כיצד להשתמש ברשתות חברתיות ליצירת לידים?

כיצד להשתמש ברשת חברתית Facebook ליצירת לידים
20 אפריל, 2015
כיצד לבצע מעקב אחר לידים?
20 אפריל, 2015

כיצד להשתמש ברשתות חברתיות ליצירת לידים?

האם רשתות חברתיות יכולות לעודד יצירת לידים עבור העסק שלך? כמובן! במיוחד אם יש לך תקציב מוגבל וגם קהל יעד ספציפי. כמו כן, השימוש ברשתות חברתיות ליצירת לידים יכול להיות טוב, כדי להשלים את האמצעים השונים למטרות של יחסי ציבור.

השלבים ליצירת לידים באמצעות רשתות חברתיות:

1. יצירת בלוג כדי להיחשף אל לקוחות פוטנציאליים: פרסום באתרי בלוגים, פורומים ובקהילות בהם מתקיימים דיונים ספציפיים עם קשר למוצרים או שירותים כמו אלו שהעסק שלך מציע. מומלץ להשתמש בכלים לסריקה מיוחדת, כגון "Google Blog Search" כדי לעקוב אחר כתבות המופצות ברשת בהקשר לתחום פעילותכם העסקית.
כאשר מוצאים דיון רלוונטי, יש להצטרף מיד לדיון ולצרף קישור לתוכן שלך על אותו נושא. אתה יכול גם להשתמש בבלוג כדי לכתוב מאמרים על נושאים, ואחר כך לבצע הפצה באופן ויראלי. זה יעזור ליצור קישורים לבלוג שלך מפרסומים אחרים יביא בסוף ליצירת לידים.

2. צור חשבון בטוויטר: השתמש בחשבון שלך כקובץ מצורף לבלוג שלך. שם תוכל לכתוב הודעות על בלוגים חדשים, שאלון פורמאלי וקבוצות מיקוד – לדוגמה, סקר של משתמשי טוויטר על שמות אפשריים עבור המוצר החדש של החברה שלך.

3. צור דף בפייסבוק: לארגן קבוצת פורום לדיון בסוגיות שקשורות ישירות לתחום החברה שלך ומוצריה, כדי לדון בנושאים משותפים של הענף שבו אתה עובד. בהדרגה, חברי הקבוצה עצמם ייזמו דיונים, ואתה תצטרף לדיון על מנת לשמור על האינטרס של העסק שלך.

4. לסקור חדשות עבור הבלוג שלך: זה יסייע לך לשפר את הכיסוי ברשת.
• כל שבוע רצוי לעדכן חדשות בבלוג, ולהוביל קישורים לחלקים באתר האינטרנט של החברה.
• התאם את זמן הפרסום של החדשות למתרחש בארץ ולשינויים שקורים.
• פרסם חדשות בפוסטים ברשתות חברתיות כמו Twitter, Facebook.

5. ציין את הערוצים של רשתות חברתיות באתר של החברה שלך, כדי להפיק מסרים אלקטרוניים. השתמש בכותרת כמו: "הצטרפו אלינו, אל תהססו!" זה הקישור לקבוצה שלך ברשת Facebook.

6. להעריך את הצמיחה של הרשתות החברתיות ואת תעבורת האינטרנט: יש לבדוק ולבקר ללא הרף את הביצועים של תצוגות דף הבלוג שלך, מבקרים Twitter, חברי Facebook, כדי לקבוע את הצמיחה של ערוצים שונים של רשתות חברתיות. מעקב אחר ביצועים שיווקיים, כמו מספר המבקרים באתר, התנועה הנוצרת על ידי SEO, לידים לפי המקור (ביקורים באתרים, דואר אלקטרוני, תערוכות, סמינרים וכו'). השוואת נתונים אלה דרושה כדי לעקוב אחר הקשר בין פעילות ברשתות חברתיות לבין יצירת לידים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות