מדריך לשימוש בתוכנת ניהול לקוחות
20 אפריל, 2015
מסלול פיי פר ליד – Pay Per Lead
20 אפריל, 2015

מהם לידים פוטנציאליים?

כל מנהל קמפיין צריך לדעת מהם לידים על מנת להיכנס לתחום ולהגדיל את ההצלחה של העסק, אך חשוב לשים דגש גם על ניהול נכון של הלידים לאורך זמן

מהם לידים פוטנציאליים?

השאלה "מה זה ליד" עולה בקרב כל איש מכירות, מנהל קמפיין או בעל חברה המכיר את הפוטנציאל הטמון ברשת האינטרנט. ההצלחה של הלידים ברחבי העולם והעובדה שהם שינו לחלוטין את מאזן הכוחות בין החברות הגדולות למפרסמים הקטנים מוכיחים כי בעידן הדיגיטלי היצירתיות היא שם המשחק.

על מנת לענות על השאלה "מהם לידים" אין צורך בידע טכני, משום שלמעשה מדובר במנגנון פשוט מאוד. בנוסף, כאשר בודקים מהם לידים נשענים לעיתים קרובות על טכניקות פרסום מוכרות מן העבר. ההבדל בין הלידים לשיווק המסורתי הוא בטכניקה ולא במטרה. בסופו של דבר, גם לידים וגם מודעות בעיתון מכוונות ליצירת קשר עם צרכנים ולגיוס לקוחות חדשים.

תשכחו כל מה שידעתם על פרסומות

ליד הוא מידע המגיע מצרכן בעקבות פרסום הצעה. מידע זה מכיל לרוב פרטים אישיים בסיסיים בלבד, אך בחלק מהלידים יש צורך בפרטים ספציפיים יותר. צרכן הממלא ליד מצביע על רצון בקבלת מידע נוסף ועל התעניינות במוצרים או בשירות של החברה. הלידים מפוזרים ברחבי האינטרנט, נראים כמו באנרים ופונים אל צרכנים שונים. בתוך כל ליד ישנן שדות המוגדרים מראש, על פי הצרכים והרצונות של מנהלי הקמפיין.

גם לאחר שמבינים מה זה ליד כדאי להתעכב על הנושא של שימוש במידע. כאמור, המטרה של הלידים היא ליצור מאגר מידע על לקוחות חדשים. הבעיה היא שלעיתים מדובר על כמויות גדולות מאוד של מידע, אשר לא לכל מנהלי הקמפיינים והחברות יש דרך להתמודד איתו. על מנת לענות על הצורך הזה פותחו לאחרונה מערכות ניהול לידים מתקדמות, אשר חוסכות בזמן ולכן גם בכסף.

נהלו את הלידים שלכם

כפי שניתן לראות, השאלה מה זה לידים פותחת מגוון עצום של אפשרויות. לאחר יצירת הליד ופרסומו ברחבי האינטרנט מקבלת החברה את המידע אל מערכת הניהול. המערכת מנתבת את פרטי הצרכן – אל לקוחות הקצה או אנשי המכירות – וכך מבטיחה ניצול של כל ליד באופן אופטימאלי. אין אלטרנטיבה לשימוש במערכת ניהול לידים, אך חשוב לבחור את המערכת הנכונה.
ניהול לידים וקבלת שירותים מחברות העוסקות בתחום הוא חלק חשוב מהגדלת הרווחים. על מנת ליהנות מלידים איכותיים יש ליצור קשר עם חברות מנוסות, המציעות לצד מערכות הניהול גם גיבוי ותמיכה טכנית. השאירו פרטים ופתחו חשבון במערכת וכך תוכלו להבין מה זה לידים ולנצל אותם בדרך האולטימטיבית.

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

1 Comment

  1. שני בן דוד הגיב:

    מחפשת תוכנה מינימליסטית. עד עכשיו הכל היה בניירת. ובטבלאותץ
    היה מאוד פרימיטיבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *