ניהול קמפיינים ומכירת לידים

 מנהלי קמפיינים

רק אם אתם מנהלי קמפיינים, תדעו להעריך מערכת שתרכז עבורכם את כל הנתונים הנדרשים לא רק להפקת קמפיין אלא גם למעקב אחר האפקטיביות שלו, עם ריכוז נתונים מפולח לפי הצרכים וההגדרות שלכם, וייעול שיטת העבודה מול לקוחות הקצה אליהם מנותבים הלידים או לאנשי המכירות במקרה של עסק או חברה.

4-icon-4 מערכת Lead Manager מאפשרת לכם לא רק לייעל את העבודה בצורה משמעותית, אלא גם לראות את התמונה הכוללת בכל זמן נתון, על פי פילוחים והגדרות מותאמות אישית.

ניהול קמפיין – מתחילים מבפנים
ניהול קמפיין באינטרנט דורש ממנהל הקמפיין הכנה מוקדמת ומקיפה של הקמפיין, הכוללת פילוח לקוחות היעד, איסוף נתונים על לקוחות אלו, ניהול רשימות מסודרות עם פרטי הלקוחות, ולאחר מכן, ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות, מעקב שוטף והפקת דוחות. זהו תהליך ארוך, סיזיפי למדי, הדורש ריכוז כמעט בלתי אפשרי, במאגר נתונים גדול מדי, ומפוזר מדי.

ייצור לידים והעברתם ללקוחות קצה
מערכת Lead Manager, אשר פותחה במקור עבור מנהלי קמפיינים, מאפשרת דרכים מתקדמות למנהלי קמפיינים, המעוניינים לנהל קמפיינים אינטרנטיים, של פרסום ושיווק, ואת האופציה להעביר לידים ללקוחות הקצה שלהם.
המערכת מאפשרת למנהלי הקמפיינים לבצע הגדרה ראשונית של המשתמשים, והגדרת כללים לניתוב לידים באופן אוטומטי למשתמשי הקצה. כל שנותר לעשות לאחר הגדרות אלו, הוא לצפות בנוחות בנתונים המוזרמים למערכת, ולהפיק מהם דוחות – אף הם מותאמים אישית.
באופן זה חוסכת מערכת Lead Manager לחברה ולמנהל הקמפיין, כוח אדם, זמן ומשאבים נוספים, ומייעלת את התהליך על ידי אוטומציה ובקרה מתקדמת.

מערכת Lead Manager למנהלי קמפיינים היא למעשה כלי המסייע בניתוח נתוני הלקוחות, את דפוס ההתנהגות שלהם, בהתבסס על המידע שנאגר במערכת. באופן זה, תוכלו לרכוש ידע שישרת אתכם בקבלת החלטות, ניתוח המידע, הסקת מסקנות ומיקסום האינטראקציה עם הלקוח.

ניהול קמפיין – חבל שלא חשבו על זה קודם
מערכת Lead Manager מאפשרת כמה אופציות חשובות לתכנון קמפיין וניתוחו לאחר שעלה לאוויר:

  • הגדרת עלות לכל ליד, כאשר המערכת מחשבת אוטומטית את סך כל הרווחים שהתקבלו מקמפיינים קודמים, לפי תקופות.
  • דיווח של המערכת ללקוחות הקצה אודות המחיר אותו שילמו עבור כל ליד בתוך ממשק ניהול הלידים של לקוחות הקצה.
  • שליטה מוחלטת של מנהלי הקמפיינים על השדות שיוצגו בפני לקוחות הקצה, שדות שיוסתרו, והצגת חלק מהשדות בליד, תוך הסתרת חלקים אחרים.
  • מעקב אחר יעילות הקמפיין המבוסס על נתוני הלקוחות.
  • יכולת ביצוע קמפיינים, באמצעות דיוור ושיווק בדואר אלקטרוני.
  • הוספת תכתובת חשובה עם הלקוח אל תוך המערכת.

ניהול קמפיינים באמצעות מערכת Lead Manager הופך תהליכים מקשים עד בלתי אפשריים כמעט – לקלים, נוחים, וידידותיים מאד למשתמש במערכת זו.
אין מה לחכות, המערכת מוכנה לתפעול, וכל שנותר הוא להזמינה ולהתחיל ליהנות מהתוצאות עבור הקמפיין הבא שלכם.