הפקת דוחות

לא מצליחים לקבל תמונת מצב כוללת? מתחילים להתבלבל מרוב נתונים סותרים על מצב הלידים? לא מצליחים לארגן את הלידים לפי תקופה או סטטוס בו נמצא הליד? מייאש?

במערכת Lead Manager קיים פתרון קל ונוח, בעזרת טכנולוגיה שתאפשר לכם להפיק דוחות בכל זמן נתון, לנתח נתונים, להפיק לקחים, להסיק מסקנות ובעיקר לדעת היכן אתם עומדים.

הפקת דוחות ובקרה על לידים

מערכת Lead Manager עם מודול CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת הפקת דוחות הן על ידי מנהל החשבון, והן על ידי לקוחות הקצה ואנשי המכירות. הפקת הדוחות מתאפשרת בכל זמן ובכל שלב, וניתן לקבל מהם נתונים מתקדמים אודות החשבון:

  1. מערכת ניהול קשרי לקוחות הכוללת צפייה בכל הלידים, עם פילוח לתקופות זמן שונות.
  2. מיון לידים לפי סטטוס כמו למשל, ליד הנמצא בטיפול, ליד שתואמה עימו פגישה, ליד אליו נשלח חוזה לחתימה וכדומה.
  3. חיפוש מתקדם בכל אחד מהפרמטרים של הליד, כפי שהוגדרו במערכת- שם, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, תוכן הליד, נושא ועוד.
  4. אפשרות לצפות בלידים מחוקים.
  5. ניהול לקוחות עם אפשרות ייצוא דו"ח לאקסל, לפי תקופה.
  6. צפייה במסך הפעילות של כל לקוחות הקצה ואנשי המכירות תחת אותו החשבון, במסך אחד נוח וברור.
  7. הפקת דוחות אקסל לכל משתמשי המערכת בקליק אחד בלבד.

הפקת דוחות – יעילות המערכת, לצד נוחות שימוש
מערכת Lead Manager מאפשרת ראיה רחבה וטובה יותר של כל תהליך המכירה וניהול החשבון באמצעות דוחות המציינים את הזדמנויות המכירה ואת חשבונות הלקוח, עם כל הפרטים החשובים, כמו פרטי הלידים בחלוקה לפי קמפיינים, סטטוס וכיוצ"ב.

את הדוחות ניתן להתאים אישית, לפי הצורך ולפי הגדרות של מנהל החשבון או של משתמש הקצה. יצוא הדוחות לטבלת אקסל, או תוכנה דומה, מאפשר ניתוח הדוח בצורה קלה, ומניעת מצבים כמו צוואר בקבוק, או עיכוב בטיפול בחשבון.

הפקת דוחות – גם במחלקת המכירות
גם מחלקת המכירות יכולה ליהנות מהפקת דוחות המנתחים את המכירות על כל שלביהן, ניתוח מכירות על בסיס חודשי, רבעוני או שנתי, ניתוח הזדמנויות במכירה באמצעות הלידים ומקורות אחרים ועוד. עוד מאפשרת המערכת צפייה בנתונים לפי שלבים בהזדמנויות המכירה, או לפי תקופות זמן שונות. עכשיו יותר מתמיד חשוב לשלוט במידע בכל הקשור ללידים לעסק שלכם. מערכתLead Manager  היא בדיוק המענה המושלם עבורכם!

הפקת דוחות – מתחילים ליישר קווים…
ליד הוא ישות, אדם, או גורם עסקי עם פוטנציאל לביצוע עסקה. טרם השימוש במערכת לניהול לידים נוצר במקרים רבים מצב בו מנהל החשבון איבד את היכולת לעקוב בצורה מסודרת אחרי מחזור המכירה בכל שלביו, מרגע קבלת הפניה ועד ביצוע המכירה בפועל. בדרך נפלו בין הכסאות מהלכים שתרמו לתהליך המכירה, והם חשובים גם לעתיד. היה קושי ברור לנתח הזדמנויות חדשות, לפלח אותן ולארגן אותן לפי תקופות זמן, ותהליך ניהול החשבון דרש אנרגיה, זמן ומשאבים חומריים.