עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 4 מתוך 4)
חלק ג' – שליחת הנחיות ללקוח
על מנת שלקוחותיכם יוכלו לבצע את עדכון משוב הלקוחות ישירות מתוך המערכת שלהם, עליכם להעביר להם את הפרטים הבאים:
- מדריך שליחת הנתונים אותו קיבלתם מצוות התמיכה בעמוד הראשון של המדריך.
- מפתח ה-API הייחודי ללקוח אשר הפקתם בשלב א'.
- זיהוי ניתוב – על הלקוח לשמור את הפרמטר במערכת החיצונית בקליטה של הליד.
- רשימה של מס' סיבות המשוב – ניתן לראות במסך הגדרות > ניתוב לידים ללקוחות > משוב לקוחות > מעבר עכבר על הסיבה המבוקשת.
בשליחה של נתונים אלו חזרה אל מערכת ליד מנג'ר, יוכלו לקוחותיכם לעדכן את המשוב לליד ישירות ממערכת חיצונית.