התממשקות ל-Whatsapp באמצעות Texter (דף 1 מתוך 1)

התממשקות ל-Whatsapp באמצעות Texter

האתר של Texter >

תחילה יש לוודא כי עברתם את השלבים הבאים:

  1. פתחתם חשבון ב-Texter.
  2. רכשתם חבילת תבניות וואצאפ חודשית בליד מנג'ר.
  3. הופעל מודול "וואצאפ" בחשבונכם בליד מנג'ר.
  4. ביצעתם אינטגרציה במסך ההגדרות > אינטגרציות > וואצאפ בחשבונכם בליד מנג'ר.

אינטגרציה זו מאפשרת:

  • שליחת תבניות דיוור בוואצאפ באופן ידני יזום או באופן אוטומטי (למשל בעת עדכון סטטוס כלשהו בליד או בעת קליטת הליד לחשבון)
  • פתיחת ממשק Texter לשיחה עם הליד בקליק

** שימו לב: את תבניות הוואצאפ יש להגדיר תחילה בחשבון ה-Texter שלכם ורק לאחר אישורן תוכלו להגדיר להם פרמטרים בחשבון הליד מנג'ר ולשלוח אותם ללידים.

הגדרת האינטגרציה:

  1. יש להיכנס למסך הגדרות > אינטגרציות > וואצאפ
  2. בשדה "בחר אינטגרטור" יש לבחור "Texter"
  3. יש לגלוש ולהתחבר לחשבון ה- Texter ולהיכנס בתפריט השמאלי להגדרות בלחיצה על אייקון גלגל השיניים וללחוץ על API Tokenstexter
  4. יש ללחוץ על אייקון העפרון ובמסך הבא להעתיק את ה-API Tokentexter
  5. את ה- API Token  שהעתקתם יש להדביק לעיל בשדה  Api Keytexter
  6. בשדה Customer Id יש להזין את שם דומיין החברה (מופיע בין "texter-" לבין  ".web")texter
  7. יש לשמור את השינויים שבוצעוtexter

הגדרת פרמטרים לתבניות הדיוור בוואצאפ:

לאחר שתבנו תבניות דיוור בוואצאפ בחשבון ה-Texter שלכם ותקבל את האישור עליהן, יש להגדיר התאמת פרמטרים שיחליפו את שומרי המקום (place holders) המופיעים בתבניות הדיוור ב- Texter בערכי שדות הדינאמיים של פרטי הליד בחשבונכם.

  1. הכנסו למסך ההגדרות > דיוור > תבניות וואצאפ
  2. יופיעו לכם תבניות הדיוור שאושרו מחשבון ה- Texterשלכם
  3. בחרו בתבנית שברצונכם להגדיר לה פרמטרים (שימו לב: יש להגדיר לכל התבניות פרמטרים אחרת לא תוכלו לשלוח אותן כראוי)
  4. בשדה "תוכן", בחלקו העליון של חלון עריכת תבנית הוואצאפ, יופיעו לכם שמורי מקום (place holders) אשר אמורים להיות מוחלפים בפרטי הליד ומסומנים כך: {{1}}, {{2}} וכן הלאה (בהתאם לכמות שומרי המקום המופיעה בתבנית)
  5. בשדה "התאמת פרמטרים", בחלקו התחתון של חלון עריכת תבנית הוואצאפ, יש להזין את האסימונים (tokens) של פרטי הליד מהחשבון שאותם תרצו שיחליפו את שמורי המקום לפי הסדר של מספור שומרי המקום משמאל לימין ומופרדים בפסיק ",". תוכלו להשתמש באסימונים של שדות המערכת המופיעים בצידו הימני של החלון ע"י לחיצה על האסימון הרצוי אשר תוסיף אותו לרשימת התאמת הפרמטרים, או לחלופין, להשתמש באסימון {12345} כאשר בין הסוגריים המסולסלים יש לשים את מספר ID השדה הדינאמי הרצוי מתוך החשבון.

לדוגמה:

אם התבנית שלכם נראית כך: "שלום {{1}} נקבעה לך פגישה במועד {{2}}. המשך יום נפלא."

ובהתאמת הפרמטרים תזינו (משמאל לימין): "{5678},{1234}", כאשר {1234} הוא ID השדה עבור שם הליד ו-{5678} הוא ID השדה עבור מועד הפגישה בליד, אז תישלח לליד ההודעה הבאה: "שלום משה נקבעה לך פגישה במועד 01/05/2022. המשך יום נפלא."

texter

מה תראו בחשבון שלכם:

  1. לצד שדות הטלפון יופיע אייקון Texter  אשר בלחיצה עליו תועברו לחשבון ה- Texter שלכם ותפתח השיחה עם אותו מספר הטלפוןtexter
  2. תוכלו לשלוח לליד או למספר לידים יחד תבנית דיוור בוואצאפ ע"י סימון הלידים הרצויים בטבלת הלידים > בחירה בתפריט "עוד" > דיוור > שליחת דיוור בוואצאפ > בחירת התבנית הרצויה ולחיצה על "שלח"texter
  3. כמו כן, תוכל להגדיר תבניות דיוור לשליחה אוטומטית ברמת הקמפיין או הערוץ בחשבון מתוך מסך הקמפיינים > בחירה בקמפיין הרצוי וכניסה ללשונית "ברירת מחדל לערוצים" או כניסה לערוץ הרצוי בלשונית "פרטי ערוץ" > כניסה לעריכה והגדרת תבנית הוואצאפ הרצוי לשליחה אוטומטית לאחר קליט ליד חדש / לאחר טיוב מוצלח / לאחר ניתוב אוטו' ללקוח / לאחר ניתוב ידני ללקוח / לאחר עדכון סטטוס כלשהו בליד / לאחר עדכון משוב לקוח כלשהו בלידtexter

להסברים ולמדריכים נוספים, בקרו במרכז התמיכה שלנו >



צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת חשבון חינם


* מאשר/ת שיתקשרו אלי חזרה
* מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות