עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager מאי 2016
25 מאי, 2016
כיצד לקבל התראות על משימות בשולחן העבודה
13 ספטמבר, 2016

בקרה שיווקית במערכת Lead Manager

בקרה שיווקית

בקרה שיווקית

מערכת ליד מנג'ר מכילה כלים מובנים לביצוע בקרה שיווקית ולניתוח תוצאות השיווק שלכם.

הבקרה השיווקית מתקבלת ע"י חלוקת הלידים הנכנסים באופן אוטומטי, ב- 4 רמות:

  1. קמפיין. קמפיין הוא ריכוז של הלידים הנכנסים כתוצאה מפעילות שיווקית בתחום מסויים, או עבור מוצר מסויים, בהתאם להגדרות העסקיות שלכם. כך תוכלו ע"י מספר קליקים לדעת כמה לידים התקבלו עבור אותו קמפיין בטווח זמן מסויים.
  2. ערוץ. ערוץ קליטת הליד, הוא המנגנון דרכו הפניה הגיעה למערכת ליד מנג'ר. למשל דפי הנחיתה שלכם – כל אחד מהם הוא ערוץ נפרד. גם טלפון יכול להיות ערוץ קליטה, ואפילו כתובת אימייל. ע"י הגדרת הערוצים בצורה נכונה תוכלו לדעת איזה ערוץ קליטה הניב לכם יותר לידים.
  3. ספק. ספק לידים הוא יישות חיצונית כלשהי המפנה אליכם מתעניינים. זה יכול להיות תכנית שותפים כלשהי (לדוגמה Clickon ו- Sekindo), מדיה פרסומית כלשהי (למשל, Google Adwords, Facebook, Ynet) סוכן כלשהו שמפנה אליכם מתעניינים, וכדומה. ע"י קבלת נתוני הספק, תוכלו להשוות בין ספקים ולראות איזה ספק מעביר לכם לידים טובים יותר, או רבים יותר. בנוסף, למערכת מנגנון מובנה לפסילת לידים לספק, כדי שלא תשלמו על לידים שלא לפי הקריטריונים שלכם.
  4. כלי פרסומי. כלי פרסומי הוא סוג הפרסום או המודעה ששמתם במדיה הפרסומית, ודרכה הגיע אליכם הפונה. זה יכול להיות למשל באנרים בגדלים שונים, או ממש מודעות שונות שפרסמתם בפורטלים שונים. כלי זה מאפשר לכם לדעת איזו מודעה או סוג מודעה, עובדת לכם יותר טוב.

דוגמה: נניח ויש לכם מספר שירותים שאתם משווקים.

  • כל שירות תגדירו כקמפיין נפרד. עבור כל שירות קיימים מספר דפי נחיתה, וגם טופס "צור קשר" באתר. עבור כל קמפיין תוכלו לדעת איזה דף עובד לכם הכי טוב.
  • אולם, את השירותים הללו פרסמתם גם ב- Facebook וגם באתר YNET. מדיות אלו יוגדרו כספקים. ע"י הטמעת לינקים ייחודיים אל הדפים הללו, במדיות, תוכלו לדעת על כל גולש אם הוא הגיע מספק Facebook או מספק YNET.
  • בנוסף, במידה ויש לכם מספר מודעות בכל מדיה, תוכלו גם להגדיר כל מודעה כ"כלי פרסומי", ולראות תחת YNET, איזו מודעה העבירה את הלידים הכי טובים. וכן לגבי Facebook.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *