מודול תקציבי פרסום תקופתיים – Lead Manager (דף 3 מתוך 4)

תקציב מנוצל

הוצאות פרסום אשר הוצאנו בפועל.

  1. היכנסו למסך הקמפיינים.
  2. לחצו על קמפיין.
  3. עברו ללשונית "תקציב מנוצל" – כאן תוכלו לצפות בכל התקציבים אשר נוצלו וכן להזין תקציבים נוספים.
  4. לחצו על פלוס גדול על מנת ליצור תקציב חדש.

תקציב מנוצל1

יפתח מסך להזנת התקציב:

  1. בחרו תקציב ברמת ערוץ- תקציב רמת ערוץ
    *שימו לב כי בבחירת "כל הערוצים בקמפיין", בדו"ח קמפיינים התקציב יוצג ברמת הקמפיין בלבד ללא חלוקה לערוצים, ספקים או כלים פרסומיים.
  2. בחרו תקציב ברמת ספק- תקציב רמת ספק
  3. בחרו תקציב ברמת כלי פרסומי- תקציב רמת כלי
  4. בחרו טווח תאריכים.
  5. הזינו סכום הוצאה בפועל.
  6. סמנו ב-V על מנת לעדכן עלות גם עבור לידים שגויים/כפולים/באשפה/עם סיבת פסילה שלילית (שאינה לתשלום).
  7. לחצו על "שמור".

תקציב מנוצל 2

 

בסיום פעולות אלו, עלות הלידים אשר תואמים לסינונים שהוגדרו זה מעודכנים באופן אוטומטי בכל רחבי מערכת Lead Manager!

עברו לעמוד הבא להסבר כיצד לצפות בנתונים של התקציבים הפרסומיים בדו"חות מערכת ליד מנג'ר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *