ניהול פניות מהאתר בקלות עם מערכת LeadManager 

מערכת CRM למיסוי מקרקעין
מערכת CRM למיסוי מקרקעין
22 דצמבר, 2021
מהי תוכנת ניהול לידים?
1 ינואר, 2022

ניהול פניות מהאתר בקלות עם מערכת LeadManager 

כל סוג של עסק, חברה או ארגון זקוקים היום לאתר אינטרנט מושקע וידידותי למשתמש, על מנת שיהווה את כרטיס הביקור אונליין. מכיוון שבאמצעות האתר ניתן לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים, מדובר בנושא חשוב וחיוני שיש לתת עליו את הדעת. אם יש לכם עסק פעיל שמקבל הרבה פניות, אתם ודאי זקוקים לניהול מקצועי ואיכותי של כל הפניות המגיעות מהאתר וממקורות שיווק ופרסום אחרים, על מנת שלא תפספסו לקוחות פוטנציאליים. כל עסק זקוק לאחוזי מכירות גבוהים ולשורת רווח  משמעותית על מנת להמשיך ולהתקיים. לכן בעידן הנוכחי מערכת ניהול פניות מהאתר הפכה לדבר הכרחי, המאפשר ניהול יעיל של כל הפניות המתקבלות בצורה המסודרת והמאורגנת ביותר.

אנו בחברת ניהול לידים Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת ניהול פניות מהאתר וממקורות שיווק אחרים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים מערכת מתקדמת טכנולוגית המבוססת על טכנולוגיית ענן ומאפשרת גישה נוחה לכל הפעולות השונות מכל סמארטפון, טאבלט ולפטופ. ניתן להשתמש במערכת על מנת לבצע בקרה ומעקב אחר הטיפול בפניות נכנסות, העברתן לאנשי המכירות המתאימים וסיום התהליך במכירה מוצלחת. המערכת מאפשרת להפיק מגוון רחב של דוחות בזמן אמת, על מנת לאפשר קבלת החלטות נבונות ולנהל בצורה יעילה יותר את כל תהליך המכירה.

ניהול פניות מהאתר באמצעות מערכת ייעודית

מערכת לניהול פניות מהאתר וממקורות שיווק ופרוסם נוספים מייעלת את תהליכי העבודה שלכם והופכת אותם למהירים יותר ונוחים יותר. המערכת מאפשרת לנתב את כל הפניות המתקבלות לאנשי המכירות המתאימים על מנת להבטיח טיפול מהיר וענייני בכל פנייה. יש לזכור כי ללא המערכת, הפניות עלולות ליפול בין הכיסאות. לא פעם ניתן לשמוע על לקוחות שחזרו אליהם רק לאחר מספר ימי עבודה, דבר שברוב המקרים מתברר כפניה לא רלוונטית. ליד "חם" מאת לקוח פוטנציאלי שהיה מעוניין בשירות שלנו התמוסס ופנה לבעל עסק אחר אשר ענה לו מהר יותר מאתנו. רוב הישראלים לא יחכו עד שבית עסק מסוים יחזור אליהם, מאחר והרוב המוחלט של האנשים יפנו למתחרים. בעולם של "עכשיו ומיד" אנשים מעוניינים לקבל שירות ללא המתנה. לכן יש לזכור כי מי שלא ישקיע במערכת מתקדמת ויעילה של ניהול פניות מהאתר, אשר שולחת ללידים הודעות אוטומטיות בעת פנייתם, עלול למצוא את עצמו מחוץ לתחרות. מערכת מקצועית ואמינה המתמחה בתחום תבטיח את ניתוב הפניות הרלוונטיות לאנשי המכירות באופן מהיר ואוטומטי, שניות לאחר הפניה. כמו כן, המערכת מעדכנת את אנשי המכירות לגבי הפניה, באמצעות סמס או מייל, על מנת לזרז את הטיפול ולהבטיח לעצמכם לקוחות מרוצים.

ניהול לקוחות בענן

ניהול פניות מהאתר – כיצד לעשות זאת נכון?

מעבר לצורך לנתב את הפניה לאנשי המכירות ולהבטיח את הטיפול המהיר והיעיל ביותר בכל פניה, יש צורך לתת את הדעת לצורך לבצע מעקב ובקרה לכל התהליך. גם על מנת שנוכל לדעת היכן להשקיע את תקציב הפרסום והשיווק שלנו, וגם על מנת שנוכל לבקר את התהליך כולו ולבחון היכן קיימת בעיה שיש צורך לפתור. מערכת לניהול פניות מסוגלת לספק למנהלים את האפשרות לנהל את כל התהליך, לבצע מעקב אחר כל פניה נכנסת וללוות אותה לכל אורך התהליך, עד לסיום תהליך המכירה. בצורה כזאת, ניתן לגלות את נקודות החולשה של אנשי המכירות השונים, לספק להם טיפים ועצות לשיפור תהליך המכירה וכמובן להתערב ולסייע להם בתהליך. מעבר לכך, המערכת מאפשרת לקבל מידע אודות תהליכי העבודה של מחלקת המכירות ועל ההתנהלות של כל אחד מאנשי המכירות באופן עצמאי. זוהי דרך מעולה לשפר חלקים שונים בתהליך המכירה ולהבטיח עבודה מהירה, יעלה ועניינית יותר.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם מערכת ניהול פניות מהאתר בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מערכת ניהול הפניות שלנו, הוא היכולת להפיק דוחות בזמן אמת. הדוחות יכולים ללמד את מנהלי החברה אודות מצב החברה ומצב המכירות, במטרה לקבל החלטות מושכלות ונבונות יותר. ניתן להשתמש במערכת כדי לספק לכל לקוח פוטנציאלי את השירות המהיר ומקצועי ביותר, במטרה להפוך אותו ללקוח קבוע, נאמן ומשלם. אנו נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי מערכת ניהול פניות, במטרה לשפר את הרווחיות שלכם. למידע נוסף, צרו קשר:

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *