סימון משוב לקוחות בדוא"ל (ללא צורך להתחבר למערכת)
21 פברואר, 2017
עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager פברואר 2017
22 פברואר, 2017

שליחת הודעת דוא"ל אוטומטית ללידים לאחר ניתובם ללקוחות

חדש לסוכנויות פרסום וייצרני לידים! הודיעו בצורה אוטומטית לליד על ניתובו לבתי העסק השונים אליהם הועבר / נותב.

מעתה ניתן לשלוח הודעת דוא"ל ללידים הנכנסים בצורה אוטומטית מיד לאחר ניתובם ללקוחות.
להסבר כיצד ניתן להגדיר אופציה זו פעלו לפי ההנחיות הבאות:

שלב 1

היכנסו להגדרות המערכת:

כניסה_להגדרות

שלב 2

1. היכנסו ללשונית "דיוור"
2. בחרו בתת לשונית "תבניות אימייל"
3. צרו תבנית חדשה או בחרו תבנית קיימת
בחלונית פרטי תבנית הדוא"ל:
4. הזינו שם לתבנית (פנימי ולא יוצג במייל ללידים)
5. הזינו כותרת למייל – תופיע ככותרת הדוא"ל
6. הזינו את תוכן ההודעה שתופיע בגוף המייל לליד, ומיד אחריה יצורפו הפרטים היצוגים של בעלי העסק אליהם נותב.

mail_routing_2

שלב 3

1. גללו מטה בחלונית עריכת תבנית המייל
2. סמנו "הוסף פרטי לקוחות אליהם בוצע הניתוב" על מנת לאפשר את שליחת תבנית המייל מיד לאחר הניתוב.
3. סמנו האם להציג בגוף הודעת הדוא"ל את האתר הייצוגי של העסק (הלקוח) אליו נותב הליד
4. סמנו האם להציג בגוף הודעת הדוא"ל את הטלפון הייצוגי של העסק (הלקוח) אליו נותב הליד
5. רשמו את הודעת ההמשך במידה ותבצעו ניתוב נוסף עתידי ותהיו מעוניינים לעדכן את הליד על בתי העסק (הלקוחות) הנוספים אליהם נותב בשלב מאוחר יותר.

mail_routing_3

שלב 4

1. היכנסו למסך הקמפיינים
2. בחרו בקמפיין
3. לחצו על לשונית "ברירת מחדל לערוצים", הגדרות אלו ישפיעו על כלל הערוצים תחת קמפיין זה (לחלופין תוכלו בתוך פרטי ערוץ ספציפי לבצע את אותן ההגדרות)
4. בחרו את התבנית שיצרתם בשלב 2 בשדה "שלח אימייל תודה לאחר ניתוב אוטומטי" ובשדה "שלח אימייל תודה לאחר ניתוב ידני"

 

mail_routing_4

שלב 5

1. היכנסו למסך המשתמשים, וודאו כי במשתמשים מסוג לקוחות הגדרתם אתר ייצוגי, טלפון ייצוגי, ושם ייצוגי אשר יופיעו בגוף המייל:

mail_routing_5
לאחר ביצוע כל ההגדרות מעלה, כל ליד אשר יתקבל מהקמפיין / הערוץ בו הפעלתם אופציה זו, וינותב למשתמשים מסוג לקוחות, תישלח הודעת דוא"ל לליד עם פרטי הלקוחות הייצוגים אליהם נותב. ובמידה ויבוצעו ניתובים ללקוחות נוספים בהמשך תישלח הודעת ההמשך (בחלק השני של תבנית הדוא"ל).

שלב 6

במהלך ביצוע ניתוב ידני תוכלו לבחור האם לבטל או להפעיל אופציה זו:
1. היכנסו למסך הלידים
2. לחצו על שורת הליד אותו תרצו לנתב
3. היכנסו ללשונית ניתובים
4. לחצו על + להוסיף ניתוב
5. בחרו לנתב למשתמשים מסוג לקוחות
6. לאחר שבחרתם בלקוח הרצוי, תוכלו בתחתית המסך לסמן האם לשלוח הודעה רגילה או הודעת המשך עם פרטי הלקוחות הייצוגים אליהם נותב הליד

mail_routing_6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות