לאיזה עסק מתאימה מערכת CRM
הגדרת תצוגות סטטוסי לידים מותאמות אישית
27 ספטמבר, 2023
מודול ספאם / ליד מנג'ר, מערכת לניהול לידים
הגדרת מודול ספאם
27 ספטמבר, 2023

התממשקות למאגר "אל תתקשר אלי" – מנגנון בדיקה במאגר הממשלתי

מאגר אל תתקשר אליי, הרשות להגנת הצרכן

הנחיות להתממשקות מערכת ניהול לידים "ליד מנג'ר" למנגנון הממשלתי "אל תתקשר אליי".

תחילה, אנא ודאו כי עברתם את השלבים הבאים:

  1. טרם תחילת השימוש בשירות אנא וודאו כי עדכנתם את כתובת המייל העדכנית לקבלת הודעות מערכת בהגדרות המערכת. על מנת לבצע זאת, יש להיכנס לגלגל השיניים > הגדרות > דיוור > לשונית כללי > במסך זה יש לבחור במשתמש שיקבל התראות.
    מאגר אל תתקשר אליי_1
  2. בדיקת הטלפונים מול מאגר "אל תתקשר אלי" תתבצע רק בשדות מסוג טלפון ולא שדות אחרים כגון טקסט, מחרוזת, רשימה וכו'.
  3. בשלב ראשוני זה, כל אייקוני החיווי של בדיקת הטלפונים מול המאגר וכל אופציות החסימה והסתרת הטלפונים לא יבוצעו באפליקציית אנדרואיד.

על מנת להפעיל את השירות בחשבונכם, יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:

  1. עליכם לפנות לתמיכה תכנית לקבלת מייל "הפעלת שירות – מאגר אל תתקשר אלי". יש לאשר במייל חוזר את הסכמתכם לדברים, כולל המידע החשוב וההסתייגות אשר מפורטים שם.
  2. מיד לאחר מכן התמיכה הטכנית שלנו יפעילו את השירות בחשבונכם.
  3. עליכם להירשם בפורטל החברות, שם תוכלו לקבל אסימון הזדהות אישי (Token) ומזהה ייחודי, אותם תצטרכו להגדיר בהמשך בחשבונכם במערכת ליד מנג'ר לצורך ביצוע ההתממשקות. אנו ממליצים לכם לקרוא את מסמך ההדרכה לפורטל החברות מאת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן אשר מפרט את תהליך ההרשמה והנפקת האסימון.

לאחר הפעלת השירות ע"י התמיכה הטכנית שלנו:

  1. עליכם להיכנס לגלגל השיניים > הגדרות > בקרת איכות > מאגר אל תתקשרו אלי.
    מאגר אל תתקשר אליי_2
  2. בשדה מזהה יש להזין את המספר המזהה (IDENTIFIER) מחשבונכם בפורטל הממשלתי לחברות. יש להיכנס לפורטל הממשלתי לחברות > לבחור בתפריט ב ACCESS TOKEN > לחיצה על כפתור צור ACCESS TOKEN חדש. לאחר מכן ייפתח חלון עם הודעה שה ACCESS TOKEN נוצר בהצלחה, מחלון זה תוכלו להעתיק את ה IDENTIFIER ולהזינו בשדה זה (יש גם להעתיק את ה ACCESS TOKEN ולהזינו בשדה שמתחת).
  3. בשדה טוקן יש להזין את ה ACCESS TOKEN מחשבונכם בפורטל הממשלתי לחברות. יש להיכנס לפורטל הממשלתי לחברות > להיכנס בתפריט ל ACCESS TOKEN > צור ACCESS TOKEN חדש. לאחר מכן ייפתח חלון עם הודעה שה ACCESS TOKEN נוצר בהצלחה, מחלון זה תוכלו להעתיק את ה ACCESS TOKEN ולהזינו בשדה זה.
    מאגר אל תתקשר אליי_3
  4. בנוסף עליכם לבחור את תצורת הבדיקות – תצורה ידנית או אוטומטית:
    1. אוטומטית
      מאגר אל תתקשר אליי_4

      לאחר סימון צ'קבוקס זה, המערכת תשלח בצורה אוטומטית לבדיקה מול מאגר "אל תתקשר אלי" את כל מספרי הטלפון הקיימים בשדות מסוג טלפון בחשבונכם. בדיקה זו עלולה להימשך מס' דקות עד מס' שעות. הבדיקה תתבצע כל X ימים לבחירתכם.
      לאחר סימון צ'קבוקס זה תופיע אפשרות לבחור כל כמה ימים ברצונכם לבצע את הבדיקה. ניתן לבחור בין יום 1 ל 14 ימים.

      1. ידנית
        מאגר אל תתקשר אליי_5
        כאשר צ'קבוקס "בדיקה אוטומטית" אינו מסומן, לאחריו מופיע "מספר ימים לאחר בדיקה אחרונה שטלפון יהיה במצב לא ידוע": מצב זה מיועד לתצורת עבודה ידנית, כלומר במידה ולא בחרתם בבדיקה אוטומטית של כל הטלפונים בחשבון, שתתבצע כל X ימים, מול מאגר אל תתקשר אלי, יתכן וטלפונים מסוימים לא יבדקו זמן רב. צ'קבוקס זה מאפשר לכם להגדיר שבמידה וטלפון לא נבדק במשך X ימים, המערכת תסמן טלפון זה באייקון סימן שאלה שמשמעתו היא שסטטוס הבדיקה במאגר אל תתקשר אלי "לא ידוע" (באפשרותכם לבחור בין יום 1 ל 14 ימים). המערכת תפעיל על טלפונים בסטטוס סימן שאלה את כל ההגבלות והחסימות אשר חלות על טלפונים שנמצאים במאגר, ככל שהופעלו על ידכם.
  5. לחיצה על שמור.

מסך לידים לאחר הפעלת השירות:

  1. במסננים הנמצאים בצד ימין של מסך הלידים נוספו מסנני "מאגר אל תתקשר אלי".
    מאגר אל תתקשר אליי_6
  2. בלשונית פרטי הליד נוסף כפתור "בדיקה במאגר" – הכפתור מאפשר בדיקה מיידית של מספרי הטלפון בליד.
  3. ליד סטטוס הליד שבטבלת הלידים; ליד מספר טלפון של הליד שבטבלת הלידים ובלשונית פרטי הליד וליד כפתור "בדיקה במאגר" שבלשונית פרטי הליד נוספו אייקונים של ה"מאגר אל תתקשר אלי". בריחוף מעל האייקון יופיע תאריך הבדיקה האחרון.
    מאגר אל תתקשר אליי_7מאגר אל תתקשר אליי_8מאגר אל תתקשר אליי_9

הגדרות נוספות

הגדרות נוספות הקיימות במסך הגדרות > בקרת איכות > מאגר אל תתקשר אלי:

מאגר אל תתקשר אליי_10

  1. תוכלו להגדיר שרק מספרי טלפון שנבדקו מול מאגר "אל תתקשר אלי" ולא נמצאו בו, יישארו גלויים, כל יתר המספרים בשדות מסוג טלפון יוסתרו (ההסתרה תעשה: בטבלת הלידים, בכרטיס הליד במצב צפייה, בטבלת משימות, בתוך כרטיס הליד במצב עריכה, בייצואים לאקסל, במשלוח הודעות ותבניות דוא"ל, סמס וואטסאפ ומקומות נוספים).
  2. תוכלו להגדיר שרק אייקוני צ'אט המופיעים לצד מספרי טלפון שנבדקו מול מאגר "אל תתקשר אלי" ולא נמצאו בו, יישארו גלויים, כל שאר אייקוני הצ'אט המופיעים לצד כל יתר המספרים בשדות מסוג טלפון יוסתרו (מדובר באייקונים: וואטסאפ ווב, וואטסאפ WATI, TEXTER, WASSENGER, FLOW).
  3. תוכלו להגדיר שבניתוב ידני של לידים למשתמשים מסוג מטייבים, אנשי מכירות ולקוחות ינותבו רק לידים שקיבלו סטטוס ירוק בבדיקה מול המאגר "אל תתקשר אלי" (כלומר ינותבו רק לידים שכל מספרי הטלפון הקיימים בהם נבדקו מול המאגר ולא נמצאו בו), ניתובם של כל הלידים האחרים יחסם.
  4. תוכלו להגדיר שבניתוב אוטומטי של לידים למשתמשים מסוג מטייבים, אנשי מכירות ולקוחות רק לידים שקיבלו סטטוס ירוק בבדיקה מול מאגר "אל תתקשר אלי" (כלומר ינותבו רק לידים שכל מספרי הטלפון הקיימים בהם נבדקו מול המאגר ולא נמצאו בו), ניתובם של כל הלידים האחרים יחסם.
    **הערה: במידה ולא כל הטלפונים בליד מסומנים באייקון ירוק (אייקון ירוק = טלפון שנבדק ולא נמצא במאגר), ובמידה והפעלתם חסימת ניתובים למשתמשים, הליד לא ינותב למשתמשים ותבוצע חסימת ניתוב על כל הליד באופן גורף.
  5. כמו כן, תוכלו לבצע בדיקת כל מספרי הטלפון בחשבונכם ע"י לחיצה על כפתור "בדוק את כל מספרי הטלפון שבחשבון".
    **הערות:
    הכפתור לחיץ פעם ב 24 שעות.
    תוצאות הבדיקה יתקבלו ב 24 השעות הקרובות ותשלח הודעה לכתובת המייל לקבלת הודעות המערכת, אותה עדכנתם בחשבונכם בהגדרות המערכת.

  
 בשלב זה, השירות ניתן בגרסאת BETA וללא עלות למשך 3 חודשים ראשונים. בהמשך, במידת הצורך, יתכן ונעדכן עלויות עבור שירות זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *