מערכת crm
CRM בענן – למי זה יכול להתאים?
15 ינואר, 2022
מה חשוב לדעת על מערכת לניהול קמפיינים?
25 ינואר, 2022

טיפים לניהול לידים נכון

מומלץ לכל חברה ולכל בית עסק להבין את החשיבות של ניהול לידים נכון ומקצועי. אומנם רבים מוכנים להשקיע בקמפיינים ממומנים, אך לא כולם מבינים את החשיבות של ניתוח התוצאות של הקמפיינים, ושל ניהול נכון של הלידים המתקבלים.

יש לזכור כי מטרת כל קמפיין היא ליצור פניות רלוונטיות מצד לקוחות פוטנציאלים, המתעניינים לגבי השירותים או המוצרים שאתם מספקים. אך מבלי לדאוג לניהול מהיר ויעיל של כל הפניות המתקבלות, אתם עלולים להפסיד הזדמנויות מדהימות ולפספס את כל המטרות הראשוניות של הקמפיין הממומן. ניתן היום למצוא לא מעט טיפים לניהול לידים נכון ויעיל, אך חשוב לזכור כי אחד הטיפים החשובים והחיוניים ביותר, הוא להיעזר במערכת ייעודית לצורך ניהול לידים.

אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת מתקדמת וחדשנית לניהול לידים יעיל ומהיר. המערכת שלנו מסוגלת לקלוט את כל הלידים הנכנסים מכל ערוצי השיווק ולנתב אותם לאנשי המכירות הרלוונטיים. כמו כן, המערכת שלנו מספקת בקרה ומעקב אחר כל ליד נכנס, עד לשלב המכירה הסופי. מדובר על הדרך היעילה ביותר להבטיח טיפול מהיר ואיכותי בכל ליד, ללא שום חשש לנפילת הלידים "בין הכיסאות".

מערכת לידים - ליד מנג'ר

טיפים לניהול לידים נכון – לגזור ולשמור!

כל אחד היה שמח להתעורר בבוקר ולגלות כמות עצומה של לידים שהתקבלה במערכת בעקבות קמפיין שיווקי מוצלח. לאחר ההתלהבות הראשונית, יש צורך להבין כיצד לטפל בכל אחד מהלידים בצורה האפקטיבית והמהירה ביותר על מנת שהליד יוכל להפוך ללקוח. אומנם האינסטינקט הראשוני יהיה להתחיל לחזור ללקוחות הפוטנציאליים בצורה אקראית, אך למעשה עדיף לעבור על הרשימה ולבחון את רמת הרלוונטיות של כל אחד מהלידים שהתקבלו. מומלץ גם לבחון את ערוץ השיווק דרכו הגיעו הלידים, על מנת להבין מהו השיווק היעיל והאפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם. מעבר לכך, יש לזכור כי רוב הלידים מגיעים עם מידע מסוים אודות הלקוח הפוטנציאלי, כולל שם החברה והמיקום הגאוגרפי שלה. במידה והעסק שלכם תלוי מיקום, תוכלו לחזור תחילה לעסקים הרלוונטיים עבורכם. כמו כן, ניתן להיכנס לאתר הלקוח, על מנת להתרשם מהעסק שלו, מאחר ולרוב התקציב יהיה מושפע מגודל העסק, לכן לא תמיד הוא יתאים לטווח המחירים שלכם. ניתן להשתמש בנתונים מסוג זה, על מנת לתעדף לידים רלוונטיים יותר.

טיפים לניהול לידים – מה מעולם לא סיפרו לכם?

בדרך כלל, מומלץ להגדיר מראש את צורת התעדוף של הלידים הנכנסים, על מנת להבטיח לעצמכם סיכויים גבוהים יותר לסגור עסקאות מוצלחות. למשל, רוב החברות והעסקים יעדיפו לתעדף תחילה לקוחות פוטנציאליים מסוג חברות גדולות ומוכרות יותר, מאחר והפוטנציאל העסקי שלהם גדול יותר. כמו כן, מומלץ להעניק תעדוף ללקוחות פוטנציאליים שעשו מאמץ אקטיבי על מנת לפנות אליכם, למשל אנשים ששלחו לכם מייל או פניה אישית, כיוון שהם לידים "חמים". מעבר לכך, יש לזכור כי כל אחד מאנשי המכירות שלכם מחזיק במאפיינים שונים, לכן מומלץ להעביר לכל איש מכירות לידים בהתאם ליכולות שלו. למשל, אנשי מכירות מסוימים יצליחו לסגור עסקאות מוצלחות עם תאגידים גדולים וחברות מובילות, בעוד שלאנשי מכירות אחרים יש ניסיון והתמחות בנישה ספציפית של התעשיה. כדאי להתאים את הליד לאיש המכירות הרלוונטי, במטרה להעלות את סיכויי ההצלחה של סגירת העסקה. באמצעות מערכת ייעודית ניתן להקצות את הלידים בצורה אוטומטית או ידנית.

אנו בחברת ליד מנג'ר נשמח לספק לכם מערכת מתקדמת ויעילה לצורך ניהול לידים מהיר ויעיל במיוחד. המערכת שלנו מאפשרת ללוות את הליד הנכנס מרגע הקליטה שלו ועד לניתוב שלו לאיש המכירות הרלוונטי, תוך כדי בקרה ומעקב אחר כל תהליך המכירה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *