חיבור טופס Facebook Lead Ads (דף 5 מתוך 5)

שלב ד':
בדיקת תקינות ההתממשקות

כעת נבצע בדיקת התממשקות לטופס Facebook Lead Ads באופן הבא:

  1. היכנסו לממשק הפיתוח של פייסבוק: https://developers.facebook.com/tools/lead-ads-testing/
  2. בשדה Page בחרו בדף הפייסבוק אותו ממשקתם
  3. בשדה Form בחרו בטופס הפייסבוק ליד אדס אותו ממשקתם. תוכלו ללחוץ על Preview form בכדי לראות תצוגה מקדימה של הטופס
  4. לחצו על כפתור Create lead לשליחת ליד ניסיון
    בדיקת ממשוק טופס facebook lead ads
  5. שגיאות
    שימו לב – אם אתם מקבלים הודעת שגיאה אדומה: A lead has already been created for this form. To create a new lead, please delete this one." פעלו לפי ההנחיות הבאות:

    1. לחצו על כפתור Delete lead ואז לחצו שוב על כפתור Create lead
      בדיקת ממשוק טופס facebook lead ads - שגיאות
    2. לאחר שליחת ליד הניסיון, לחצו כפתור Track status על מנת לראות את סטטוס השליחה של הבדיקה
    3. יש להמשיך ללחוץ על הכפתור Track status שוב ושוב עד שיתקבלו תוצאות שליחת ליד הבדיקה בטבלה. כלומר, עד שלא תראו עוד את הכיתוב Pending תחת עמודת Status, אלא תראו את הכיתוב success או failure
    4. לאחר שתשלחו ליד ניסיון שהתקבל בהצלחה בחשבונכם, תוכלו לראות את ליד הבדיקה בטבלת הלידים בחשבונכם במערכת ליד מנג'ר
      ליד בדיקה בטבלת הלידים - טופס פייסבוק ליד אדס
    5. להלן דוגמה של בדיקה שנשלחה בהצלחה:
      facebook lead ads ליד התקבל בהצלחה
    6. להלן דוגמה של בדיקה שנשלחה וקיבלה שגיאה:
      facebook lead ads ליד קיבל שגיאה
      עבור שליחת ליד הניסיון התקבל סטטוס failure ולצידו מופיע קוד השגיאה והודעת השגיאה.
    7. אם לא ידוע לכם מה גורם לשגיאה ולכישלון השליחה של ליד הניסיון וכיצד לפתור את הנושא, אנא פנו לפייסבוק לקבלת תמיכה נוספת.
    8. אם ביצעתם את כל שלבי ההתממשקות ושליחת ליד הבדיקה התבצעה בהצלחה (קיבלת סטטוס success) ובכל זאת לא מגיעים לידים באופן תקין לחשבונכם, אנא פנו לפייסבוק לקבלת תמיכה נוספת.

בדיקות התממשקות נוספות הנוגעות להרשאות

ישנן בדיקות נוספות הנוגעות להרשאות שניתן לבצע על מנת לוודא שניתנה לליד למנג'ר ההרשאה לקבלת הלידים כראוי. במידה וההרשאות לא מדויקות, לא יתקבלו לידים מטופס הפייסבוק שמומשק לחשבון.

אם באשף ההתממשקות בחשבון לא מופיע דף הפייסבוק אותו אתם מנסים לממשק, בצעו את הבדיקה הבאה:

  1. במסך הקמפיינים > תחת הקמפיין הרצוי > פתחו ערוץ חדש מסוג "פייסבוק Lead Ads" והגדירו לו שם ערוץ ואת כל שאר ההגדרות הנדרשות, לרבות החלף קידומת טלפון ישראל ב"0" > ולשמור (ראה מדריך: יצירת טופס עמוד עסקי + יצירת ערוץ חדש במערכת)
  2. עברו ללשונית "התממשקות" > לחצו על כפתור > הרץ אשף התממשקות" > לחצו על כפתור "התחבר ל-Facebook"
  3. ייפתח לכם חלון קופץ של הפייסבוק המאמת את זהות משתמש הפייסבוק שלכם > בנוסף יש בו קישור בשם "Edit previous settings" – לחצו עליו

 

4. בחרו באפשרות "Opt in to all current and future Businesses" ולחצו “Continue”:

5. בחרו באפשרות "Opt in to all current and future Pages" ולחצו “Continue”:

 

6. בעמוד הבא לחצו על "Save":

7. בדף הבא לחצו על "Got it":

8. המשיכו בשלבי הגדרת הממשק לטופס הפייסבוק לפי המדריך: אשף התחברות לפייסבוק >

.

כעת, נבדוק את הדף העסקי שבו מופיע הטופס שאותו נרצה לממשק.

  1. יש להיכנס ל- Publishing tools ולבחור באפשרות: Leads setup
  2. יש לוודא שמופיע Leadmanager בסטטוס Connected/l
    בדיקת הרשאות פייסבוק ליד אדס

לאחר מכן, נבדוק את הגדרות המשתמש שמבצע את מימשוק הטופס:

  1. יש להיכנס למשתמש עצמו
  2. יש להיכנס להגדרות Settings ולאחר מכן ל- Business integrations
  3. יש לוודא שתחת Active מופיע Leadmanager – להיכנס ולוודא שכל האפשרויות המופיעות הן פעילות
    בדיקת הרשאות ליד מנג'ר פייסבוק ליד אדס

 

להרחבה על קליטת נתונים פרסומיים מ- Facebook Lead Ads >


האם הדף / הטופס שלי מעביר את הנתונים באופן תקין?

הגדרתם התממשקות לפי המדריך, אך נתקלתם בבעיה?
בדקו את תקינות ההתממשקות שביצעתם: שלחו ליד בדיקה באמצעות אתר webhook. קראו כאן כיצד >

 


להסברים ולמדריכים נוספים, בקרו במרכז התמיכה שלנו >



צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת חשבון חינם


* מאשר/ת שיתקשרו אלי חזרה
* מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות