מערכת crm למכללות: ניהול רישום מסודר למכללה

מערכת לניהול מכירות: כך תשפרו את תפוקת עבודתכם
12 מאי, 2021
מערכת CRM בעברית - ליד מנג'ר
מערכת CRM בעברית: למי היא מתאימה? יתרונות וייחודיות
17 מאי, 2021

מערכת crm למכללות: ניהול רישום מסודר למכללה

היום כבר אין שום ספק כי מערכת CRM למכללות מהווה את אחד הפרמטרים החשובים והחיוניים ביותר להצלחת המכללה. יש לזכור כי התחרות בשוק המכללות קשה היום מתמיד, מאחר וניתן למצוא בארץ לא מעט סוגים שונים של מכללות ואוניברסיטאות, ולכן כל אחד מהמוסדות האלו היה שמח למשוך אליו את הסטודנטים הפוטנציאליים. באמצעות מערכת CRM ניתן לנהל את הרישום למכללה בצורה מסודרת ויעילה יותר, מאחר והמערכת מאפשרת לנהל בצורה אפקטיבית את כל הלידים הרלוונטיים, לאחסן מידע הנוגע לכל סטודנט פוטנציאלי וכמובן לספק יחס אישי ותחושה של ייחודיות לכל מי שמעוניין לשמוע פרטים אודות ההרשמה למקום. אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת CRM למכללות ברמה הגבוהה ביותר. המערכת שלנו מבוססת ענן והיא מעולה לניהול לידים ברמה המקצועית והיעילה ביותר.

מה חשוב לדעת לגבי מערכת CRM למכללות?

חשוב להבין כי באמצעות שימוש במערכת CRM ניתן לעמוד בתחרות הקשה, הקיימת היום בשוק המכללות. לא מעט מכללות משתמשות במערכת על מנת לנהל בצורה יעילה ונוחה יותר את כל הלידים הנכנסים שלהם, מאחר ומדובר על כמויות עצומות של לידים, המגיעים ממקורות שונים. יש לזכור כי כל המכללות משקיעות לא מעט משאבים בשיווק ובפרסום שלהן, לכן אין זה מפתיע כי הן חייבות מערכת מקצועית ומשוכללת, על מנת להתמודד בצורה היעילה ביותר עם הרישום והמעקב אחר המועמדים השונים. כמו כן, יש לזכור כי מדובר על מערכת שמסוגלת לספק דוחות מפורטים, המאפשרים למכללה ללמוד על ההצלחות שלה ועל המקומות שבהם היא חייבת להשתפר.

מהי הייחודיות של מערכת CRM למכללות?

מדובר על אחת המערכות החיוניות והיעילות ביותר, שיכולות לשנות לחלוטין את כל שורת הרווח של המכללה. אם בעבר היה נהוג להשתמש בתוכנות ייעודיות יקרות ומסורבלות, הרי שהיום ניתן למצוא פתרונות נוחים, זולים ומתאימים יותר. מערכת CRM למכללות הינה מערכת ייחודיות שנועדה לנהל את כל הלידים הנכנסים ולנתב אותם לאנשי המכירות המתאימים. כמו כן, המערכת מאפשרת לבקר את העבודה של מחלקת המכירות ואת עבודתם של אנשי מכירות ספציפיים, דבר שיכול לשפר משמעותית את תהליכי העבודה ולהסיק מסקנות לעתיד. מעבר לכך, המערכת מאפשרת לשמור את כל המידע של המועמד, על מנת לספק לו יחס אישי בפעם הבאה שנציג השירות יצור עמו קשר. מדובר על מוצר ייחודי שיכול להתאים לכל סוג של מכללה, כולל מכללות קטנות ובינוניות.

מערכת crm למכללות

מערכת CRM למכללות – מה מעולם לא סיפרו לכם?

קודם כל, חשוב להבין כי כל מערכת CRM ניתנת להתאמה אישית בהתאם לצרכים של המכללה, דבר שכמובן מהווה יתרון עצום. ניתן היום למצוא מגוון רחב של תוספות ופיצ'רים שונים, שיכולים להפוך את המערכת לאחד הקריטריונים החשובים ביותר בהצלחת המכללה. המערכת יכולה לשפר את השירות שכל סטודנט מקבל מהמכללה ואף לתרום ליחס חיובי יותר בין הסטודנטים למרצים שלהם. כמו כן, חשוב לציין כי ניהול הלידים המקצועי מבטיח כי שום ליד לא יתפספס, דבר שמעלה את אחוזי המכירות ומשפר את שורת הרווחים. יש לזכור כי המערכת מסוגלת לייצר למשל, רשימות של סטודנטים שסיימו תואר ראשון, ולכן ניתן למכור להם קורסים נוספים, תואר שני או שלישי וכדומה.

נשמח לספק לכם מערכת CRM למכללות, אשר נחשבת לאחת המערכות המשוכללות והמתקדמות ביותר בשוק. המערכת מבוססת על פלטפורמה אינטרנטית מבוססת ענן, המספקת לכל מכללה את האפשרות לנהל את הלידים שלה ואת קשרי הלקוחות בצורה היעילה והמשתלמת ביותר.

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה!

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *