מניעת ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח (מנגנון חסימת לידים פר לקוח)

ניתוב אוטומטי למשתמשים לאחר עדכון סטטוס ליד, או לאחר עדכון משוב לקוח בליד
6 מרץ, 2019
מדידת החזר השקעה ROI
כיצד נוכל לקבל החזר השקעה (ROI) גדול יותר?
7 אפריל, 2019

מניעת ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח (מנגנון חסימת לידים פר לקוח)

כך תמנעו ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח

מנגנון הניתוב האוטומטי מאפשר לחסום ניתוב אוטומטי של:

  1. לידים שגויים
    לידים שלא עברו את הוולידציה בחשבון באם הופעלה.
  2. לידים כפולים
    לידים שהוגדרו ככפולים על פי הגדרות מנגנון הכפילות בחשבון.
  3. לידים שמזוהים כקיימים במאגר הלקוח הספציפי (חסימת לידים פר לקוח)
    במידה וליד זוהה כקיים במאגר הלידים של הלקוח המסויים שעבורו הגדרנו את הכלל, אותו ליד לא יועבר ללקוח. כלומר, הניתוב האוטומטי של ליד זה ללקוח זה ייחסם. את ההגדרה לפיה ליד יוגדר כ"זהה" ללידים אחרים, ניתן לקבוע לפי כל אחד מהשדות הדינאמיים של החשבון ורק באם שדות אלו הם מסוג טלפון, אימייל, מספר או מחרוזת.

כיצד מגדירים חסימת לידים שזוהו כקיימים במאגר הלקוח הספציפי?

את ההגדרות ניתן לבצע באופן הבא:

  1. יש להיכנס לחלון ההגדרות
  2. לבחור בתפריט הימני ב"ניתוב לידים ללקוחות"
  3. ללחוץ על הלשונית "ניתוב אוטומטי"
  4. יש לסמן ולהפעיל את האפשרות "לא לאפשר ניתובים לאותו לקוח עבור לידים בעלי אותו ערך בשדה המזהה"
  5. יש לבחור בשדה הדינאמי אשר ישמש כשדה זיהוי בתיבת הבחירה של השורה "שדה מזהה לחסימת ניתוב ללקוח של לידים בעלי ערך זהה"
  6. יש ללחוץ על "שמירה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *