מודול משימות והתראות – מדריך למשתמש
30 דצמבר, 2023
לוח בקרה סוכנויות פרסום ויצרני לידים – לקוחות קצה
10 ינואר, 2024

לוח בקרה לסוכנויות פרסום ויצרני לידים

לוח בקרה לסוכנויות פרסום ויצרני לידים

התחדשנו בלוח בקרה צבעוני לסוכנויות פרסום ויצרני לידים!

הערה: לוח בקרה זה מופיע רק בחשבונות סוכנויות פרסום ויצרני לידים.

איך נכנסים ללוח הבקרה?

מסך לוח בקרה > לוח סוכנויות פרסום יצרני לידים

קביעת הפרמטרים לתצוגה

בלחיצה על האייקון: בצד שמאל למעלה, תיפתח חלונית בה ניתן לקבוע את תקופת הנתונים שיוצגו בלוח הבקרה. תקופת ברירת המחדל הינה חודש אחורה.

טבלת הלקוחות

בכניסה ללוח הבקרה רק הלקוח הראשון מסומן ב- כברירת מחדל.

  • בלחיצה על  ניתן יהיה לבחור במספר לקוחות בו זמנית לתצוגה של כל נתוני לוח הבקרה.
  • בלחיצה על שורת לקוח, כל נתוני לוח הבקרה יציגו את הנתונים עבור אותו לקוח יחיד לתקופה.

הטבלה מציגה את רשימת הלקוחות עם פירוט לפי לקוח של:

  • שם לקוח
  • כמות ניתובים
  • סה"כ לתשלום ממכירת לידים
  • רווח כולל מהלידים שנתקבלו בתקופה
  • כמות לידים בהם הזין הלקוח עסקה פעילה
  • סה"כ סכום עסקאות שנסגרו ע"י הלקוח

קוביות

סופר את כמות הניתובים ומציג נתונים, בהתאם לכותרת הקובייה. הנתונים מוצגים במספרים ובאחוזים. האחוזים נלקחים מתוך 100% שזה סה"כ הניתובים לכל הלקוחות שבטבלת הלקוחות.

גרף כמות לידים שנותבו ללקוחות

  • הגרף כולל 4 מסננים: לידים שנותבו, לידים המכילים עסקאות שנסגרו ע"י הלקוחות, לידים המכילים משוב לסגירת עסקה, לידים המכילים משוב.
  • לחיצה על המסנן מאפשרת להוריד או להוסיף את הנתון לגרף.
  • הגרף סופר את כמות הלידים בנקודות זמן (אם בתאריך מסוים ליד נותב ל 5 לקוחות, נראה ליד 1 שנותב ולא 5).
  • במעבר עכבר על הגרף ניתן לצפות בנתונים המספריים בנקודת הזמן.

בלחיצה על אייקון זכוכית מגדלת ניתן לסמן חלק מהגרף כדי להציג נתוני טווח מסויים מתוך הגרף.

גרף ניתובים ועסקאות לפי ספק

מציג כמות ניתובים ללקוח/ות בחלוקה ל: ניתובים ללא משוב, ניתובים עם משוב לחיוב, ניתובים עם משוב לא לחיוב. בעמודה כחולה מציג עסקאות שסגר/ו הלקוח/ות בלידים שנותבו אליו/הם. הנתונים מוצגים לפי ספקים. במעבר עכבר על הגרף ניתן לצפות בנתונים המספריים של הספק.

גרף התפלגות משובי לקוחות

מציג את המשובים הקיימים בחשבון וליד כל משוב את מספר הפעמים שהמשוב נתקבל מהלקוח/ות. ליד הנתון המספרי מופיעים אחוזים, כאשר 100% זה כל הניתובים שנותבו ללקוחות שנבחרו בטבלת הלקוחות.

לנוחותכם קישור למדריך המסביר איך ניתן להגדיר משובי לקוחות במערכת >

גרף כמות ניתובים ללקוחות לפי קמפיין וגרף כמות ניתובים ללקוחות לפי ערוצים בקמפיין

מציג כמות ניתובים ללקוח/ות לפי קמפיינים, בחלוקה פנימית ל: ניתובים ללא משוב, ניתובים עם משוב לא לחיוב, ניתובים עם משוב לחיוב. בלחיצה על קמפיין מופיעים בגרף מימין הערוצים מהם נותבו הלידים ללקוח/ות. במעבר עכבר על הגרף ניתן לצפות בנתונים המספריים של הקמפיין/ערוץ.

גרף השוואה בין תקופות

קביעת הפרמטרים לתצוגה בגרף זה:

  • לאחר בחירת לקוח/ות בטבלת הלקוחות יש ללחוץ על אייקון הגדרות הנמצא בצד ימין מעל גרף זה.
  • תיפתח חלונית בה ניתן לקבוע 2 טווחי תאריכים ביניהם תרצו להשוות ואת סוג הנתונים להצגה: נתונים כספיים או נתוני ניתובים ומשובים.
  • לאחר לחיצה על בצע יוצגו הנתונים שנבחרו

נתונים כספיים

ניתובים ומשובים

גרף כמות לידים שנותבו לפי קמפיינים בחלוקה לערוצים

מציג כמות לידים שנותבו ללקוחות (סופר את כמות הלידים ולא כמות הניתובים), לפי קמפיינים בחלוקה פנימית לערוצים.

 

עברו למדריך ללוח בקרה לסוכנויות פרסום ויצרני לידים – ללקוחות קצה >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *