מערכת CRM לעסקים ולחברות

מערכת CRM לעסקים ולחברות – לניהול יעיל של תהליכי השיווק והפרסום

מערכת ליד מנג'ר נותנת מענה ייחודי וחדשני לעסקים קטנים ובינוניים ולחברות גדולות באמצעות ניהול לידים מתקדם, ניהול מכירות עם בקרה שיווקית ומיקוד תקציב הפרסום.

המערכת מאפשרת את קליטתם של כל הלידים הנכנסים לעסק באמצעות התממשקות חכמה למערכות החיצוניות השונות. פרט לניהול לידים, מערכת ליד מנג'ר מספקת ניהול מכירות מתקדם, ניתוב חכם לצוות המכירות, סטטוסים ותזכורות לטיפול בלידים, שליחת הודעות מרוכזות ללידים באמצעות סמס או דוא"ל, הקמת טלפונים וירטואליים לטובת בקרה שיווקית יעילה במיוחד, מערכת דו"חות ועוד (פירוט פיצ'רים נוספים – מטה בדף זה).

מערכת ליד מנג'ר מספקת סדר וארגון באמצעות קליטת לידים מרוכזת במקום אחד, בקרה, וכן ניהול ייחודי של השיווק והפרסום בחברה, לטובת חיסכון עצום ומיקוד תקציב הפרסום – המפתחות לגדילתו ולצמיחתו של כל עסק.

המערכת מספקת ממשק מתקדם לניהול לידים ו- CRM לניהול המכירות.

ניהול קמפיינים, קליטה וניהול לידים, ניהול מערך שיווק ומכירות, מוקד טלמרקטינג ואנשי מכירות – פיתרון חדשני וכולל במקום אחד.

 

7-leadlifecycle

יתרונות השימוש במערכת CRM לעסקים וחברות

  • אין עוד צורך בתוכנת אקסל: מערכת ליד מנג'ר מבצעת אוטומציה של תהליכי קליטת לידים, ניתוב לאנשי מכירות והטיפול בהם, הפקת מגוון דו"חות.
  • ביצוע תזמון וניתוב לידים לאנשי המכירות בחברה בעזרת הניתוב האוטומטי, ובאמצעות מודול "טיוב" הלידים. כך ניתן להעביר לידים בצורה חכמה בין אנשי המכירות.
  • שליחת לידים באמצעות דוא"ל ו-SMS ישירות לצוות המכירות בחברה.
  • שליחת דיוור ללקוחות: ניהול קשרי לקוחות החברה באמצעות SMS או באמצעות מיילים מעוצבים.
  • מעקב אחר ההכנסות באמצעות מערכת הדו"חות והסטטיסטיקה.
  • חשבון אישי לכל איש מכירות, לניהול תהליכי המכירה: המערכת מספקת ממשק ניהול תהליכי מכירה עבור כל אחד מאנשי המכירות בחברה.
  • תמונת מצב של המכירות בחברה: ניתן להתעדכן בסטטוס הטיפול בלידים ובאופן ההתקדמות של כל אחד מאנשי המכירות, בכל רגע נתון.
  • ביצוע אופטימיזציה לערוצי השיווק בחברה.
  • הפקת דו"חות סיכום.
  • חיסכון עצום בעלויות.
  • פעילות המערכת מתבצעת ב"ענן": עובדה זו מאפשרת התחברות למערכת ה- CRM בעזרת דפדפן אינטרנט מכל מחשב, מכל מקום, וללא צורך בהתקנת תוכנה.
  • השירות ניתן כ-"One Stop Shop" וכולל תמיכה שוטפת, זמינות גבוהה, תחזוקת שרתים, וכן עדכון ושדרוג המערכת באופן תמידי.

פיצ'רים נבחרים במערכת

  • ניהול ממשק בקרת הלידים

    • צפייה מרוכזת בכל הלידים אשר התקבלו בחברה לפי טווחי תאריכים מוגדרים (למשל: "היום", "כל הלידים" או "בין תאריך X לתאריך Y").
    • ניהול מלא של עמודות ושדות בטבלת הלידים לפי צרכי החברה.
    • ניהול הרשאות והתראות עבור כל השדות בטבלת הלידים "פר משתמש" (לכל קבוצת משתמשים בנפרד, למשל: הגדרת הרשאות לאנשי מכירות).
  • ניהול ערוצי שיווק וקמפיינים (טפסים)

    • התחברות לכל ערוצי השיווק של החברה וקליטתם בצורה מרוכזת ונוחה.
    • ממשק ייעודי להרכבת טפסים לכל קמפיין וקמפיין.
    • מחולל HTML אוטומטי להתממשקות לטפסים, דפי נחיתה, אתרים וכד'.
  • ​קליטת לידים מערוצי שיווק שונים (דפי נחיתה, טפסים, פורטלים ואתרים, תכניות שותפים, וכדומה)

    • קליטת לידים דרך POST, GET, וקריאה ישירה מתוך המיילים.
    • יכולת קליטה של אלפי לידים בדקה.
    • סינון לידים כפולים בזמן אמת.
    • סינון לידים ספאם בזמן אמת.
  • ממשק לניהול מכירות (CRM)

    • סינון וחיפוש לידים לפי תאריכים וסטטוסים.
    • הוספת הערות ו-FOLLOW-UPS לכל ליד וליד.
    • אפשרות עריכת לידים ועדכון סטטוסים.
    • אפשרות ייצוא ל-EXCEL.
    • ניהול קשרי לקוחות.
  • ​דיוור מיילים ללקוחות החברה

    • יצירת תבניות דיוור מעוצבות במיילים.
    • שליחה מהירה של תבניות דיוור מעוצבות ללקוחות החברה ישירות מתוך בסיס הנתונים בחשבון.
    • שליחת דיוור מהיר במייל ללקוחות החברה מתוך מסך טבלת הלידים הראשי תוך ביצוע סינונים וחתכים מתקדמים לקבוצות מיקוד.
  • דיוור באמצעות סמס (SMS)

    • יצירת תבניות סמסים לדיוור ללקוחות החברה באמצעות סמס.
    • שליחה מהירה של תבניות דיוור בסמס ללקוחות החברה מתוך בסיס הנתונים בחשבון.
    • שליחת דיוור מהיר בסמס ללקוחות החברה מתוך טבלת הלידים, תוך ביצוע סינונים וחתכים מתקדמים לקבוצות מיקוד.
  • ניתוב לידים לאנשי מכירות

    • הגדרת ימים ושעות לקבלת לידים פר איש מכירות. מותאם אישית לטובת פעילות רק בשעות העבודה של כל איש מכירות.
    • הגבלת מקסימום ניתובים אוטומטיים פר ליד וביצוע רוטציות אוטומטיות לחלוקה הוגנת של הלידים בין כל אנשי המכירות.
    • שליחת הלידים אל אנשי המכירות בדוא"ל / סמס, והעברתם לממשק ניהול הלידים האישי של כל איש מכירות.
    • יצירת כללים חכמים אוטומטיים לזיהוי ופילוח הלידים המתקבלים במערכת וניתובם אל חשבונות אנשי המכירות. למשל: הגדרת כלל עבור כל ליד המתקבל עם שדה אזור "צפון" לאיש המכירות המתאים בצפון.
    • מודול "מטייבים" לצורך ביצוע טלמרקטינג או טיוב הלידים טרם העברתם אל אנשי המכירות.
    • שליחת סמס "תודה על פנייתך" אל הלקוחות הפוטנציאליים אשר פנו בטופס יצירת הקשר.
  • ​ממשק בקרה וניהול לידים

    • תוכנה לניהול לקוחות – סינון לידים לפי סטטוס (שלב) מכירה, תאריכים, ערוצי שיווק, ועוד.
    • חיפוש חופשי מתקדם לפי כל שדות הליד (שם, טלפון ועוד).
    • מיון לפי עמודות וסטטוסים.
    • ייצוא טבלת הלידים ל-EXCEL.
    • הזנת לידים ידנית לתוך מערכת ה CRM.
    • כלי עזר לטיוב ובקרה על איכות הלידים.
    • עריכת פרטי הלידים ועדכון סטטוסי מכירה וטיוב.
    • סל מחזור לשחזור לידים מחוקים.
  • תקצוב ותמחור של הלידים

    • הגדרת עלות רכישת ליד עבור לידים אשר נרכשים מיצרני לידים וספקים למטרת דיווח מהיר והתקזזות מול ספקי לידים.
  • ​ממשק נוח לניהול אנשי מכירות ומשתמשים נוספים בחשבון

    • יצירה / עריכה / מחיקה של חשבונות אנשי מכירות ומנהלי מכירות.
    • חיפושים וסינונים מתקדמים של אנשי מכירות, מנהלי מכירות ומנהלי קמפיינים.
    • מעקב אחר פעילות המשתמשים וצפייה בחשבון כל משתמש.
  • מערכת דו"חות

    • דו"ח סיכום לידים פר קמפיין.
    • דו"ח סטטוסי מכירה.
    • דו"ח ספקים.
    • דו"ח שדות ונתונים מתקדמים.
    • דו"ח אפקטיביות ערוצי השיווק.
  • שידור למערכות חיצוניות

    • שידור לידים למערכות חיצוניות (לצורכי גיבוי או כל צורך אחר).

 מערכת ניהול לידים מהירה ומקצועית

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות: