קבלת לידים בזמן אמת

חוששים לאבד הזדמנויות עסקיות? לא רוצים לפספס לידים בכל זמן נתון ומכל מקום בו אתם נמצאים? עם מערכת Lead Manager תוכלו לקבל כל ליד הנכנס למערכת בזמן אמת ישירות דרך סמס, בדוא"ל ובממשק ניהול הלידים, לא תפספסו הזדמנויות, והליד יקבל טיפול מהיר ומקצועי – בזמן אמת!

הלידים מועברים באמצעות שלושה אמצעים בו זמנית:

  1. דואר אלקטרוני – נשלחת הודעת דואר אלקטרוני מעוצבת, הכוללת את פרטי הליד המלאים, וכן קישור לכניסה למערכת לצפיה בכל נתוני החשבון.
  2. סמס – שליחת הלידים מתאפשרת לאחר שהוכנסה הגדרה למערכת, גם באמצעות הודעת טקסט בצורה אוטומטית, באופן כזה שלקוחות הקצה יוכלו לטפל בליד בזמן אמת, ובמידה שבאותו הזמן אין להם גישה לדואר האלקטרוני שלהם.
  3. פלטפורמת ניהול לידים – בעת ההרשמה למערכת, מקבל כל משתמש קצה אי מייל המכיל את פרטי הגישה לחשבון הלידים שלו, אליו ניתן להתחבר מכל מחשב ומרחוק.

קבלת לידים בזמן אמת במערכת Lead Manager מאפשרת טיפול מידי של משתמש הקצה בליד, הפניות לא נערמות והולכות לאיבוד, ניהול קשרי הלקוחות מתייעל, וקיים חסכון רב בזמן ובמשאבים. זה הזמן לעשות שינוי ולשדרג את תהליך קבלת הלידים לעסק שלכם!

מהו ליד ולמה צריך לקבל אותו בזמן אמת?
ליד (Lead) הוא אדם, ישות, או גורם עסקי, עם פוטנציאל לביצוע עסקה. ליד הוא השלב הראשון, מני רבים, בתהליך מכירה. לליד חשיבות עצומה, מעצם היותו הראשון מבין שלבי המכירה, ויש לטפל בו בצורה נאותה. לכן החשיבות לקבל אותו בזמן אמת, ואף לתת מענה בזמן אמת.

גישה מכל מחשב
בזכות היותה מערכת הפועלת ב "ענן", מתאפשרת נגישות למידע בזמן אמת, ובכל מקום.  כך מתחיל שיפור בתהליכי החברה, וייעולה.

"מיטוב הליד"
במידה ולא הוגדרה במערכת  Lead Manager פעולת השהייה לצורך "מיטוב" הליד, הוא מועבר אוטומטית למשתמש הקצה בזמן אמת, ולפי הגדרות ניתוב הלידים במערכת.

קבלת לידים בזמן אמת – כך מייעלים עבודה
עובדים רבים, בין אם אנשי מכירות, מנהלי כספים או מנהלי קמפיינים, שעבודתם מתנהלת מול קהל לקוחות, מרגישים פעמים רבות שתפקודם, או תפקוד החברה כולה, הופך לבלתי יעיל בעליל, לעתים אפילו בלתי אפשרי, ללא מערכת מסודרת ומקצועית, הייעודית לצרכים הללו.

אי הסדר וחוסר היעילות מתבטא בתיבות דואר אלקטרונית עמוסות לעייפה בפריטים ותיקיות, המכילים שמות אנשי קשר, חברות איתן העסק שלכם נמצא בקשר מסוג זה או אחר, מסמכים חשובים, שלא ניתן להתמצא בהם כבר. יחד עם זאת התיבות מכילות מידע יקר כמו הצעות מחיר, תיעוד פגישות, הסכמים ועוד. גם היומן האלקטרוני עמוס לעייפה, ובצורה כזו נולד כאוס, תוך חוסר יכולת להשתלט עליו, ולתכנן את הפעילות בצורה נכונה ומושכלת.

במצבים כאלו, נדרש שינוי באסטרטגיה העסקית ומתקבלת החלטה לשלב מערכת של ניהול לידים וניהול קשרי לקוחות. מערכתLead Manager   משפרת את האסטרטגיה העסקית ומערך המכירות, באמצעות מערכת אחידה ומסונכרנת, קליטה וניתוב של לידים למשתמש הקצה הייעודי, הזנת הנתונים באופן מידי עם סנכרון כל תהליכי המכירות בחברה, ובמחלקות השונות.