מסלול פיי פר ליד – Pay Per Lead
20 אפריל, 2015
מה זה crm
מערכת ניהול קשרי לקוחות – CRM
20 אפריל, 2015

מהי מערכת ניהול לידים?

ניהול לידים בצורה נכונה מבטיח מיצוי מלא של הפוטנציאל ופניה אל לקוחות חדשים, ולכן חשוב לבחור מערכת אשר תבצע זאת כראוי

מהי מערכת לניהול לידים?
מערכת לידים מתבססת על מספר חוקים. לאחר יצירת לידים ופיזורם באתרי אינטרנט ייעודיים, יש צורך במערכת אשר תדע לקבל את המידע ולנתב אותו למקום הנכון. בנוסף, מפתחים של מערכת ניהול לידים אמורים להכיר את הדרישות של הלקוחות. במילים אחרות, מערכת ניהול לידים אשר תאגור את המידע אך לא תאפשר פיקוח, מעקב ובקרה אינה מסוגלת לספק למנהלי הקמפיינים את כל הכלים להצלחה.

הישענות על מערכת ניהול לידים מבטיחה יתרונות רבים. היתרון הראשון של כל מערכת לידים כזו הוא נוחות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מערכת CRM שמטרה ארגון מידע. נוחות מבטיחה יעילות, אשר מתורגמת לאחר מכן לרווחים וללקוחות חדשים. מערכות הניהול מקבלות אליהן את כל הלידים מאתרי אינטרנט ומקמפיינים שונים. מערכת לידים מרכזת הכל בממשק חכם המיועד גם לכאלו אשר לא מחזיקים בידע טכני.

כיצד מנתבים את הלידים למקום הנכון?
יתרון נוסף של מערכת ניהול לידים הוא אפשרות הניתוב. המערכת בנויה כך שישנם חוקים וכללים אוטומטיים, דרכם מנותבים הלידים אל לקוחות הקצה או אל אנשי המכירות. גם יתרון זה חוסך זמן ומשאבים עבור מנהלי הקמפיין, אשר יכולים להתרכז ביצירת הלידים ובאיסוף המידע.

רק בעזרת מערכת לידים אפשר לקבל את הלידים בזמן אמת. בעבר, מנהלי קמפיין רבים עמדו מול בעיה של דינאמיות ורלוונטיות. המידע הגיע מהלידים לאחר שעות ארוכות ואפילו ימים, מה שהרחיק את הלקוח מביצוע העסקה. לעומת זאת, מערכות הניהול המתקדמות כיום מאפשרות קבלת מידע בצורה מיידית, שליחת הלידים ללקוחות הקצה דרך מסרונים או הודעות סמס ודואר אלקטרוני וכמובן צפייה בלידים על גבי ממשק ייעודי.

בואו לקבל פתרון לנושא ייצור וניהול לידים
היתרונות של מערכת לידים אינם באים לידי ביטוי רק בזמן השימוש בלידים אלא גם לאחר מכן. מערכת ניהול לידים מציעה פונקציית הפקת דוחות סיכום לכל המשתמשים, בקליק אחד וללא צורך במעורבות של אנשי תוכן. הפקת הדוחות יכולה להיעשות על בסיס יומי או חודשי, על פי צרכי הלקוח.

היתרונות של מערכת לניהול לידים

מערכות ניהול לידים עומדות לרשות מנהלי קמפיינים, בעלי עסקים וחברות בהיקפים שונים. לידים הופכים לכלי משמעותי עבור חברות העוסקות במתן שירותים, אך הפופולריות גוברת גם בתחום המוצרים. קבלת פתרון מקיף לנושא ייצור וניהול לידים הוא חלק חיוני בהתקדמות ושיפור החברה, וכדאי לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. צרו קשר עם נציגי החברות המפעילות מערכות ניהול ופתחו חשבון עבור הקמפיין שלכם.

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *