ניהול פניות מהאתר בקלות עם מערכת LeadManager 
25 דצמבר, 2021
 10 טיפים שיעזרו לעסק שלך להשתפר עם ניהול לידים 
3 ינואר, 2022

מהי תוכנת ניהול לידים?

תוכנת ניהול לידים חיונית לכל סוג של עסק או חברה, המעוניינים להמשיך לגדול ולהתפתח. אם בעבר היה מספיק להסתמך על לקוחות המגיעים מפה לאוזן, הרי שהיום יש צורך בגיוס אקטיבי של לידים פוטנציאליים. מעבר להשקעה בקמפיין לגיוס לקוחות, יש צורך לנהל נכון את הלידים המגיעים מכל המקורות השונים. באמצעות תוכנת ניהול לידים תוכלו להבטיח לעצמכם, כי כל פניה מלקוח פוטנציאלי תזכה למענה המהיר והיעיל ביותר, מאחר והתוכנה מונעת מלידים חשובים ללכת לאיבוד או ליפול "בין הכיסאות".

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם תוכנת ניהול לידים איכותית, ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים פלטפורמה אינטרנטית המבוססת על טכנולוגיית ענן, המאפשרת גישה נוחה ומהירה לכל הנתונים ולכל המידע הדרוש לכם, מכל זמן ומכל מיקום גיאוגרפי עם חיבור לאינטרנט. המערכת שלנו מלווה את כל התהליך החל מקליטת הליד ועד לניתוב שלו לחשבון האישי של אחד מאנשי המכירות. לאחר מכן, תוכלו לעקוב אחר תהליך המכירה המתבצע בזמן אמת, לבקר את התהליך ולקבל מידע אמין ומדויק אודות מידת ההצלחה של אנשי המכירות השונים שלכם.

תוכנת ניהול לידים – השקעה לטווח הארוך

תוכנת ניהול לידים מאפשרת לייעל ולשדרג את תהליך המכירה ולסייע לבית העסק לגייס לקוחות חדשים. יש לזכור כי על מנת לשרוד בשוק התחרותי של היום, יש צורך לשמר את הלקוחות הקיימים תוך כדי לגייס לקוחות חדשים. זוהי הדרך היחידה לאפשר את המשך ההתפתחות והגדילה של החברה, מאחר וגיוס של לקוחות חדשים חיוני עבור עלייה באחוזי המכירות ובשורת הרווח של החברה. באמצעות תוכנה לניהול לידים ניתן לנהל בצורה יעילה יותר את המגע הראשוני עם לקוחות פוטנציאליים, במטרה להפוך אותם ללקוחות קבועים ומשלמים. המערכת מאפשרת להעביר את הליד לאנשי המכירות ואף לעדכן אותם אודות הליד הנכנס, באמצעות סמס או מייל. בצורה כזאת, ניתן להבטיח כי "ליד חם" לא יהפוך ל"ליד קר", אלא איש המכירות יטפל בו בצורה המהירה והיעילה ביותר. חשוב להבין כי ליד שאינו מטופל בצורה מהירה נוטה להתפספס, מאחר ורוב הלקוחות יעדיפו לעבור למתחרים, מאשר לחכות לטלפון מחברה מסוימת. לכן מערכת לניהול לידים חיונית לצורך טיפול מהיר ואפקטיבי בכל ליד נכנס.

crm אינטרנטית

תוכנת ניהול לידים – יעילות ומהירות בתוכנה אחת

אחד היתרונות הבולטים ביותר של תוכנה לניהול לידים, הוא היכולת להעביר את הליד בצורה מסודרת ומאורגנת דרך שלבים של בקרה המתעדים את מסעו, כולל המקור ממנו הוא הגיע. בצורה כזאת, ניתן ללמוד לגבי הטכניקות היעילות ביותר, המאפשרות להביא כמות גדולה של לידים רלוונטיים. הדבר מייעל את תהליכי השיווק והקידום של העסק ותורם רבות לאסטרטגיית המכירות. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי מערכת לניהול לידים משפיעה לא רק על תהליכי השיווק השונים של החברה, אלא על השורה התחתונה. המערכת מאפשרת לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שירות מהיר, יעיל ומקצועי יותר. באמצעות הקפדה על תגובה מהירה ועניינית תוכלו להגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם וליהנות משורת רווח משמעותית יותר בסוף החודש. זוהי הדרך היעילה ביותר למצות את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהימנע מטעויות מיותרות, העלולות לגרום לכם לאבד רווחים פוטנציאליים.

אנו בחברת Lead Manager נשמח לספק לכם תוכנת ניהול לידים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

המערכת שלנו תסייע לכם לארגן את הלידים הנכנסים מכל המקורות השונים ולהעביר אותם לאנשי המכירות, בצורה היעילה והמהירה ביותר. באמצעות שימוש במערכת תוכלו להבטיח כי שום ליד לא ייפול בין הכיסאות, מאחר ואנשי המכירות מקבלים התרעה על כל ליד נכנס. בנוסף, המערכת שלנו מאפשרת להפיק מגוון רחב של דוחות שונים, במטרה ללמוד אודות יעילות התהליך ולקבל החלטות מושכלות בזמן אמת. לפרטים נוספים, צרו קשר:

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *