הוספת שדה "שם ערוץ" בשליחת הודעות סמס (SMS) למשתמשים
30 נובמבר, 2017
עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager דצמבר 2017
7 דצמבר, 2017

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 1 מתוך 4)

מעתה יוכלו לקוחותיכם לעדכן את המשוב על הלידים אשר שידרתם אליהם ישירות מתוך המערכת שלהם!

על מנת לאפשר ללקוחותיכם לשדר את המשוב ישירות לתוך מערכת ליד מנג'ר באמצעות API-Odata, יש לפעול ע"פ השלבים הבאים:

  1. פנו לצוות התמיכה של מערכת Lead Manager לקבלת מדריך לבדיקה האם התהליך ניתן לביצוע מול המערכת החיצונית של הלקוח.
  2. הפיקו מפתח API ייחודי ללקוח.
  3. צרו כלל שידור למערכת הלקוח, הכולל את הפרמטר "זיהוי ניתוב".
  4. הנחו את הלקוח כיצד ניתן להשיב חזרה עדכונים למערכת ליד מנג'ר.

למעבר להסבר על הפקת מפתח API ייחודי ללקוח עברו לעמוד הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *