5 דרכים לשפר המרות בעזרת דף נחיתה

3 אסטרטגיות שיסייעו להגדלת שיעור הגידול של לידים והפחתת העלויות שלהם
20 אפריל, 2015
איך להרוויח על יצירת לידים?
20 אפריל, 2015

5 דרכים לשפר המרות בעזרת דף נחיתה

נניח שמסע הפרסום שלך הוא מוצלח, באתר האינטרנט שלך ביקרו מאות מבקרים. גדול! האם אתה בטוח כי מבקרים אלה הופכים להיות קונים או משתמשים רשומים? אולי הם פשוט חומקים לתוך החלל הריק? מחקרים שנעשו לאחרונה הראו, כי דפי נחיתה, אפילו אם הם מציעים מידע בחינם כגון הורדת תכנים בחינם – זכו לקבל אחוז צנוע מאוד של ההמרה. מתוך 100 מבקרים, שהגיעו לדף הנחיתה, יותר מ 90 נוטים שלא לנקוט שום פעולה. מרגיז? זה יכול להשתנות. במאמר זה נספר על חמש השיטות היעילות ביותר שיוכלו לעזור לך להימנע מאובדן לקוחות והגדלת אחוז ההמרה.

הכסף שלך מימן את הפרסום באינטרנט. עכשיו צריך להביא החזר טוב יותר ולהתמקד בשיפור ההמרה. למרבה הצער, לעתים קרובות התקציב מוגבל, כך שרוב הזמן והכסף שהוצא על יצירת המודעות ועמוד הנחיתה לא מותיר מקום להמשך התהליך, שהוא אקוטי ומשמעותי לתוצאה השיווקית הסופית.
"אם הדף שלך לא מאורגן נכון ולא מעודד משתמשים לפעולה", אומר מיכאל גרובר, מנהל השיווק ב-CMP Media TechWeb, "תאבד את ההמרות". מיכאל גרובר מציע 5 טיפים שיביאו לשיפור הביצועים של דף היעד.

1. התחל עם דף הנחיתה – הכל חייב להתחיל עם דף הנחיתה, כדי לעורר את הקהל שלך לפעולה, ולאחר מכן תוכל ליצור מודעות נוספות שיובילו ליצירת לידים. דף נחיתה הוא המפתח ללב של לקוחות פוטנציאליים וזה הגיוני להתחיל עם זה, לפני שתמשיך ליצור פרסום רחב יותר.

2. האם דף הנחיתה הוא חלק בלתי נפרד של באנר פרסום? מפרסמים לעתים קרובות נוהגים ליצור באנרים רבים שיובילו לדף נחיתה. אבל אם עבור קהל יעד זה אתה יוצר באנר ספציפי, אתה צריך ליצור עבור זה דף נחיתה הספציפי לאותו באנר. יש לכך חשיבות, כי אחוז ההמרה הוא גבוה יותר כאשר דפי נחיתה קשורים ספציפית לבאנרים, וכאשר רעיון יצירתי המגולם בבאנר – ממשיך בדף היעד. זה מאד משמעותי ליצירת לידים.
"אני תמיד רואה פרסום באנרים, אשר התוכן שלהם חסר בדף הנחיתה" – אומר גרובר. לרוב זה קורה עם כרזות פרסום, המציעות למשתמשים מידע נוסף על מוצר מסוים. לעתים קרובות הן מובילות אנשים אל אתר האינטרנט של החברה, שבו המידע אודות אותן הצעות אמור להיות מפורסם. אתה צריך לתת להם משהו שיעזור להפוך את הפרסום לכדי מכירה, ליד – את הדף המתאים לבאנר. גם אם אין לך מערכת מעקב מתוחכמת מודרנית, עדיין אתה יכול לעקוב בקלות ולהבין מאיפה בא כל מבקר.

3. דף הנחיתה לצורך אחד בלבד – טעות שאנשים רבים נוהגים לעשות היא להציע מספר הצעות באותו דף נחיתה. "ברגע שהלקוחות מגיעים לדף הזה, למה לא להציע להם דבר נוסף"? זו טעות שיווקית חמורה בעולם של יצירת לידים!
מידע על משקיעים, שותפים, הודעות לעיתונות, תמיכה למשתמש, מוצרים אחרים וכן מגוון של קישורים – לכל זה אין זכות קיום בדף הנחיתה שלך! כך לא תעודד מבקרים ולא תיצור לידים. עיקר העיקרים צריך להיות קישור, לחיצה, שיתנו לך את האפקט הרצוי. עבור מי שרוצה לקבל מידע נוסף, גרובר מציע הצבת קישור בולט בדף הבית שלו. "הניחוש שלי הוא כי הלוגו שלך יוצב בפינה השמאלית העליונה. כך הם ממוקמים בדרך כלל. אנשים מבינים כי על ידי לחיצה על הלוגו, הם יקבלו את דף הבית". ודא כי הלוגו מחובר בקישור לדף הבית, ותן לכפתור הקישור שם כגון "בית".

4. להבחין בין המבקרים – זה כרוך בקשיים טכניים מסוימים, אבל אם אתה יכול להבחין בין אנשים שלחצו על מודעת הבאנר בלבד, לעומת כאלה שלחצו ונכנסו לדף הנחיתה – תוכל לספק להם רמות שונות של מידע בהמשך. לדברי גרובר "אם יש לך מערכת, שמודיעה לך לא רק אם המשתמש לוחץ על הבאנר, אלא גם האם הוא מוריד תוכן, זה יסייע לך מאד באותה מערכת יצירת לידים.

5. אורך החיים של הפרסום – חשוב מאד לתת את הדעת מה האורך הרצוי לכל מסע פרסום שלכם. מתי כדאי להפסיקו ומתי נכון יותר להמשיך אותו – הכל בהקשר לאיכותם של לידים שתייצרו ובהיקף אחוז ההמרה.

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *