כך תבצעו רכישת לידים חכמה
20 אפריל, 2015
לידים איכותיים – כיצד ניתן לקבל?
20 אפריל, 2015

ליד – לידים

אם בתחילת שנות ה-2000 את האפקטיביות של פרסום מקוון חישבו "לפי העין", כמו ניסיון של מסעות פרסום קודמים, אך כיום, עם עליית רמת הדיוק של מערכות הסטטיסטיקה, קריטריונים להערכה הרבה יותר מסובך. למעשה, כיום שיווק באינטרנט הוא משתנה מניתוח פרסום לסטטיסטיקה (והצפיות, קליקים, המרות) כדי לנתח את מידת המעורבות של המשתמשים (לבצע פעולה באתר של המפרסם, מילוי טפסים, קניות). זה הקל על ידי העובדה כי תהליך הרכישה הוא ביציבות עובר באינטרנט. בעבר, לרשת בשימוש בלעדי עבור מידע מוצר ולתאם את החברה, והיא בוצעה אופליין בשיטות של תקשורת (טלפון / פקס, פגישה אישית). כיום, האתר יכול להטביע טופס המשוב, מענה קולי, איתורית, או חנות מקוונת, כי הוא מאורגן ותקשורת פרסום ושיווק במסגרת ערוץ תקשורת אחד – האינטרנט. תפיסה זו של "כל אחד ב-מאפשר לך לעקוב אחר כל שלבי התקשורת השיווקית של הלקוח כדי להציג באנר לפני רישום של הרכישות המקוונות שלהם.

עלות לקוח חדש – היא הגדרה שבה זקוק נואשות עסק מודרני, כי זה תלוי בתכנון עסקי, אסטרטגיה ושיווק הבחירה והערכת עלויות הפרסום. זו תואמת את המצב הנוכחי בשוק, אשר לאחרונה עברה שינויים משמעותיים. העובדה כי לנוכח התחרות העזה, כולל שהגיעו לשוקעל ידי חברות זרות, יצרו מכירות חזקות הספר הלאומי. היה שם הרבה חברות מפרש מוכווני עבורו קשרים עם לקוחות הם "זרעים" עבור עסקאות עתידיות. לפיכך, יותר של אלה "גרעינים" יכול להרכיב במקור, טוב יותר את הקציר של צווי במוצא. משווקים מקצועיים קוראים אלה "זרעים" של מכירות עתידיות "לידים", ואת הטכנולוגיה יוצרים את בסיס הלקוחות הפוטנציאליים -"גנרצית לידים".

מונח "ליד"  (lead), הגיע אלינו מן המערב, שם הם מסומנים בדרך כלל על ידי איש קשר למכירה פוטנציאליים, המכיל את הקואורדינטות של הלקוח. בעברית, הקרוב ביותר למונח ליד הוא "פנייה".

ליד ממוקד – מורכב יותר במבנה. שנאסף בנפרד כדי למכור מוצר מסוים עבור כל מפרסם. לדוגמה, ליד ממוקד – אנשים שמחפשים מותג מסוים של מרים במכונית או סיבוב במדינות מסוימות.
נכון להיום, בית הספר המערבי של שיווק הטכנולוגיה הנפוצה כי הם יכולים להפחית באופן משמעותי את הסיכונים בתחום המכירות, כדי להפוך אותם מראש. הדרישה מחברות יצרה הצעה בקרב משווקים, ועד כה בחו"ל, מספר גדול של חברות מוגבלות כמו האינטרנט מנותק. לדברי איגוד הסחר המוביל של הפרסום המקוון הפרסום האינטראקטיבי (IAB) מסך ההוצאות עבור הדור להוביל בקרב מפרסמים בארה"ב בשנת 2009 היוו 7% מכלל התקציב עבור קידום באינטרנט.

למרות הטכנולוגיה המקוונת נפוצה בחו"ל, עם מוגבלות רק ​​מתחילים לפתח. הניירות התיאורטי הראשון בנושא זה הופיע בשנת 2001, אבל את הצעדים ליישום אומצו רק בסוף 2006. עד כה, ייצור לידים השוק המקומי שהוגשו על ידי חברות קטנות הפרט, את המחזור הכולל של לא יותר מ 300 אלף דולר בשנה.

ראשית, כחומר המוצא חייב להיות מסד נתונים נרחב של משתמשי אינטרנט, מעין "שיווק ההר בצר" כדי לקדם להבדיל אותה קבוצה צרה של קונים פוטנציאליים. שנית, על "גזירה" של מסד הנתונים, אתה חייב להיות בעל הטכנולוגיה היעילה ביותר באינטרנט לכוון, כלומר סט של כלים כדי לסנן משתמשים ספציפיים, לעתים קרובות קריטריונים צרים מאוד. שלישית, כדי לייצר באיכות גבוהה מידע מוגבלויות צריך להיות שנאסף ממקורות מרובים, שבו התוצאות המתקבלות ממקור אחד לשכפל את התוצאות של אחר. בדרך זו, ירה פעמים רבות המוכרים מוגבלויות, המשתמשים אחזור הנתונים בקשות כמו ייצור לידים מהמקור הבלעדי. אסף לכן בלידה יקר לעיתים קרובות ולא ניתן להשיג בתפזורת. שיטה כזו של יצירת מתאים רק לעסקים נישה ולא יכול לשמש כבסיס טכנולוגי לפיתוח מוגבלויות בשוק בכללותו.
משתמשים על נושאים של האינטרסים שלהם.השיווק באינטרנט, אל מול מגבלות, ולמעשה חוזר לשורשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *