שליחת נתון לשדה מסוג "תאריך"
20 אפריל, 2015
3 אסטרטגיות שיסייעו להגדלת שיעור הגידול של לידים והפחתת העלויות שלהם
20 אפריל, 2015

שליחת סמס תודה אוטומטי

מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות סמס תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. הגדרת הודעות סמס תודה מתבצעת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת לכל השדות מסוג טלפון אשר מכילים מספר טלפון סלולרי חוקי. במידה וערוץ לא מכיל אף שדה מסוג טלפון שליחת הודעת הסמס לא תתרחש.

תוכן של סמס תודה מתבסס על תבנית מוגדרות מראש.

סמס תודה יכול להישלח במקרים הבאים:

  • כאשר ליד נכנס לתוך מערכת Lead Manager
  • כאשר ליד מסומן כ"ליד מטוייב" בסיום תהליך טיוב.
  • לאחר שליד מנותב ללקוחות באופן אוטומטי.
  • לאחר שליד מנותב ללקוחות באופן ידני.

הפעלה

על מנת להגדיר שליחת הודעות בקמפיין מסוים, בצעו את הפעולות הבאות:

  1. היכנסו למסך קמפיינים.
  2. ביחרו את הקמפיין הרצוי
  3. הקליקו על לשונית "ברירת מחדל לערוצים" ועל סמל ה- עיפרון לצורך עריכה. כאן תגדירו ברירת מחדל לערוצים שתחת הקמפיין, כאשר תוכלו להגדיר הגדרה שונה לערוצים ספציפיים.4
  4. תחת "הודעות אוטומטיות", בכל אחת מהאפשרויות הבאות בחרו תבנית הודעות:

שלח סמס "תודה" אחרי קליטה – הודעה שתישלח לאחר כניסה של ליד למערכת המכיל מספר טלפון תקין.

שלח סמס "תודה" אחרי טיוב – הודעה שתישלח לליד לאחר טיוב מוצלח (הקלקה על הכפתור הירוק "ליד מטוייב" בתהליך הטיוב ע"י המטייבים), במידה וקיים מספר טלפון תקין (רלוונטי עבור חשבון המשתמש במודול טיובים)

שלח סמס "תודה" לאחרי ניתובים אוטומטיים – הודעה שתישלח לליד לאחר שנותב באופן אוטומטי ללקוחות.

שלח סמס "תודה" לאחרי ניתוב ידני – הודעה שתישלח לליד לאחר שנותב באופן ידני ללקוחות.

  1. הקליקו על "שמירה".

הגדרת שליחת הודעות SMS ברמת ערוץ

* אופציה זו רלוונטית במקרים הבאים:

  1. אם לא הגדרתם שליחת הודעות SMS ברמת הקמפיין.
  2. אם אתם מעוניינים להגדיר שליחת הודעות ב SMS שונה בין ערוץ לערוץ ולדרוס את הגדרות הקמפיין.

על מנת להגדיר שליחת הודעות SMS לערוץ מסויים, בצעו את הפעולות הבאות:

  1. היכנסו למסך קמפיינים.
  2. הקליקו על הקמפיין הרצוי.
  3. הקליקו על הערוץ הרצוי ובתיבה שנפתחת משמאל הקליקו בסמל ה-עיפרון לעריכה.

5

 

  1. בתיבה משמאל הסירו את סימון ה-V מהאפשרות "לפי ברירת מחדל" שליד "הודעות אוטומטיות ללקוחות".
  2. בחרו תבניות SMS לכל אפשרות (בדומה לשלב 4 בהגדרת הודעות SMS ברמת הקמפיין, שתואר לעיל).
  3. הקליקו על "שמירה".

שליחת הודעת "תודה" לאחר ניתוב ידני

כאשר מבצעים ניתוב ידני של לידים ללקוח או למספר לקוחות, מופיעה בתחתית תיבת הניתוב האפשרות לשלוח הודעה לליד, כמוצג בצילום המסך להלן.

6

במידה וליד זה כבר נותב ללקוח כלשהו, ניתן לבחור ב"הודעת המשך" במקום ב"הודעה רגילה", על פי מה שהוגדר בתבנית ה- SMS לעיל.

שימו לב: במידה ובערוץ מוגדרת שליחת הודעת SMS לאחר ניתוב ידני, האפשרות "הודע לליד בסמס על הניתובים שבוצעו" תהייה מסומנת אוטומטית ברגע שתסמנו לקוח לניתוב, אך כמובן ניתן לבטל זאת.

 

חשוב!
שליחת הודעות סמס מתוך מערכת LeadManager מותנית ברכישת חבילת הודעות סמס. לפרטים יש לפנות לנציג.

למדריך המלא להודעות SMS

1 Comment

  1. אלדד הגיב:

    אחלה פיצ'ר! שימושי בהחלט. תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות