כיצד לשפר את היקף הלידים על ידי SEO ו PPC

כיצד לבצע מעקב אחר לידים?
20 אפריל, 2015
כך תבצעו רכישת לידים חכמה
20 אפריל, 2015

כיצד לשפר את היקף הלידים על ידי SEO ו PPC

יש לך חברה הפונה אל הסוחרים ברחבי העולם, אך העסק שלך לא מוכר כמעט באינטרנט? המאמר הזה על יצירת לידים הוא בדיוק בשבילך!

על מנת להפוך את האתר שלכם למקור העיקרי של יצירת מכירות ורווחים, מתחייבת התמקדות במכשירי SEOו- PPC. אתה פשוט צריך להיות במקום הנכון בזמן הנכון, והאינטרנט הוא הכלי המתאים ביותר למטרה הזו. לא יכול להיות יותר טוב. אתה תוכל במידה מסוימת להשפיע על האופן שבו המידע על תחום העסק שלך יגיע לצרכן.

להלן 9 שלבים שיש לבצע בדרך לשיפור לידים באמצעות SEOו- PPC:

1. לשנות את עיצוב האתר תוך התמקדות ב- SEO. כדי להפיק ליד יש לבצע שינוי, בעיצוב האתר על פי הפרמטרים הבאים:
• שינוי מבנה הניווט באתר. שהגולש יבין את דרך ההתמצאות באתר במהירות ובקלילות. יש להקל על קהל הגולשים כדי שיישאר באתר כמה שיותר זמן.
• ניהול מילות מפתח מחקר מקדים. יש לערוך מחקר מדוקדק של מילות המפתח הרלבנטיות לאתר. אחר כך, עליך למלא את תוכן האתר שלך תוך שיבוץ מילות המפתח באופן מקצועי, כדי לעלות במקום גבוה במנועי החיפוש עבור אותן מילים.
• ניהול ובדיקה יסודית של כל הכותרות ותגי מטה. ודא כי באתר לא היו דפים עם תגים כפולים או שגויים.
עצה: כדי לשפר בעקביות את האתר מבחינת SEO, כדאי לך להיוועץ בבעלי מקצוע מהתחום ולהשתתף בהרצאות בתחום.
חשוב: אם החיפוש אחר תוכן, מביא את הגולשים לאתר באופן פשוט ונגיש – התוצאה היא תנועה גדולה יותר באתר וסיכוי טוב ליצירת לידים.

2. להתחיל את מסע הפרסום של PPC:
• קניית באנרים ופרסום הטקסט.
• קניית תוכנית PPC . חשוב שניווט הפרסום יתמקד בשוק המקומי. כמו כן, רצוי לרכוש שטחי פרסום המותאמים לשווקים שנושקים לתחום פעילותך.
חשוב: אנשים מעדיפים לעבוד עם חברות מקומיות מאשר חברות ברמה ארצית.
הטקסט של הפרסום ב PPC צריך להכיל את מילות המפתח הפופולאריות, כמובן. כדי להעריך את היעילות של הקמפיין, ניתן להשתמש בכלי גוגל השונים. בעזרתם ניתן לבחון את הפרסום עד לרמת כל שורת טקסט, תוכן דינמי, וכמובן, את המיקום של הפרסום ברשימת תוצאות החיפוש. הפרסום מושפע מגורמים רבים, ביניהם כמה גם אופי תנועת הגולשים. לכן כל משפט בפרסום הוא בעל השפעה כבדת משקל על הצלחת הקמפיין. לפיכך, יש לשוב ולבדוק שוב ושוב את יעילות הפרסום, ובמידת הצורך לבצע תיקונים ושדרוגים בתוכן.
טיפ: הצבת מספר הקו החם בבאנר לא תמיד יעילה, ובמקום זה עדיף להשתמש בטקסט.

3. מידע נוח ליצירת קשר – במקום לספק את מספר הטלפון, עדיף לייצר קישור לאתר החברה, כי כך תוכל לעקוב אחר כניסות הגולשים לאתרך ואופן התנהגותם במהלך השהייה באתר.

4. הגברת אמינות האתר – חשוב לספק מידע מפורט על אמצעי ההגנה והבטיחות עבור הגולשים בעת גלישה באתר שלך.

5. להיכנס לשותפות עם סוחרים – שיתוף פעולה עם סוחרים יקדם את האתר והעסק שלך ויגדיל רווחים. מומלץ ליצור לידים של שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בהתאם למיקום שלהם.

6. תגובה מיידית לפעולות של קונים פוטנציאליים – אם ליד מגיע דרך המוקד טלפוני, צריך מיד להיענות לקריאה ולספק יעוץ חינם ללקוח.
חשוב: אנשים נוטים לשנות במהירות ההחלטה שלהם, חשוב להכות בברזל בעודו חם. לידים שהתקבלו באמצעות טופס יצירת קשר – יש לספק מענה מיידי.

7. הצטרף לקהילה של רשתות חברתיות – המטרה העיקרית של עבודה עם רשתות חברתיות – להתאחד לקהילה שבה אנשים דנים בנושאים הקשורים בדרך כלשהי לתחומי פעילות החברה שלך. לא בהכרח מדובר על הצגת וידאו כשיווק ויראלי, אלא פשוט יצירת שיח עם אנשים אחרים מאותה קהילה.

8. כל הזמן לנסות משהו חדש – באינטרנט חשוב להתחדש כל הזמן. לנסות, לבדוק מה עובד ולהחיל את התוצאות בפועל.

9. לבחון ולעקוב – עקוב אחר המקור שממנו מגיעים לידים. השוואת מקורות לידים מאפשרת ניהול מערכת יצירת לידים נכונה וזולה יותר. כמו כן, כדאי לבצע בדיקות שונות, כדי לראות האם התוכן באתר "עושה את העבודה" או שצריך לבצע שינויים כדי למשוך טוב יותר גולשים פוטנציאלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות