הוספת שדה "שם ערוץ" בשליחת הודעות סמס (SMS) למשתמשים
30 נובמבר, 2017
עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager דצמבר 2017
7 דצמבר, 2017

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 4 מתוך 4)

חלק ג' – שליחת הנחיות ללקוח

על מנת שלקוחותיכם יוכלו לבצע את עדכון משוב הלקוחות ישירות מתוך המערכת שלהם, עליכם להעביר להם את הפרטים הבאים:

  1. מדריך שליחת הנתונים אותו קיבלתם מצוות התמיכה בעמוד הראשון של המדריך.
  2. מפתח ה-API הייחודי ללקוח אשר הפקתם בשלב א'.
  3. זיהוי ניתוב – על הלקוח לשמור את הפרמטר במערכת החיצונית בקליטה של הליד.
  4. רשימה של מס' סיבות המשוב – ניתן לראות במסך הגדרות > ניתוב לידים ללקוחות > משוב לקוחות > מעבר עכבר על הסיבה המבוקשת.ID משוב-1

 

בשליחה של נתונים אלו חזרה אל מערכת ליד מנג'ר, יוכלו לקוחותיכם לעדכן את המשוב לליד ישירות ממערכת חיצונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *