ניהול המכירות והשיווק לעסקים וחברות


אם אתם בעלי עסק או חברה, עובדים מול קהל לקוחות גדול ומחפשים כל הזמן דרכים לגיוס לקוחות חדשים, אין ספק שזמן היא מילת המפתח עבורכם, וכן הוזלת עלויות ככל שניתן. יחד עם זאת, אם תוזילו עלויות, לא יהיה לכם כוח אדם מספיק כדי לנהל את קשרי הלקוחות שלכם בצורה מכובדת, נאותה ויעילה. פלונטר? כבר לא.

עם מערכת Lead Manager תוכלו לנהל את תהליך המכירות בעסק או בחברה שלכם בצורה יעילה ונוחה, תוך חסכון משמעותי במשאבים ובזמן, תוך אופטימיזציה של תהליכי המכירה שלכם, החשובה כל כך לשימור העסק ולהגדלת נתח הלקוחות והרווחים.

7-leadlifecycle

ניהול נכון = תרבות ארגונית נבונה
חברות רבות או בעלי עסק, מוצאים עצמם עומדים לעתים בפני שוקת שבורה. יש להם מחלקת שיווק מעולה, אנשי מכירות מצויינים, מנהלי חשבון מעולים, ועדיין התמונה כולה אינה ברורה, אין סנכרון בין המחלקות, והמכירות לא מתרוממות.

CRM (Customer Relationship Management), או בעברית ניהול קשרי לקוחות, הוא תפיסה של תרבות ארגונית, שמטרתו טיפול בכלל היחסים של העסק או החברה מול הלקוחות שלה. מערכת קשרי לקוחות המתמחה בניהול וטיפול בלידים, מאפשרת לעסק לשפר, לייעל ולהגדיל את היקף המכירות, ולהגיע ליעדים אשר הוצבו בפניו.

למי-מתאים-5פועלים למינוף העסק
מערכתLead Manager  מציעה לבעלי עסק ולחברות להיות בשליטה מלאה על המתרחש בתהליך המכירה, לקבל תמונת מצב עדכנית, ולעקוב אחר התקדמות ניהול הלידים על ידי אנשי המכירות או מנהלי הקמפיינים.

המערכת מאפשרת יבוא לידים אוטומטי מאתר החברה, יבוא לידים ממקורות חיצונים שונים, העברת לידים פוטנציאליים לאנשי המכירות המתאימים, פרסונליזציה של הלידים על ידי ניתוח דפוסי ההתנהגות של הלקוח ודרכים נוספות, המציעות שיפור יחסי חברה – לקוח והגדלת קהל הלקוחות של החברה.

call-centersמערכתLead Manager  מאפשרת כל זאת בקלות וידידותיות למשתמש. לא נדרשת הכוונה מיוחדת, או שליטה מסוימת ביישומי מחשב. קיימת אפשרות להפיק דוחות בקלות, על פי הגדרות אישיות וצרכים משתנים, קבלת נתונים בזמן אמת ובכל מקום, קבלת תמונה כוללת של מערך הלידים והמכירות בחברה, ובעיקר, חסכון בזמן ובמשאבים, וייעול השירות עד להגדלת הרווחים באופן משמעותי. רוצים לקבל את הטוב ביותר – מערכתLead Manager  תעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

logo_white_WEB_2

נגישות
שיחת חינם בקליק