ניתוב אוטומטי למשתמשים לאחר עדכון סטטוס ליד, או לאחר עדכון משוב לקוח בליד

עולם חדש של צבע בסטטוסים, וגם – שדרוג מנגנון הניתובים
28 פברואר, 2019
מניעת ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח (מנגנון חסימת לידים פר לקוח)
6 מרץ, 2019

ניתוב אוטומטי למשתמשים לאחר עדכון סטטוס ליד, או לאחר עדכון משוב לקוח בליד

כיצד מגדירים כלל ניתוב אוטומטי אשר יפעל מיד לאחר שעודכן סטטוס ליד, או לאחר שעודכן משוב לקוח בליד?

על מנת לבצע את ההגדרות, יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  1. היכנסו לחלון ההגדרות
  2. בחרו במשתמשים אליהם תרצו לנתב לידים באופן אוטומטי: מטייבים, מכירות או לקוחות
  3. היכנסו ללשונית "כללי ניתוב" ובחרו בכלל ניתוב קיים או הוסיפו כלל ניתוב חדש
  4. בחרו באפשרות הרצויה ב"הפעל לאחר".

על מנת שכלל הניתוב האוטומטי ירוץ לאחר עדכון סטטוס בליד:

  1. יש לבחור ב"הפעל לאחר" באפשרות: "הרץ לאחר בחירת סטטוס"
  2. לאחר בחירתכם זו, ייפתח שדה נוסף בשם "סטטוס הליד" ולצידו תיבת בחירה מרובה. בתיבת הבחירה הזו תוכלו לבחור בסטטוס אחד או יותר. לאחר עדכון סטטוס/ים אלו, כלל הניתוב יופעל באופן אוטומטי.

על מנת שכלל הניתוב האוטומטי ירוץ לאחר עדכון משוב לקוח בליד:

  1. יש לבחור ב"הפעל לאחר" באפשרות: "הרץ לאחר בחירת משוב לקוח"
  2. לאחר בחירתכם זו, ייפתח שדה נוסף בשם "משוב הלקוח" ולצידו תיבת בחירה מרובה. בתיבת הבחירה הזו תוכלו לבחור במשוב לקוח אחד או יותר. לאחר עדכון משובי לקוח אלו, כלל הניתוב יופעל באופן אוטומטי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *