מדידת החזר השקעה ROI
כיצד נוכל לקבל החזר השקעה (ROI) גדול יותר?
7 אפריל, 2019
אפשרות צפייה בעמודת "משתמש מטפל": גם עבור צוות מטייבים וצוות מכירות
16 אפריל, 2019

דיוור אוטומטי במייל / SMS לאחר עדכון סטטוס או משוב לקוח בליד

התחדשנו בשירות נפלא שיקל עליכם לשמור על קשר עם הלידים בכל אחד משלבי הטיפול בליד.

עד היום, ניתן היה לשלוח דיוורים אוטומטיים במייל ו/או באמצעות SMS ללידים במצבים הבאים:

  • בעת קליטת הליד לחשבון
  • לאחר שבוצע טיוב בהצלחה לליד
  • לאחר ניתוב אוטומטי ללקוח
  • לאחר ניתוב ידני ללקוח

מהיום, ניתן לשלוח דיוורים במייל ו/או סמס ללידים גם לאחר עדכון סטטוסים ומשובי לקוחות בלידים!

הערות:

  • שליחת מיילים ללידים מותנת ברכישת חבילת מיילים חודשית.
  • שליחת סמסים מותנת ברכישת בנק סמסים.
  • שליחת דיוורים ללידים לאחר משובי לקוחות מותנה במודול לקוחות ומודול משוב לקוחות פעיל בחשבון (עבור חשבונות יצרני לידים).

תוכן העניינים במדריך זה:

לחצו למעבר לשלב 1 >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *