מחיר מערכת CRM: ממה הוא מורכב, ומה כדאי לבדוק?

מערכת לניהול לידים – איך היא תגדיל לכם את הרווחים?
6 אפריל, 2021
מערכת לניהול מכירות: כך תשפרו את תפוקת עבודתכם
12 מאי, 2021

מחיר מערכת CRM: ממה הוא מורכב, ומה כדאי לבדוק?

עלות מערכת CRM ניהול לידים

כיום ניתן למצוא יותר ויותר חברות, עסקים וארגונים, הבוחרים להשתמש במערכת CRM על מנת לייעל את צורת העבודה שלהם.

אז מה זה CRM? מדובר על מערכת שיכולה לשפר את תפוקת העבודה, דבר שללא ספק ישפיע על שורת הרווח של העסק. באמצעות מערכת יעילה וחדשנית ניתן לנהל בצורה יעילה יותר את כל תהליכי השיווק והפרסום של העסק, דבר שללא ספק יאפשר לעסק לשמור על היתרון שלו בתחרות הקיימת היום בשוק.

כדאי לזכור כי מערכת מסוג זה יכולה להיות יעילה הן לעסקים קטנים והן לעסקים גדולים, מאחר והיא מפשטת את העבודה, מונעת בלבול מיותר ומאפשרת לשמור את היד על הדופק, דבר שמאפשר להגיע למסקנות ולתובנות נבונות יותר בזמן אמת. אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מחיר מערכת CRM משתלם ואיכותי, מאחר ואנו מאמינים כי לכל חברה ולכל עסק מגיע הטוב ביותר.

מחיר מערכת CRM וכל הסיבות להשקיע בכך

קודם כל, כדאי להדגיש כי מערכת CRM מהווה את המערכת החיונית והחשובה ביותר עבור כל סוג של עסק, שמעוניין לגדול ולהתפתח בשוק התחרותי שבו אנו חיים. יש לזכור כי מערכת ברמה גבוהה יכולה לסייע לבעל העסק לשפר את גיוס הלקוחות החדשים שלו לצד שימור של לקוחות וותיקים. מדובר על יתרון משמעותי, מאחר ושימור לקוחות נחשב לחלק הקשה והמורכב ביותר בכל ארגון ובכל חברה. לכן יש צורך בעבודה עם מערכת מתקדמת ומשוכללת, שתוכל לסייע לכל אחד לשמור על הלקוחות הקיימים שלו לצד גיוס של לקוחות חדשים. מעבר לכך, כדאי לזכור כי מערכת CRM יכולה לסייע לכל חברה ולכל ארגון לנהל בצורה יעילה ומקצועית יותר את הלידים הנכנסים, לאפשר ניהול לידים ומכירות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן בקרה שיווקית לצד מיקוד תקציב הפרסום.

מחיר מערכת CRM – ומדוע מדובר על השקעה לטווח הארוך?

יש לזכור כי מערכת לניהול לקוחות CRM מאפשרת קליטה של כל הלידים המגיעים ממקורות שונים למקום אחד, המאפשר ניהול מהיר ויעיל יותר. חשוב לזכור כי לכל ליד יש פג תוקף מהיר במיוחד, מאחר ורוב הלקוחות בארץ רגילים שחוזרים אליהם תוך זמן קצר בלבד. בעל עסק שייזכר לטפל בליד שהתקבל רק לאחר מספר ימים, יגלה ברוב המקרים כי הלקוח כבר סגר עם אחד המתחרים, או לחילופין, התחרט וכבר לא מעוניין בשירות או במוצר המדובר. לכן חשוב לטפל בלידים תוך זמן קצר בלבד, דבר המצריך שימוש במערכת שתוכל למיין את הלידים ולהפנות אותם לאנשי המכירות הרלוונטיים. מערכת איכותית תספק תזכורות לטיפול בלידים וכמובן תאפשר הפקה של דוחות שונים, במטרה להסיק מסקנות לעתיד ולקבל החלטות נבונות ומושכלות בזמן הווה.

מה המחיר של מערכת CRM?

מחיר מערכת CRM – ממה הוא מורכב?

קודם כל, חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של מערכות CRM ולכן ניתן למצוא הצעות מחיר שונות ומגוונות. כל חברה רשאית לתמחר את שירותיה בהתאם לראות עיניה, דבר שכמובן עלול לבלבל את הלקוח הפוטנציאלי. אך חשוב לזכור כי מחיר המערכת תלוי בין היתר בפונקציות השונות שהיא מספקת, ברמת המקצועיות שלה וכמובן באיכות ובממשק המשתמש שלה. חשוב לבחור בממשק משתמש נוח וידידותי, מאחר והדבר מקצר באופן משמעותי את זמן ההטמעה של המערכת בחברה. כמו כן, חשוב לשים לב לכמות המשתמשים האפשרית במערכת, כמות המידע שהיא מסוגלת לאחסן, האם מדובר בפלטפורמה מבוססת ענן ועוד.

אנו בחברת ליד מנג'ר מספקים מחיר מערכת CRM אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. מדובר על פלטפורמה מקוונת המבוססת על ענן המאפשרת להתחבר אליה מכל מקום. אנו מספקים תמיכה שוטפת, תחזוקת שרתים ויחס אישי ומקצועי.

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה!

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *