עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager אפריל 2019

אנו שמחים לבשר על שדרוגים ועל פיצ'רים חדשים במערכת Lead Manager

 

מבין החידושים שעלו בגרסת המערכת החדשה:

דיוורים אוטומטיים לאחר עדכון סטטוס או משוב לקוח בליד

לבקשת לקוחות רבים פיתחנו מנגנון מנגנון חדש אשר מהווה שדרוג משמעותי בתהליכי האוטומציה בחשבונכם במערכת. מעתה תוכלו לשלוח דיוור (באמצעות מייל או SMS) לאחר עדכון סטטוס ו/או משוב לקוח בליד. כיצד תוכלו לעשות שימוש במנגנון זה?

  • דוגמה 1: אם שימושכם העיקרי במערכת Lead Manager הוא ב-CRM, לאחר שינוי סטטוס הליד ל"נסגרה עסקה" תוכלו, למשל, להגדיר שליחת דיוור אוטומטי (מייל או סמס) של תבנית "תודה על רכישתך"; לאחר שינוי סטטוס ל"נקבעה פגישה" תוכלו, למשל, להגדיר שליחה אוטומטית של תבנית המכילה את פרטי הפגישה עם הליד, וכדומה.
  • דוגמה 2: אם אתם סוכנויות פרסום או יצרני לידים, ביכולתכם להגדיר שליחת תבניות דיוור אוטומטיות לאחר שינויי משוב לקוחות. תוכלו להגדיר, למשל, כי במידה ולקוח מסוים סימן משוב "אין מענה", תבנית סמס או מייל תישלח לליד במטרה ליצור עימו קשר. או, למשל, במידה ולקוח סימן משוב אחר, תישלח לליד תבנית דיוור רלוונטית אשר תציע לו שירותים נוספים, ועוד.

איך מגדירים דיוור אוטומטי שכזה? קראו במדריך >

חוויה חדשה וצבעונית

מערכת Lead Manager התחדשה בקשת של צבעי סטטוס מרעננים, המכניסים 'חיים' לתהליכי העבודה.

באפשרותכם כעת להגדיר צבע ייחודי עבור כל סטטוס טיפול בליד. הגדרנו צבעי "ברירת מחדל" לכמה סטטוסים חשובים, כדי שניתן יהיה להתרשם מהפיצ'ר. את הצבעים הללו תוכלו לשנות בכל עת לצבעים אחרים, לפי העדפותיכם.

איך מגדירים ומשנים צבע לכל סטטוס? קראו במדריך >

עלתה נוחות השימוש בטבלת הלידים

מבצעים הרבה פעולות עבור מספר רב של לידים? חייכם הפכו לנוחים יותר
הוספנו אפשרות צפייה ב-200 שורות בטבלת הלידים ובמסכי המערכת השונים, באמצעותה ניתן לבצע פעולות גורפות עבור 200 לידים בו זמנית.

וגם… לכל אדם העדפות משלו
אם יש לכם כמה משתמשים בחשבון, יתכן ולכל אחד מכם ישנה העדפה שונה באשר למספר שורות הלידים בטבלה. כעת תוכלו להגדיר ברירת מחדל למס' שורות הלידים בטבלה – עבור כל משתמש בחשבון.

איך משנים את העדפות הצפייה? ואיך מגדירים ברירת מחדל עבור כל משתמש? קראו במדריך המעודכן של טבלת הלידים >

ניתוב אוטומטי של הלידים למשתמשי המערכת לאחר שינוי סטטוס או משוב לקוחות

במטרה לחסוך לכם עבודה ולייעל את הפעילות בחשבונכם, שדרגנו את האוטומציה גם במנגנון ניתוב הלידים. מעתה ניתן לנתב לידים בצורה אוטומטית למשתמשי המערכת לאחר עדכון סטטוס או משוב לקוח בליד. באיזו דרך תוכלו לעשות שימוש באפשרויות החדשות?

  • דוגמה 1: אם שימושכם העיקרי במערכת Lead Manager הוא ב-CRM, תוכלו ליצור כללי ניתוב להעברה אוטומטית של לידים בין מחלקות פנים ארגוניות.
    נמחיש באמצעות דוגמה – נניח שהמחלקה הראשונה ש"מקבלת את פניו" של הליד בעסקכם היא מחלקת שירות הלקוחות. באמצעות היכולת החדשה לנתב לידים לאחר עדכון סטטוס, תוכלו ליצור כלל ניתוב שיעביר את הליד אוטומטית למחלקת התמיכה הטכנית, למשל, מיד לאחר שנציג מחלקת שירות לקוחות ישנה את סטטוס הליד במערכת ל-"לקוח קיים הזקוק לתמיכה במוצר". תוכלו ליצור כלל ניתוב נוסף שיעביר את הליד ממחלקת התמיכה הטכנית למחלקה מטפלת נוספת לאחר שינוי נוסף של הסטטוס, וכן הלאה.
  • דוגמה 2: אם אתם יצרני לידים, השדרוג החדש הוא כלי מצוין בעבורכם להגדלת הרווחים בעסק באמצעות ניצול רווחיות או מיחזור הלידים.
    לדוגמה – ניתבתם ליד המתאים לספק א'. תוכלו לסכם מול ספק א' כי במידה והליד זקוק לשירותים נוספים אשר הוא עצמו אינו מספק, ספק א' יעדכן את סטטוס הליד, למשל, ל-"ליד הזקוק לשירות X". מיד לאחר עדכון סטטוס זה, הליד יישלח לספק ב' אשר כן מספק את שירות X.
כיצד מגדירים ניתוב מסוג זה? קראו כאן >

אבטחת מידע: אימות דו שלבי

כמו בכל גרסה, אנו מקפידים לשפר ולהקשיח את אבטחת המידע במערכת ליד מנג'ר. הפעם, פיתוח מנגנון האימות הדו שלבי (Two Factor Authentication) ישדרג את רמת האבטחה בחשבונגם מקצה לקצה! מעתה ניתן להוסיף שימוש באימות דו שלבי בעת כניסה למערכת עבור כל משתמש, או לאכוף ברמת כל החשבון ולכפות על כלל המשתמשים.

כיצד מגדירים אימות דו שלבי? קראו כאן >

צפייה בעמודת "משתמש מטפל": מעתה גם עבור צוות המטייבים והמכירות

כעת לא רק מנהלים יכולים לצפות בעמודת "משתמש מטפל" בטבלת הלידים – תוכלו להעניק הרשאות צפייה בעמודה זו גם לצוות המטייבים ולצוות המכירות.

איך תעשו זאת? קראו במדריך המפורט שכתבנו >

שילוב מכסה יומית עם מכסה חודשית

שדרגנו את מנגנון המכסות והוספנו בו את היכולת לשלב בין מכסה יומית למכסה חודשית.

איך משלבים? קראו במדריך המעודכן >

תוספת יעילה במיוחד ליצרני לידים ולסוכנויות פרסום

אם אתם מנתבים לידים רבים ללקוחות רבים, פיצ'ר זה יעניין אתכם במיוחד:
מניעת ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח הספציפי (מנגנון חסימת לידים פר לקוח).כיצד מגדירים אפשרות זו? קראו כאן >

וגם… הרחבת יכולותיו של מנהל החשבון

כעת באפשרותם של מנהלי חשבון ליצור מנהלי חשבון נוספים בחשבונם במערכת, או להפוך משתמש קיים (שאינו מנהל חשבון) למנהל חשבון.

שימו לב: רק המשתמש שהוא מנהל החשבון עצמו יוכל לערוך את פרטי המשתמש שלו עצמו, ולהגדיר דיוור למשתמש שלו עצמו.

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *