצוי, * שימו לה שלא ניתן לשייך משימה לפי היררכיית ההרשאות למשתמשים).
3. עדיפות (סימון לנוחיותכם).
4. מועד לביצוע המשימה
לבסוף לחצו על "שמור"

tasks_2
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שלב 3

תוכלו לבצע סינונים במסך המשימות:
1. לצפות בכל המשימות בחשבונכם, או במשימות המשויכות ללידים, או במשימות כלליות (שאינן משויכות ללידים).
2. תוכלו לבצע סינונים ולצפות בכל המשימות לטיפולכם, שיצרתם לאחרים, שאחרים יצרו עבורכם וכו').

tasks_3

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *