מערכת Lead Manager מאפשרת לעדכן סיבות פסילה בעבור כל אחד מהלידים ישירות מטבלת הלידים הראשית ומבלי להיכנס כל פעם מחדש אל תוך מסך עריכת הליד.
אופציה זו אינה מופעלת כברירת מחדל וניתנת להפעלה ברמת פרופיל משתמש. מנהל חשבון יכול לקבוע מי מהמשתמשים הפעילים בחשבון רשאי לבצע עדכון סיבת פסילה מטבלת לידים ומי לא.
שיטה זו מאפשרת לעדכן את סיבת הפסילה בכל ליד ובקליק בודד, ללא צורך בתהליך ארוך יותר – 1. עריכת ליד. 2.עדכון סיבת פסילה 3.שמירה.
חשוב! עדכון סיבות פסילה מתאפשר רק עבור לידים שנקלטו דרך ערוץ בו מופעלות סיבות פסילה.
משתמשים בעלי גישה לפיצ'ר זה:
– מנהלי חשבון
– מנהלי קמפיינים
– לקוחות