ניתוב לידים

מרגישים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם אינם מטופלים כראוי ונופלים בין הכיסאות? מפספסים הזדמנויות עסקיות והתלונות מהלקוחות מתחילות להיערם על שולחנכם?

הגיע הזמן לעשות סדר ולהתחיל לנתב את הלידים ליעדים הנכונים. ניתוב לידים באמצעות מערכת Lead Manager, מבטיח סידור הלידים, ניתובם ללקוחות הקצה המתאימים, בין אם הם לקוחות אשר רוכשים מכם את הלידים ובין אם הם אנשי מכירות של החברה. כל זאת במטרה לשפר את צורת ההתנהלות העסקית, תוך חסכון ניכר במשאבים אנושיים ופיננסיים.

אוטומציה – מנתבים את הדרך להצלחה
מערכת Lead Manager מאפשרת יצירת חוקים וכללים אוטומטיים לניתוב לידים ללקוחות קצה ולאנשי מכירות. משתמשי הקצה הם הלקוחות, המקבלים את הלידים במקרה של ניהול קמפיינים, או אנשי מכירות במקרה של עסק.
ניתוב הלידים מתבצע בצורה אוטומטית על ידי הגדרות ופונקציות מיוחדות המוטמעות במערכת, ולפי הפרמטרים, שהוגדרו.

לאחר הגדרת כללי הניתוב האוטומטיים, מערכת Lead Manager תדע לשלוח באופן אוטומטי את הליד למשתמשי הקצה המתאימים, לפי השיוכים שהוגדרו מראש. הגדרת פרמטרים זו, לצורך הפילוח לקהלי יעד שונים מאפשרת סביבה נוחה ואינטראקציה יעילה לביצוע הפעילויות השיווקיות, וניהולן.

בקרת לידים ופיקוח
במקרה בוו נשלח ליד בטעות או שנדרש זיכוי, מאפשרת המערכת פירוט של משתמשי הקצה אליהם נשלח הליד, ומתן זיכוי. כל זאת בשימוש נוח, קל, יעיל וידידותי מאד. המונח זיכוי, מתייחס למחיקת הליד מחשבונו של משתמש הקצה אשר לגביו בוצע הזיכוי.

טיוב לידים
מערכת Lead Manager מציעה מערכת לניהול וטיוב לידים. בפועל המערכת מאפשרת השהיית לידים באופן יזום, ללא העברתם באופן אוטומטי למשתמש הקצה על מנת לבצע פיקוח, בקרה ואימות פרטים מול הליד. בכל שלב, יכול מנהל החשבון להורות על ביצוע אוטומטי של הליד הנבחר אל משתמשי הקצה המתאימים.

מערכת Lead Manager  מציעה ניתוב אפקטיבי, באופן נוח וידידותי, ליצירת סנכרון בין מנהל הקמפיין לבין משתמשי הקצה, תוך קבלת מידע און ליין, והעברה אוטומטית למשתמשי הקצה המתאימים. זה הזמן לשפר את ניתוב הלידים בעסק שלכם ולהגדיל את אפשרויות המכירה שלכם!

למה CRM לניהול לידים?
מערכת CRM ה לניהול לידים – Lead Manager פותחה בחשיבה אסטרטגיה עסקית על מנת לייעל את מערך השיווק והמכירות בחברה. מערכת זו מטפלת בפן השיווקי כמו ניהול קמפיינים ובמכירות.

בעולם העסקים של ימינו, כל עסק או חברה נדרשים להיות בקשר ובמעקב מתמיד עם לקוחותיו הפוטנציאליים, קשר מתמיד זה דורש הקצאת משאבים, הן כספיים והן אנושיים, וגורם להוצאות גבוהות, ועיכובים בעבודה ולתסכול רב. התסכול נובע מהיעדר מערכת מקצועית שנועדה ספציפית לצרכים הללו. בנוסף, בחברה או בעסק, נוצר מצב בו קיימות מספר מערכות מקבילות אשר אינן פועלות בסנכרון זו עם זו. מידע יקר ערך הולך לאיבוד, והפעילות מתעכבת והופכת להיות בלתי אפשרית.

זהו למעשה הערך המוסף, והנדרש, של מערכת ניהול מכירות. מערכת זו מסדרת בראש ובראשונה את כלל המידע בנוגע למערך המכירות בחברה ובמחלקות השונות. היא מאחדת את כל המידע ויוצרת מאגר מידע אחד בלבד, אליו מתנקזת כל הפעילות, ולתוכו מוזנים כל הנתונים. בנוסף, המערכת יוצרת סנכרון בין כל ערוצי המכירות בחברה, במחלקות השונות. באופן זו מתאפשרת נגישות למידע, בכל זמן נתון. כך מערכת  Lead Manager עוזרת ללקוחותיה, בשיפור ביצועיהם העסקיים, בהתייעלות, ובשיפור שיטות העבודה בצורה מתקדמת ביותר.