עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager דצמבר 2016
30 דצמבר, 2016
הוספת משימות ותזכורות כלליות למשתמשים במערכת Lead Manager
21 פברואר, 2017

שימוש בטופס להזנת לידים לערוץ במערכת Lead Manager

עובדים עם ספקי לידים או מוקד מענה לשיחות טלפוניות שמזינים לחשבונכם לידים בצורה ידנית? מעכשיו תוכלו לייצר במערכת ליד מנג'ר טופס להזנת לידים לספקים השונים.

מעכשיו, בצורה פשוטה ומהירה תוכלו לשלוח לכל ספק לינק ייחודי לדף להזנת לידים מתוך מערכת ליד מנג'ר, בו ספק הלידים שלכם יוכל להזין את הפניות בצורה ידנית ישירות אל חשבונכם. לפניכם מדריך קצר להסבר כיצד להפעיל את הפיצ'ר.

הערה חשובה: דף זה מיועד לשימוש פנימי בלבד ומיועד לשם הזנת פרטי לידים ע"י ספקים ומשתמשים פנים ארגוניים בלבד ואינו מיועד לשם השארת פרטי יצירת קשר. אין לעשות בדף זה שימוש פרסומי ו/או שיווקי ו/או שימוש כדף נחיתה מול לידים, מתעניינים, לקוחות קצה וכד'.

שלב 1

היכנסו למסך הקמפיינים, שם בחרו או צרו ערוץ מסוג טופס. לאחר מכן היכנסו ללשונית ההתממשקות בערוץ זה ולחצו על הקישור קבלת לינק לטופס הזנת לידים כפי שמופיע בצילום המסך הבא:

landing_page_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שלב 2

בחלונית (פופאפ) שנפתחה יש לבחור ספק וכלי פרסומי (במידת הצורך), לאחר מכן להעתיק את הקישור לדף להזנת לידים אל תוך כתובת ה-URL שבדפדפן, להקליק ENTER ולצפות בדף הנחיתה להזנת הלידים. * שימו לב, תוכלו ליצור כמה דפים שונים לאותו הערוץ, ובכל דף לבחור ספק שונה, וכך לתת לכמה ספקים שונים דפי נחיתה שונים להזנת לידים אל תוך ערוץ אחד מרכז.

landing_page_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שלב 3

תוכלו להתאים את השדות בטופס ולהסיר או להוסיף שדות בטופס ע"י מחיקה או הוספה של הפרמטרים של אותם שדות בכתובת ה URL. * שימו לב שבמידה ותסירו את התגיות lm_supplier=xxxx או lm_bc=xxxx דף הנחיתה לא יהיה משוייך לספק או לכלי פרסומי ספציפי.
landing_page_3

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *