איך ליד נולד
20 אפריל, 2015
הקשר בין מכירת לידים למערכת ניהול
20 אפריל, 2015

המדריך ליצירת לידים – חלק 2

ליצור ולהגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאלים לשיווק – זו המשימה העיקרית של כל משווק. אם זה נעשה בצורה נכונה, זה ימשוך את הקונים עם פוטנציאל הקנייה הגבוה ביותר ויגדיל את היקפי המכירות. למרות העובדה כי בניית רשימת לקוחות פוטנציאלים יכולה לארוך הרבה זמן ומאמץ, בהחלט תוכל להשיג תוצאה חיובית עבור ההשקעה שלך. אתה מוזמן לקרוא את הטיפים הבאים, כדי לעזור לך לקבל כיוונים חדשים בדרך להגדלת רשימת הלקוחות הפוטנציאלים למכירה.

1. מהו ליד אידיאלי עבורך? צריך לייצר פרופיל של הלקוח האידיאלי שלך. זה צריך לכלול מידע על גיל, מין, תחביבים, מקום העבודה, איך הוא מעדיף לקנות (באינטרנט או בחנויות רגילות) ועוד.

2. למד על מתחרים ישירים שלך. קח את הזמן כדי ללמוד מה המתחרים שלך מייצרים באמצעות ליד. אם הם שולחים ידיעונים אלקטרוניים – הרשם אליהם. זה יעזור לך לגלות מה שיטות הקידום בהן הם משתמשים, לבדוק באילו אתרים הם מפרסמים, האם הם מארגנים מסע pay per click, ואם כן, מה הן מילות מפתח בשימוש. וכו'. את רוב המידע הזה ניתן לקבל באמצעות חיפוש פשוט באינטרנט.

3. להגיע אל הלקוח האידיאלי שלך. יצרת פרופיל של הקונה שלך, נערך ניתוח תחרותי, ועכשיו אתה מוכנים לפתח אסטרטגיות עבור יצירת לידים. האסטרטגיה שלך עשויה לכלול את השלבים הבאים: הצבת באנרים באתרי אינטרנט בהם מבקרים קהלי היעד שלך, מסע פרסום, pay per click עם מילות מפתח רלוונטיות, דואר אלקטרוני למנויים ועוד. ניתן גם למשוך ספקים אחרים של סחורות ושירותים לשתף פעולה וליצור שותפות הדדית מועילה. אם יש לך מספיק זמן כדי לכתוב מאמרים, תוכל לייצר בלוגים והודעות דוא"ל חדשות המופנות ללקוחות פוטנציאלים.

4. ההצעה – זה שלך! עליך ליצור הצעה מסקרנת כדי לעודד גולשים פוטנציאלים לתת לך מידע שאתה צריך. ההצעה שלך צריכה לפנות לקהל היעד שלך. לדוגמה, אתה יכול לשלוח דוא"ל המייצג את החברה שלך למנויים של המגזין, אשר, לפי דעתך, שייכים לקהל היעד שלך. ניתן להציע הורדה בחינם מהאתר שלך של כמה פרטים שימושיים, כגון רשימה של הברים הטובים ביותר של העיר, תמורת נתונים אישיים של הגולש. דרך נוספת – לבקש מהם לענות על מספר שאלות מהירות תמורת כרטיסים לסרט או תגמולים אחרים. ברגע שאתה מקבל את המידע שלהם, והם מוכנסים לתוך מסד הנתונים שלך, אתה יכול להמשיך ולפתח לידים.

5. יצירת דף הכניסה. יצירת דף הנחיתה באתר שלך בעמוד המשקף את המסר של מסע הפרסום שלך או את הצעתך. הן העיצוב והן התוכן חשובים מאד. כך תוכל למשוך מבקרים למלא את הטופס. כמו כן, אתה צריך לתת לקונים פוטנציאליים הזדמנות להתקשר אליך אם הם חשים לא בנוח כדי להשלים את מילוי הטופס.

6. השתמש בטופס כדי לקבל הפניות. דף הנחיתה שלך יכול להכיל כל התייחסות בטופס עצמו.
• ללקוחות הפוטנציאליים שלך יהיה יותר קל למלא טופס קצר, המוגבל בכמות מידע. חשוב שימולאו השם וכתובת הדוא"ל, כולל כמה שאלות לגבי נתונים דמוגרפיים. עם זאת, צריך להקפיד על שאלות אוניברסאליות. כך תוכלו לנצל את התשובות, כמידע חשוב עבור מסעות פרסום עתידיים.
• בנוסף לשאלות הדמוגרפיות, הטופס שלך חייב להכיל שדה, המציין כי אנשים יכולים להירשם ולקבל מידע אודות החברה שלך ומבצעים עתידיים שלך. יש לזכור, כי אם אנשים לא הביעו רצון מפורש לקבל דוא"ל פרסומי שלכם בעתיד, ההפצה שלהם תיחשב כדואר זבל האסור על פי חוקי האינטרנט.
• אם מסיבה כלשהי אין לך סיכוי להגיע אל ליד, אתה יכול להזמין תוכנה מיוחדת. זה יספק לך טופס בעל מסד נתונים כדי לאחסן את אותו ליד שהתקבל. תוכנה שכזו תיתן לך את היכולת לעדכן את הרשימות שלך, כך שאתה יכול לחדש את מסד הנתונים עם לידים חדשים.

7. לעקוב אחר ההתקדמות שלך. אם תשווה בין המאמצים ליצירת ליד לבין התוצאה, תוכל להבין מה הצעדים הדרושים לתוצאה הטובה ביותר, ותוכל לרכז את כל תשומת הלב עליהם. אתה עשוי לגלות כי עבור כמה מהם, לא כדאי לך לבזבז זמן מיותר.
o Web Analytics: לקבל חשבון חינם ב-Google Analytics. זה יעזור לך לעקוב אחר מספר המבקרים בכל דף של האתר שלך.
o דפי נחיתה: לוודא כי לכל הצעת שיווק יש דף נחיתה נפרד. כל הודעת דואר אלקטרוני, פרסום באנרים והקלקה צריכים להתייחס לדף הנחיתה הספציפי שלהם, כך שתוכל לעקוב אחר ביקורים בדפים שלך באמצעות Google Analytics.
o קו חם: שירותי מוקד טלפוני. להפנות את מספר הטלפון הראשי שלך. הזן מספר עבור כל דף הנחיתה, כך שכל שיחה מזוהה עם מסע פרסום מסוים.

זכור, גם אם אתה ממוקד בדיוק לגבי הלקוח האידיאלי שלך, מסע הפרסום שלך יהיה מוצלח רק אם מכריחים אותו לפעול בתוך מסד הנתונים. עבוד היטב על המסר כדי להפוך אותו לאטרקטיבי.

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *