12 נובמבר, 2023
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 12 נובמבר, 2023
קטגוריות
מהיום ניתן להגיע ליותר סדר בעבודה על ידי יצירת תתי סטטוסים לסטטוס ראשי. לדוגמא, ניתן ליצור סטטוס ראשי "ניסיונות התקשרות" ותתי סטטוסים: ניסיון ראשון, ניסיון שני […]
27 ספטמבר, 2023
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 ספטמבר, 2023
קטגוריות
מזה זמן מה שמתבצעות מתקפות ספאם מרובות על אתרים רבים בארץ ובעולם. בין סוגי המתקפות, בוטים המשתלטים על טפסים באתרים ומזינים אוטומטית כמות עצומה של לידים […]
27 ספטמבר, 2023
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 ספטמבר, 2023
קטגוריות
תחילה, אנא ודאו כי עברתם את השלבים הבאים: טרם תחילת השימוש בשירות אנא וודאו כי עדכנתם את כתובת המייל העדכנית לקבלת הודעות מערכת בהגדרות המערכת. על […]
27 ספטמבר, 2023
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 ספטמבר, 2023
קטגוריות
לשם הגדרת תצוגה אישית היכנסו למסך ההגדרות על יד הקלקה על גלגל השיניים ובחירה "בהגדרות". במסך ההגדרות הקליקו על "לידים" ולאחר מכן על לשונית "תצוגות". לשם […]
27 ספטמבר, 2023
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 ספטמבר, 2023
קטגוריות
על מנת לעשות שימוש במודול אחסון, העלאת קבצים ושמירת קבצי PDF דינאמיים יש לוודא כי המודול קיים בחשבונכם. מעוניינים/ות להוסיף את המודול לחשבונכם? אנא פנו לתמיכה […]
12 יולי, 2021
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 12 יולי, 2021
קטגוריות
הערות חשובות הפעלה על מנת לעשות שימוש במודול יצירת קבצי PDF דינאמיים והצעות מחיר יש לוודא כי בחשבונכם קיימים הבאים: מודול PDF פעיל לחשבון. חבילת מיילים […]
12 יולי, 2021
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 12 יולי, 2021
קטגוריות
על מנת להוסיף תמונות לתבנית, כגון לוגו חברה, יש להוסיף קישור ישיר לתמונה. בעורך התוכן של התבנית > כאשר הסמן נמצא במיקום הרצוי להוספת התמונה > […]
19 דצמבר, 2020
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 19 דצמבר, 2020
קטגוריות
על מנת להיכנס לבצע אימות למס' הטלפון לצורך שליחת הודעות סמס, יש להיכנס לחלון ההגדרות ע"י לחיצה על אייקון גלגל השיניים בחלקו העליון של המסך ואז […]
12 אוקטובר, 2020
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 12 אוקטובר, 2020
קטגוריות
שלחו הודעות מהירות ללידים מעתה תוכלו להיות בקשר עם הלידים בקלות וביעילות גם דרך ה-WhatsApp. באמצעות אייקון להקפצה מהירה של WhatsApp Web ישירות ממסך הלידים ובכרטיס […]
3 יוני, 2020
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 יוני, 2020
קטגוריות
כיצד מנקים נתוני גלישה מהדפדפן Chrome? פעלו לפי ההנחיות הבאות, הממוקמות מתחת לתמונות המסך: בדפדפן הכרום, יש ללחוץ על הכפתור עם 3 הנקודות יש לבחור ב"הגדרות" […]
12 ינואר, 2020
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 12 ינואר, 2020
קטגוריות
מערכת ליד מנג'ר התחדשה בעיצוב לבר (סטריפ) העליון! העיצוב החדש כולל את כל הפעולות שנהגתם לבצע באמצעות הסטריפ העליון הקודם, ובתוספת פעולות חדשות שנציג בהמשך. לפניכם […]
1 דצמבר, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 1 דצמבר, 2019
קטגוריות
מודול משימות והתראות של מערכת LeadManager מאפשר לכם להוסיף משימות ללידים ומשימות כלליות, לקבל התראות על מועד ביצוע המשימה, ועוד. איך מגיעים למסך המשימות? מודול […]
16 אפריל, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 16 אפריל, 2019
קטגוריות
עד כה אבטחת החשבונות במערכת ליד מנג'ר התבססה, כמקובל, על שמות משתמש וסיסמאות אישיות לכל משתמש בחשבון, הגדרת הרשאות לקבוצות המשתמשים והרשאות פרטניות ברמת פרופיל המשתמש […]
16 אפריל, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 16 אפריל, 2019
קטגוריות
מהיום, עמודת "משתמש מטפל" בטבלת הלידים ניתנת לצפייה לא רק עבור מנהלים, אלא גם עבור צוות מטייבים וצוות מכירות. כעת תוכלו להגדיר הרשאות צפייה ו/או ייצוא […]
15 אפריל, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 15 אפריל, 2019
קטגוריות
התחדשנו בשירות נפלא שיקל עליכם לשמור על קשר עם הלידים בכל אחד משלבי הטיפול בליד. עד היום, ניתן היה לשלוח דיוורים אוטומטיים במייל ו/או באמצעות SMS […]
6 מרץ, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 6 מרץ, 2019
קטגוריות
כך תמנעו ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח מנגנון הניתוב האוטומטי מאפשר לחסום ניתוב אוטומטי של: לידים שגויים לידים שלא עברו את הוולידציה בחשבון […]
6 מרץ, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 6 מרץ, 2019
קטגוריות
כיצד מגדירים כלל ניתוב אוטומטי אשר יפעל מיד לאחר שעודכן סטטוס ליד, או לאחר שעודכן משוב לקוח בליד? על מנת לבצע את ההגדרות, יש לפעול […]
28 פברואר, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 28 פברואר, 2019
קטגוריות
חדש! אפשרות צפייה ב-200 לידים בטבלת הלידים עד היום, האפשרויות של כמות הלידים לתצוגה בדף אחד בטבלת הלידים היו: 10 שורות, 20 שורות, 50 שורות ו-100 […]
5 פברואר, 2019
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 5 פברואר, 2019
קטגוריות
מגבלות לידים מתייחסות לכמות הלידים המקסימלית אשר משתמש יכול לקבל בתקופה מסוימת שהוגדרה. המגבלה תקפה על לידים המנותבים בצורה אוטומטית בלבד. כלומר, ניתוב לידים בצורה ידנית, […]
29 אוגוסט, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 29 אוגוסט, 2018
קטגוריות
בהמשך לתנופת ההתחדשות, השתדרגנו בשלושה לוחות בקרה ייעודיים לצרכים השוטפים שלכם! כולנו רוצים לדעת האם הלידים בחשבון שלנו מטופלים כראוי, האם נסגרות בהם עסקאות ולהיות בשליטה […]
13 אוגוסט, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 13 אוגוסט, 2018
קטגוריות
שדרוג נוסף למודול עסקאות מבית ליד מנג'ר! צפויה להיסגר עסקה מול הליד? סגרתם עסקה אך הכסף טרם הועבר? כעת תוכלו לצפות בתמונת מצב עדכנית ומדויקת של […]
31 מאי, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 31 מאי, 2018
קטגוריות
ביצענו שיפורים ושינויים במנגנון שחזור הסיסמה על מנת לעמוד בתקנות מתקדמות של אבטחת מידע. שינויים ביצירה / בעדכון משתמשים: ניתן ליצור משתמש חדש בחשבון מכל […]
31 מאי, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 31 מאי, 2018
קטגוריות
באמצעות מודול העסקאות ניתן לתעד עסקאות שלקוחותיכם סגרו מול הלידים. תוכלו להיות במעקב מלא אחר הטיפול בלידים שהועברו אל הלקוחות שלכם – תוכלו לשייך עסקה בליד ללקוח […]
31 מאי, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 31 מאי, 2018
קטגוריות
התחדשנו בלוח בקרה ייחודי וצבעוני! לוח בקרת ביצועים ומכירות מאפשר לכם להיות בבקרה מלאה על החשבון שלכם. בכל רגע נתון תוכלו לצפות בתמונת מצב מפורטת של […]
27 פברואר, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 פברואר, 2018
קטגוריות
שידרגנו את שליפת הערכים בדיוור ללידים! הוספנו אסימונים דינמיים לתבניות הדיוור במייל או בסמס, בעזרתם תוכלו לייצר חתימה דינמית לנציגים שלכם, להציג תמונה בהתאם למוצר בו […]
27 פברואר, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 פברואר, 2018
קטגוריות
מעוניינים לאפשר התקשרות אישית בין הנציג המטפל בליד לבין הליד עצמו? כעת ניתן להגדיר עבור כלל המשתמשים הפנים ארגוניים שליחת דיוור במייל ללידים מכתובתם האישית! למייל זה […]
27 פברואר, 2018
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 27 פברואר, 2018
קטגוריות
מעוניינים לראות תמונת מצב עדכנית ומלאה על נתוני העסקאות שסגרו הנציגים או הלקוחות שלכם? עד היום ניתן היה להזין עסקאות ללידים ולראות את סיכום העסקאות בשורת […]
5 דצמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 5 דצמבר, 2017
קטגוריות
עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 1 מתוך 4) מעתה יוכלו לקוחותיכם לעדכן את המשוב על הלידים אשר שידרתם אליהם ישירות מתוך המערכת שלהם! על […]
30 נובמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 30 נובמבר, 2017
קטגוריות
אנשי המכירות שלכם מקבלים התראה על ליד נכנס בסמס? שולחים את הלידים ללקוחותיכם בסמס? במיוחד עבורכם הוספנו אופציה לשליפת "שם הערוץ" וכן שליפת "שם הערוץ ללקוח" בתבנית […]
30 נובמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 30 נובמבר, 2017
קטגוריות
מעוניינים לבטל שליחה של דיוור אוטומטי בעת כניסה של ליד למערכת במקרה בו הליד הוגדר ככפול? כעת תוכלו לבצע זאת בלחיצה כפתור פשוטה! היכנסו למסך ההגדרות. […]
30 נובמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 30 נובמבר, 2017
קטגוריות
במיוחד עבור לקוחותינו אשר משתמשים במודול הלקוחות ומקבלים משוב על הלידים המנותבים ללקוחותיהם, הוספנו סינון נוסף תחת "ניתוב/משוב לקוחות" > "לידים עם ניתובים אך ללא משוב". כעת […]
26 נובמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 26 נובמבר, 2017
קטגוריות
מבצעים בקרה אחר הלידים אותם אתם מספקים דרך דו"ח משוב לקוחות? עבדתם עם לקוח, הקמתם משתמש במערכת והעברתם לו לידים, בשלב מסוים הפסקתם לעבוד מולו והפכתם […]
26 נובמבר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 26 נובמבר, 2017
קטגוריות
שדרגנו את מנגנון ייצוא הלידים לאקסל! מערכת ליד מנג'ר מאפשרת למשתמשיה לייצא לידים לאקסל ממסך הלידים על בסיס ביצוע סינונים מתקדמים כגון: צפייה בכל הלידים, עם פילוח […]
2 אוקטובר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 2 אוקטובר, 2017
קטגוריות
מריצים קמפיינים בפייסבוק? במיוחד עבורכם פיתחנו את האפשרות לקלוט נתונים נוספים, לצורך ביצוע בקרה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר! בניתם טפסים מושקעים בפלטפורמת Facebook Lead Ads מתוך הדפים […]
30 אוגוסט, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 30 אוגוסט, 2017
קטגוריות
ניתוב ליד מערכת LeadManager מאפשרת לבצע העברת לידים ללקוח. העברות אלו נקראים ניתובים. הניתובים יכולים להתבצע באופן ידני, או באופן אוטומטי על פי כללים המוגדרים על […]
6 אוגוסט, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 6 אוגוסט, 2017
קטגוריות
מנהל שיווק או מנהל קמפיינים בחברה? מעתה תוכל להיות עם היד על הדופק מול כל ספקי הלידים ומקורות הפרסום שלך, בעזרת פי'צר חדש המחשב צפי לידים […]
3 אוגוסט, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 אוגוסט, 2017
קטגוריות
משתמשים בתבניות אימייל לדיוור מתוך מערכת ליד מנג'ר? כעת בוצעו התאמות לשפה האנגלית! שינוי השפה בתבניות האימייל ישפיע על: לינק הסרה מרשימת תפוצה בתחתית ההודעה. דף […]
3 אוגוסט, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 אוגוסט, 2017
קטגוריות
מודול תקציבי פרסום תקופתיים – Lead Manager (דף 1 מתוך 4) מפרסמים במדיות פרסומיות כגון פייסבוק וגוגל? במיוחד עבורכם פיתחנו מנגנון תכנון ובקרה של תקציבי פרסום עבור המדיות […]
3 אוגוסט, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 אוגוסט, 2017
קטגוריות
מקבלים לידים עם מספרי טלפון בצירוף קידומת ישראל 972? כעת תוכלו לקבל חיווי האם קיבלתם את הליד בעבר ללא הקידומת! גופי פרסום מסוימים, ביניהם Facebook Lead Ads, שולחים […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
חדש לסוכנויות פרסום וייצרני לידים! הודיעו בצורה אוטומטית לליד על ניתובו לבתי העסק השונים אליהם הועבר / נותב. מעתה ניתן לשלוח הודעת דוא"ל ללידים הנכנסים בצורה […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
פיתוח חדש נוסף לסוכנויות פרסום ויצרני לידים – מעכשיו ניתן לאפשר למשתמשים מסוג לקוחות לסמן משוב בדוא"ל (פידבק על הליד) ללא צורך להתחבר לחשבונם במערכת ליד מנג'ר. […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
סוכנויות פרסום ויצרני לידים? מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לחסום משתמשים מסוג לקוחות מלסמן משוב שלילי (לא לתשלום) לאחר שסומן משוב חיובי (לתשלום) ע"י אותו הלקוח. מטרת הפיתוח […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
מבצעים פעילות מכירה וסגירת עסקאות / רכישות בלידים בחשבונכם במערכת Lead Manager? מעכשיו תוכלו לבחור כל סטטוס דינמי במערכת ולשייכו אל מודול סגירת העסקאות של המערכת. […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
מעוניינים ליצור משימות ותזכורות לביצוע? מעכשיו תוכלו לפתוח במערכת ליד מנג'ר משימות כלליות ללא שיוך ללידים, וליצור תזכורות לביצוע במועד עתידי. ניתן גם ליצור משימות ממשתמש […]
21 פברואר, 2017
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 21 פברואר, 2017
קטגוריות
עובדים עם ספקי לידים או מוקד מענה לשיחות טלפוניות שמזינים לחשבונכם לידים בצורה ידנית? מעכשיו תוכלו לייצר במערכת ליד מנג'ר טופס להזנת לידים לספקים השונים. מעכשיו, בצורה […]
13 ספטמבר, 2016
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 13 ספטמבר, 2016
קטגוריות
מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לכם לקבל התראות על משימות שהגיע זמן ביצוען, ישירות לשולחן העבודה, כך שגם אם אתם לא עובדים בתוך האתר ברגע זה, התזכורת […]
18 מאי, 2016
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 18 מאי, 2016
קטגוריות
במערכת ליד מנג'ר ניתן ליצור ערוץ להכנסה ידנית של לידים. כיצד עושים זאת? היכנסו למסך "קמפיינים" הקליקו על שם הקמפיין תחתיו אתם מעוניינים ליצור את הערוץ […]
3 מרץ, 2016
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 מרץ, 2016
קטגוריות
מודול רשימה שחורה מאפשר לכם להגדיר מספרי טלפון בתוך "רשימה שחורה" שיזוהו בעת כניסת ליד למערכת. באפשרותכם להגדיר כי ליד אשר יכיל טלפון מתוך הרשימה השחורה […]
3 מרץ, 2016
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 3 מרץ, 2016
קטגוריות
כברירת המחדל, משתמשים מסוג "מטייב" אינם יכולים לראות הערות של משתמשים אחרים. על מנת לשנות זאת, יש לבצע את הפעולות הבאות: הקליקו על גלגל השיניים שנמצא […]
10 ספטמבר, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 10 ספטמבר, 2015
קטגוריות
בעזרת מערכת ליד מנג'ר תוכלו לקבל נתונים מתקדמים מהפעילות הממומנת שלכם בגוגל אדוורדס. ייתכן שרוב ההשקעה הכספית שלכם בקמפיינים בגוגל אינה מניבה תוצאות המתבטאות במכירה, ואתם […]
24 אוגוסט, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 24 אוגוסט, 2015
קטגוריות
מערכת LeadManager מאפשרת לשלוח הודעות SMS בשלושה אופנים: הודעת "תודה" אוטומטית לליד נכנס. הודעת התראה אוטומטית למשתמשי המערכת על ליד נכנס. שליחת "תבנית סמס" יזומה לליד […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות סמס תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. הגדרת הודעות סמס תודה מתבצעת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת לכל […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
המערכת קולטת שדות מסוג "תאריך" כמספר אחד ארוך בפורמט Unix Time. ב-JavaScript ניתן להמיר תאריך לפורמט של Unix Time באמצעות פקודה הבאה: var UnixTime = new Date(YYYY, […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות מייל תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. שליחת מייל תודה מוגדרת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לכל סוגי המשתמשים הפנים ארגוניים: מנהל חשבון. מנהל קמפיינים. מנהל מכירות. איש מכירות. מנהל מטייבים. מטייב. לשלוח דיוור לכל הלידים שלכם. ניתן לשלוח […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת להעביר לידים למערכות CRM ומערכות ניהול לידים חיצוניות בשיטות: Post, Get, Patch, Replace, כולל שליחת נתונים בפורמטים JSON ו-XML (פירוט בהמשך). את […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
כמו שאתם בטח יודעים, במערכת Lead Manager יש מנגנון בקרת איכות אשר יודע לבצע ולידציה בסיסית למספר הטלפון של הלידים הנכנסים. במידה וליד לא עובר ולידציה המערכת מבצעת […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
Lead Manager מאפשרת למנהל החשבון לקבוע את ברירת המחדל לתצוגת התאריכון במסך הלידים עבור כל משתמש. כברירת מחדל כל משתמש שנכנס למסך לידים רואה את הלידים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
דו"חות ← דו"ח שדות ← פריסת סטטוסים דו"ח שדות מאפשר לראות התפלגות לידים לפי שדה מסויים. למשל כמה לידים יש מכל עיר, מכל מקור הגעה, מכל […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן סיבות פסילה בעבור כל אחד מהלידים ישירות מטבלת הלידים הראשית ומבלי להיכנס כל פעם מחדש אל תוך מסך עריכת הליד. אופציה […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן את הסטטוס של כל אחד מהלידים ישירות מטבלת לידים הראשית, בקליק אחד בלבד ומבלי להיכנס כל פעם מחדש למסך עריכת פרטי […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן משוב לקוח עבור כמות לידים בפעולה אחת. פעולה זאת יכולה להיות מאד שימושית כאשר למשל רוצים לזכות לקוח על כל הלידים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן מחיר קנייה (מחיר עלות) של הלידים בפעולה אחת עבור כמות לידים גדולה. על-מנת לעדכן מחיר קנייה של הלידים יש להשלים צעדים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן מחיר מכירה של לידים ללקוח ספציפי בפעולה אחת עבור כמות לידים גדולה. על-מנת לעדכן מחיר מכירה של לידים יש להשלים צעדים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
כברירת מחדל מערכת Lead Manager מסמנת כל ליד חדש שנקלט במערכת בסימון מיוחד בצורת * (כוכבית) אשר מעיד על כך שליד זה לא נפתח ופרטיו לא נצפו. […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לנהל רשימה שחורה (BLACK LIST) של מספרי טלפון בעייתיים. במידה ונכנס ליד עם מספר טלפון שמופיע ברשימה שחורה – ליד זה יסומן […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לבצע העברת לידים למשתמשים מסוגים שונים (לקוחות, מטייבים, אנשי מכירות) באופן ידני על-ידי בחירת משתמשים ברשימה. תהליך זה מתבצע באמצעות מסך בחירת […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מנגנון לידים כפולים מאפשר קבלת חיווי אודות לידים כפולים אשר התקבלו בחשבונכם במערכת. בעזרת מנגנון לידים כפולים ניתן לצפות בנתונים הבאים בכל ליד אשר זוהה ככפול: עבור […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לחבר דפי נחיתה מוכנים ומתוכנתים בקלות באמצעות אשף התממשקות פשוט ונוח לשימוש. עקרון שיטת התממשקות זו מתבססת על סריקה אוטומטית של דף נחיתה […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
יש שאלה די נפוצה שחוזרת על עצמה די הרבה: אני רואה שליד מנותב למשתמש מטייב אבל המטייב עדיין לא רואה את הליד הזה כאשר נכנס עם […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
יש שתי שאלות מאד הנפוצות בנושא ניהול סטטוסים שחוזרות על עצמן: הלקוח שלי יצר סטטוסים ומנהל לידים לפי הסטטוסים האלו. למה אני בחשבון מנהל לא יכול לראות […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
בשידור לידים למערכות חיצוניות לפעמים יש צורך להמיר ערכים של שדות מסוג "רשימה" ומסוג "כן/לא" לערכים אחרים שמתואמים למערכות חיצוניות. מודול טבלאות המרה מאפשר להגדיר המרות […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לחלק מחדש כמות לידים של מטייב אחד (מטייב מקור) בין שאר המטייבים (מטייבי יעד) לפי כללי טיוב בפעולה אחת. זה יכול להיות […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לחלק מחדש כמות לידים של איש מכירות אחד (איש מכירות מקור) בין שאר אנשי מכירות (אנשי מכירות יעד) לפי כללי ניתוב בפעולה […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת להצמיד הנחיות ותסריטי שיחה ללידים. הנחיות אלו יוצגו לכל מי שמטפל בליד על מנת לספק תזכורת על הנושאים שצריכים לכסות תוך כדי […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לבצע עדכון סטטוס ועדכון סיבת פסילה ישירות מטבלת הלידים ובקליק אחד בלבד!. פונקציונאליות זו אינה מופעלת כברירת מחדל בחשבון ותוכל להפעילה בעבור כל משתמש […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת להעביר כמות לידים ממטייב אחד (מטייב מקור) למטייב אחר (מטייב יעד) בפעולה אחת. זה מאפשר בפעולה אחת למחוק ניתובים מלידים מסומנים ממשתמש מטייב […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת להעביר כמות לידים מאיש מכירות אחד (איש מכירות מקור) לאיש מכירות אחר (איש מכירות יעד) בפעולה אחת. זה מאפשר בפעולה אחת למחוק ניתובים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת LeadManager מאפשרת לשלוח דיוור ללידים בסמס. דיוור מתבסס על תבניות סמס המוגדרות מראש. יצירת תבנית חדשה על-מנת ליצור תבנית חדשה לסמס עליכם להשלים צעדים הבאים: פתחו […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח דיוור ללידים במייל בהתבסס על תבניות מייל מעוצבות המוגדרות מראש. יצירת תבנית חדשה על-מנת ליצור תבנית חדשה לדיוור במייל עליכם להשלים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
לעתים כאשר מנהל חשבון מנסה להוסיף משתמש חדש למערכת Lead Manager תתקבל הודעת שגיאה שדוא"ל כזה כבר קיים במערכת. בדרך כלל מצב זה אומר שלמשתמש הזה […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
הגדרות ← לידים ← כללי מסך זה מכיל אוסף הגדרות כלליות הקשורות להתנהגות ומופע הלידים במערכת – הסתרת סימן * (ליד חדש) – צ'קבוקס זה מאפשר לכבות / […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
הגדרות ← טיוב לידים ← מתקדם במסך זה מרוכזות הגדרות מתקדמות שמגדירות התנהגות של מודול טיוב: הסתר לידים ממטייבים לאחר טיוב – אם מופעל מטייבים לא יוכלו לראות […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
הגדרות ← דיוור ← דוא"ל מערכת Lead Manager מאפשרת לנתב לידם למשתמשי קצה. בעת יצירת ניתוב המערכת יכולה בין היתר לשלוח הודעת מייל לאותו משתמש עם הודעה על […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
הגדרות ← בקרת איכות ← תסריטי שיחה מערכת Lead Manager מאפשרת להצמיד הנחיות ותסריטי שיחה ללידים. הנחיות אלו יוצגו לכל מי שמטפל בליד על מנת לספק תזכורת על הנושאים […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
הגדרות ← בקרת איכות ← לשונית רשימה שחורה (טלפונים) מערכת Lead Manager מאפשרת לנהל רשימה שחורה (BLACK LIST) של מספרי טלפון בעייתיים. במידה ונקלט ליד עם מספר טלפון שמופיע […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
ספק יכול לספק לכם לידים דרך ערוץ שאתם פותחים בשבילו. המערכת יודעת לבצע גם דיוור חוזר לספק ולשלוח לו אימייל עם פרטי הליד אחרי שליד נקלט […]
20 אפריל, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 20 אפריל, 2015
קטגוריות
מערכת Lead Manager מאפשרת לראות דו"ח מסכם של פעילות כל המטייבים בתקופה מסויימת. על-מנת לצפות בדו"ח יש לפתוח מסך דו"חות ולבחור דו"ח מטייבים. דו"ח זה מורכב מעמודות […]
25 ינואר, 2015
פורסם על ידי צוות ליד מנג'ר ב 25 ינואר, 2015
קטגוריות
על מנת שתוכלו לעבוד בחשבונכם באמצעות אפליקציית האנדרואיד של ליד מנג'ר, תחילה עליכם להגדיר בהגדרות החשבון של חשבונכם שדות תצוגה (ההגדרה הראשונית תעשה דרך התחברות רגילה […]