עדכונים ושדרוגי מערכת – נובמבר 2019

עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager אפריל 2019
17 אפריל, 2019
מודול משימות והתראות – מדריך למשתמש
1 דצמבר, 2019

עדכונים ושדרוגי מערכת – נובמבר 2019

גרסת מערכת חדשה, ליד מנג'ר - נובמבר 2019

אנו שמחים לבשר על שדרוגים ועל פיצ'רים חדשים במערכת Lead Manager!

אלו התוספות והפיצ'רים בהם התחדשנו בגרסה זו:

 

שדרוג מנגנון המשימות

ואלו החידושים שביצענו במודול משימות והתראות:

  1. מס' משתמשים מטפלים במשימה: מהיום ניתן לשייך מס' משתמשים מטפלים עבור אותה המשימה.
  2. ברירת המחדל למועד המשימה תהיה מעתה: תאריך: "היום", שעה: "עכשיו"
  3. נוסף מסנן חדש במסך המשימות – "משתמש מטפל": המסנן יוצג למשתמשים מסוג "מנהל".
  4. קישור לליד יציג סינון לפי מס' הליד ו"כל התקופה": עבור משימה המשויכת לליד.
  5. התראות חכמות למשימות באמצעות SMS או מייל: עבור משימות ידניות ניתן מעתה להוסיף התראות אוטומטיות למשתמש המטפל.
  6. התווסף מסנן "צוות מטייבים": תחת מסנן משתמשים, במסך המשימות.
  7. שינוי תצוגה לאחר לחיצה על קישור בהקפצת לידים בשורת המשימה: כאשר נמצא ליד יחיד העונה לקריטריון, יוצג רק אותו הליד; כאשר מס' הטלפון משוייך ליותר מליד אחד, התצוגה תכלול גם טווח תאריכים.

מהן האפשרויות בכל פיצ'ר, וכיצד מגדירים? קראו במדריך >

אבטחת מידע

שדרגנו את יכולות אבטחת המידע של מערכת Lead Manager:

  1. הוספנו הגנות נגד תקיפות של בוטים
  2. שודרגו מנגנוני הבקרה על פעילות המשתמשים במערכת, גם כחלק מדרישות תקנות הגנת הפרטיות בישראל.
  3. ביצענו הקשחות אבטחה נוספות במנגנוני המערכת.

אייקון חדש בעמודת ניתובים:
ליד שנחסם לניתוב, כיוון שערכו זהה לערך ליד אחר

אם הגדרתם ללקוח חסימת ניתוב לידים שתופעל במידה ואחד הערכים בליד (טלפון, מייל וכד') הוא זהה לערכו של ליד אחר שכבר קיים במערכת*, מעתה תראו אייקון סימון חדש אייקון חסימת ניתוב בשורת הליד שנחסם לניתוב, בעמודת הניתובים בטבלת הלידים. האייקון נועד להבדיל בין לידים שלא נותבו בשל הגדרת חסימה זו ללקוח, לבין לידים שלא נותבו בשל כל סיבה אחרת.
במעבר עכבר על גבי האייקון, תוכלו לצפות בפרטי הניתוב שנחסם. בנוסף, בלוג הפעילות של הליד תופיע שורת עדכון עבור כל לקוח אשר לא נותב אליו הליד בשל חסימה עקב מנגנון זה.

פרטים נוספים וצילומי מסך במדריך הבא >

* הגדרות > ניתוב לידים ללקוחות > ניתוב אוטומטי > שדה מזהה לחסימת ניתוב ללקוח של לידים בעלי ערך זהה

ועוד כמה שדרוגים לנוחיות המשתמש

  1. קביעת ברירת מחדל למס' שורות הלידים שיוצגו למשתמש בטבלת הלידים – כעת תוכלו להגדיר את מס' הלידים שיוצגו בפני כל משתמש. כיצד מגדירים? קראו במדריך תחת הכותרת: "למשתמשים שונים העדפות תצוגה שונות" >
  2. שדרוג מנגנון הגבלת שעות למתן משובי לקוחות – שדה "מספר שעות להגשת משוב" השתנה ל"מספר שעות להגשת משוב ראשוני". קראו עוד בדף משוב לקוח על הליד >
  3. הצגת לשונית השיחות בליד לאנשי מכירות (מותנה במודול VOIP, אינטגרציה פעילה בחשבון) – ניתן לתת לאנשי מכירות אפשרות צפייה בלשונית השיחות בלידים, ושמיעת הקלטות השיחות עם הליד. קראו כיצד מגדירים זאת במדריך "איש מכירות", תחת הגדרות והרשאות ברמת משתמש >
  4. שדרוג בערוצי פייסבוק – שדרגנו עבורכם את מודול ההתממשקות ל-Facebook Lead Ads! הוספנו טיפול במצב בו סיסמת פייסבוק עודכנה, וכעת ההתממשקות לפייסבוק יציבה יותר.
  5. הוספנו עמודת "ניתובים" לייצוא באקסל
  6. תוקנו כמה שגיאות תצוגה
  7. תוקנה האפשרות לאיפוס סיסמה באינטרנט אקפלורר

 


להסברים ולמדריכים נוספים, בקרו במרכז התמיכה שלנו >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *