התחדשנו בשירות נפלא שיקל עליכם לשמור על קשר עם הלידים בכל אחד משלבי הטיפול בליד.

עד היום, ניתן היה לשלוח דיוורים אוטומטיים במייל ו/או באמצעות SMS ללידים במצבים הבאים:

  • בעת קליטת הליד לחשבון
  • לאחר שבוצע טיוב בהצלחה לליד
  • לאחר ניתוב אוטומטי ללקוח
  • לאחר ניתוב ידני ללקוח

מהיום, ניתן לשלוח דיוורים במייל ו/או סמס ללידים גם לאחר עדכון סטטוסים ומשובי לקוחות בלידים!

הערות:

  • שליחת מיילים ללידים מותנת ברכישת חבילת מיילים חודשית.
  • שליחת סמסים מותנת ברכישת בנק סמסים.
  • שליחת דיוורים ללידים לאחר משובי לקוחות מותנה במודול לקוחות ומודול משוב לקוחות פעיל בחשבון (עבור חשבונות יצרני לידים).

תוכן העניינים במדריך זה:

לחצו למעבר לשלב 1 >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *