5 דרכים לשפר המרות בעזרת דף נחיתה
20 אפריל, 2015
איך ליד נולד
20 אפריל, 2015

איך להרוויח על יצירת לידים?

ישנן דרכים רבות בדרך אל יצירת לידים, אבל יצירה של לידים ממוקדים ואיכותיים דורשת מאמץ גדול יותר. יצירה זו אינה מביאה תוצאה אוטומטית של ביקור בכמה אתרים ברשת או אינטראקציה מיידית עם גולשים. לידים באיכות גבוהה הם תוצאה של התאמה נכונה בין המוצר לבין דרישת הקונים/גולשים. יצירת לידים באופן ממוקד והפונה על קהלי היעד הנכונים יכולה להגדיל משמעותית את המכירות שלכם באינטרנט.

התוצאה הרצויה של יצירת לידים תביא למעקב אמיתי אחר קונים פוטנציאליים, שימוש במידע ספציפי כגון שמות, מקום עבודה, מצב משפחתי,מיקום גיאוגרפי וכו'. ברגע שיהיו בידיכם מאגרי נתונים ממוקדים, תוכלו לקשר את הלקוחות הפוטנציאלים בעזרת לידים עם הספקים המקושרים לאותה מערכת לידים שבניתם.

יצירת לידים – להוביל את העסק שלכם קדימה!

האסטרטגיה היא פשוטה להפליא – עם כניסתה של Web 2.0 ניתן לבנות במהירות רשימות גדולות של לקוחות פוטנציאליים ממוקדים. רשתות חברתיות ובלוגים הם אפשרויות טובות כדי להגביר את התנועה באתר האינטרנט שלך. האפשרויות של Google, AdWords, יאהו ואתרים רבים נוספים מאפשרות לכם להתקדם בדירוג במנועי החיפוש השונים, לקבל חשיפה עצומה, שיכולה להגיע לכל גולש ברחבי העולם. כך בעצם יש סיכוי שתקבלו ליד בכל רגע נתון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

יצירת לידים ממוקדים נעשית בהתאמה לתנועה באתר האינטרנט שלך. המפתח הוא לשמור על הלקוחות, לשמור על האינטרס שלהם ואז הם יניעו עצמם לפעולה, כלומר אתם תמכרו. אם אתם עובדים עדיין בשיטות מסורתיות זה הזמן לפעולה החלטית התואמת את רוח התקופה ופעילות המתחרים. חבל לאבד אינספור הזדמנויות לפתח את העסק שלהם רק מפני שקשה לכם עם ההתפתחות הטכנולוגית באינטרנט. יצירת לידים ממוקדים היא הרווח שלכם!

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *