ספק (דף 3 מתוך 3)

כלים פרסומיים

ID פרמטר: lm_bc

כלים פרסומיים לספק מאפשרים לכם בקרה מקסימלית על מקורות הלידים.
ניתן להגדיר עבור כל ספק את רשימת הכלים הפרסומיים בהם הוא משתמש על מנת לפרסם אתכם וכך תדעו מאיזה מקור הגיע כל ליד.
דוגמאות לכלים פרסומיים: מודעות, באנרים, כתבה באתר וכו'..

היכן מגדירים?
  1. הגדרה ברמת ספק (מומלץ) – הגדרת כלי פרסומי מתוך משתמש ספק, ניתן להשתמש בכלי הפרסומי בכלל ערוצי הפרסום.
  2. הגדרה ברמת ערוץ – הגדרת כלי פרסומי בתוך ערוץ מסוים, ניתן להשתמש בו רק בערוץ זה.
איך מגדירים?
  1. עברו ללשונית "כלים פרסומיים".
  2. לחצו על ה- על מנת ליצור כלי פרסומי חדש.
  3. רשמו את שם הכלי הפרסומי.
  4. לחצו על "שמור".

 

הערה:
על מנת לקבל את הליד למערכת עם הכלי הפרסומי, יש לשרשר בלינק את הפרמטר lm_bc עם מספר הכלי המבוקש.
לדוג' אם נרצה לקבל את הכלי הפרסומי "באנר 500X250", נשרשר ללינק lm_bc=15165.



צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת חשבון חינם