איש מכירות (דף 1 מתוך 8)

מהו איש מכירות?

תפקידו של איש המכירות הוא לחזור לליד שהשאיר פרטים והתעניין במוצר או בשירות, ולמכור לו את אותו מוצר או שירות. מערכת LeadManager מאפשרת לבצע בקרה ומידור של פעילות אנשי המכירות, ובהתאם לכך מנהל החשבון או מנהל המכירות מחליטים לאיזה מאנשי המכירות להעביר את הלידים לטיפול.

העברת לידים למשתמש בתוך מערכת LeadManager נקראת "ניתוב". איש מכירות יכול לראות ולטפל רק בלידים שנותבו אליו.

מה רואים אנשי מכירות בחשבון?

אנשי מכירות יכולים לראות ולטפל רק בלידים אשר נותבו אל המשתמש שלהם (בצורה ידנית או בכלל ניתוב אוטומטי).

מה רואים מנהלי המכירות בחשבון?

מנהלי מכירות יכולים לראות ולטפל רק בלידים אשר נותבו אל המשתמש שלהם (בצורה ידנית או בכלל ניתוב אוטומטי).
מנהלי מכירות יכולים בנוסף, להגדיר כללי ניתוב אוטומטי עבור לקוחות בחלון ההגדרות, להעביר לידים למשתמשים מצוות המכירות, לחלק לידים עפ"י כללי הניתוב וכן להוסיף/לערוך משתמשים מסוג לקוח.

הרשאות עבור צוות המכירות

ניתן לאפשר לצוות מכירות לצפות בכל הלידים בחשבון, ללא קשר לניתוב הליד, וכן לצפות/לעדכן עסקאות ומשימות ברמת הרשאה הנקבעת בחלון ההגדרות.
כמו כן, עבור כל משתמש מכירות, ניתן להגדיר הרשאות נוספות ברמת המשתמש הספציפי, כגון:  ייצוא לאקסל, שליחת דיוור בסמס, צפייה בדוחות השונים וכו'.

כיצד להגדיר כראוי אנשי מכירות בחשבון? (עבור מנהלי חשבון)

למעבר להסבר על הגדרת הרשאות לאנשי מכירות >

למעבר להסבר על ניתוב לידים למכירות >

 

להמשך הסבר על תהליך העבודה של איש מכירות במערכת ליד מנג'ר עברו לעמוד הבא 



צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת חשבון חינם