סימון ליד חדש
20 אפריל, 2015
תבניות דיוור במייל
20 אפריל, 2015

שיוך משתמש לחשבונות נוספים (דוא"ל כבר קיים במערכת)

לעתים כאשר מנהל חשבון מנסה להוסיף משתמש חדש למערכת Lead Manager תתקבל הודעת שגיאה שדוא"ל כזה כבר קיים במערכת. בדרך כלל מצב זה אומר שלמשתמש הזה כבר קיים פרופיל משתמש במערכת בחשבון אחר.

זה יכול לקרות למשל אם מנסים להוסיף לקוח שכבר מוגדר כלקוח אצל ספק אחר שגם הוא עובד עם Lead Manager. זה גם יכול לקרות גם במקרה ההפוך, אם מנסים להוסיף ספק שכבר מוגדר כספק בחשבון של לקוח אחר במערכת Lead Manager.
במקרה כזה אין צורך ליצור פרופיל משתמש חדש, אלא רק לצרף פרופיל קיים לחשבונכם במערכת.

כדי לעשות את זה עליכם ללחוץ על כפתור שלח זימון שמופיע בתחתית ההודעה.

לחיצה על הכפתור שלח זימון תשלח אל הדוא"ל של אותו המשתמש זימון להצטרף לחשבונכם, ועד לאישורו, משתמש זה יתווסף לרשימת משתמשים ממתינים לאישור בחשבונכם. ניתן לראות רשימת כל המשתמשים הממתינים לאישור ע"י ביצוע סינון לפי משתמשים לא מאושרים ברשימה בצד הימני של מסך משתמשים.
על מנת לאשר את הצטרפותו של המשתמש לחשבונכם יהיה עליו ללחוץ על הקישור לאישור בקשתכם בדוא"ל אשר יכיל  את פרטי החשבון שלכם.

לאחר לחיצה על קישור זה המשתמש יתבקש לזהות את עצמו עם דוא"ל וססמה שלו, ואז פרופיל המשתמש שלו יצורף לחשבונכם כמשתמש רגיל.

הערה חשובה! ישנן מספר מגבלות בשיתוף משתמשים שכדאי לדעת.
פרופיל משתמש רגיל שהוגדר במערכת ע"י מנהל חשבון ניתן לשליטה וניהול מלא ע"י אותו מנהל חשבון שיצר אותו.
יחד עם זאת פרופיל משתמש ששמשותף בין מספר חשבונות לא ניתן לניהול מלא ע"י מנהל חשבון. ומנהלי חשבון נוספים שצירפו משתמש זה לא יוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  • לשנות את שם המשתמש
  • לשנות את הדוא"ל
  • לשנות / לאפס ססמה

משתמשים בעלי גישה

  • מנהל חשבון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות