היערכות בעקבות וירוס הקורונה: שמירה על הרצף העסקי

תוסף ליד מנג'ר לוורדפרס
גרסה 3.1.4 של תוסף Leadmanager לוורדפרס זמינה להורדה
9 פברואר, 2020
עדכונים אחרונים - מערכת לניהול לידים, ליד מנג'ר
עדכונים ושדרוגי מערכת – מרץ 2020
19 מרץ, 2020

היערכות בעקבות וירוס הקורונה: שמירה על הרצף העסקי

וירוס הקורונה - איך ליד מנג'ר יכולה לסייע בניהול עבודה מהבית?

עת החירום שנכפתה על המשק הישראלי בעקבות וירוס הקורונה מקשה על עסקים רבים להמשיך ולעבוד באופן מיטבי ויעיל. במקרים רבים הרצף העסקי שנקטע גורם לעסק להיקלע לקשיים כלכליים קשים אשר על מנת להיחלץ מהם, או כדי להימנע מהם כליל, יש צורך במציאת פתרונות עסקיים יצירתיים. באופן הגיוני, חלה עלייה גדולה בדרישה לטכנולוגיה אשר מאפשרת עבודה מרחוק.

ליד מנג'ר מהווה פתרון ליצירת רצף עסקי

מאפייניה הייחודיים של מערכת Lead Manager מאפשרים לעובדים בה לעבוד מהבית תוך יצירת סביבת עבודה מאובטחת, נוחה ויעילה גם בעת עבודה מרחוק. כך הרצף העסקי נשמר באופן אפקטיבי והעסק יכול להמשיך ולתפקד כרגיל, ככל שמאפשר המצב בכללותו.

 

זמינות מכל מקום, בכל זמן

הפעילות של מערכת Lead Manager מתבצעת ב"ענן". זמינות זו מאפשרת התחברות למערכת מכל מקום בעולם, באותו האופן הקל והפשוט אשר מתבצע מהמשרד. המיקום הגיאוגרפי המסוים של העובד אינו משנה – כל שצריך הוא מחשב נייח / נייד או טלפון סלולרי, וחיבור לאינטרנט. באופן זה ניהול העסק באמצעות המערכת ממשיך להתבצע באופן מלא. בנוסף, המערכת מוגנת בכמה שכבות של אבטחת מידע אשר שומרות על המידע של לקוחותינו מפני חשיפה לפגיעות שעלולה להיווצר בשל עבודה מהבית הפרטי, שלרוב אינו מוגן באמצעות רשת אינטרנט עסקית סגורה ומאובטחת.

 

כיצד ליד מנג'ר יכולה לסייע לכם בניהול עבודה מהבית

ליד מנג'ר מסייעת ללקוחותיה לבצע בקרה עסקית ולנהל את העובדים מהבית, וזאת במספר דרכים:

  • דשבורדים ודו"חות – לרשותכם דשבורדים מתקדמים לבקרת עסקאות ופעילות צוות המכירות או המטייבים שלכם בחברה. ובנוסף ממשק הדו"חות מאפשר בקרת פרודוקטיביות העובדים ללא הצורך בנוכחות הפיזית של המנהל. באמצעות הדו"חות ניתן, למשל, לבצע בקרת עסקאות ולבחון כמה עסקאות סגר כל אחד מהעובדים.
  • ממשק עבודה נוח לעבודה מרחוק – המערכת מספקת ממשק עבודה מהבית לכל עובד, בין אם מדובר באנשי מכירות שעובדים מהבית, מטייבים, או כל משתמש אחר במערכת, והכל בהתחברות קלה ופשוטה דרך דפדפן וחיבור אינטרנט.
  • ניהול משימות מודול המשימות וההתראות של Lead Manager נועד לאפשר עבודה ברמת צוות, ללא הצורך בקרבה גיאוגרפית, בישיבה פיזית משותפת במשרד. כל עובד יכול ליצור משימה עבור עובד אחר, להעביר לעובד אחר משימה שנפתחה עבורו, להוסיף משימות כלליות או משימות פר ליד, לקבל התראות בעת מועד ביצוע המשימה באמצעות סמס או מייל, ועוד.
  • מספרים וירטואליים חכמים – ליד מנג'ר מספקת פתרון לניתוב שיחות חכם ישירות לניידים של העובדים מהבית, וזאת באמצעות מספרים וירטואליים חכמים. מספר וירטואלי מאפשר מוביליות נוחה במיוחד – תוכלו להפנות את השיחות מהקמפיינים השונים ומאתר האינטרנט שלכם ישירות לטלפונים הניידים של עובדי החברה, וזאת באמצעות הטלפונים הוירטואליים, כאשר אלו ינתבו את השיחות, על ידי נתב שיחות חכם, ישירות למספרי הטלפון הנייד של העובדים אשר עובדים מהבית. ניתן לצפות ולשמור שיחות שלא נענו, ועוד. בנוסף, לכל מספר וירטואלי חכם קיימת בקרה שיווקית. עיקר תפקידו הוא לאפשר לכם לזהות בקלות את ספק הלידים הטוב ביותר שלכם, כדי שתוכלו להשקיע את תקציב העסק אצל הספקים אשר מעניקים לכם את התוצאות הטובות ביותר, האיכותיות ביותר, את הלידים אשר אחוז גבוה מהם נסגר לכדי עסקה. בנוסף, ניתן להקליט את כל השיחות הנכנסות מהמספרים הוירטואליים, וכך לבצע מעקב אמיתי אחר אנשי מוקד המכירות לטובת שיפור עתידי תמידי.
  • טיפול מהיר בלידים מכל מקום – ניתן אף לקבל את כל הלידים באמצעות SMS לנייד האישי של כל עובד ועובד לטיפול מהיר ואפקטיבי בפניות חמות.
  • יצירת אוטומציות – אוטומציות חכמות חוסכות זמן יקר ומייעלות את עבודתכם. אילו אוטומציות קיימות במערכת?
    • ניתוב לידים לעובדים בשעות הפעילות שלהם בלבד – העבודה מהבית מערימה קשיים רבים על העובדים, כאשר שעות העבודה עלולות להיות שונות מאלו הנהוגות במשרד בשל חוסר זמינות עקב טיפול בילדים, וכדומה. פתרון נוח למצב שכזה הוא ניתוב לידים לעובדים בשעות פעילות ספציפיות בלבד. עבור כל משתמש תוכלו להגדיר שעות פעילות ייחודיות לו, כאשר רק בשעות אלו יופנו אליו הלידים.
    • העברה אוטומטית של ליד ממשתמש אחד למשתמש אחר – ניתן ליצור ניתובים אוטומטיים למשתמשים נוספים, אשר יתבצעו לאחר שינוי סטטוס או משוב לקוח בליד. איך מגדירים? קראו במדריך

לקוח יקר, נקלעת לקשיים?

צור/י איתנו קשר ואנו נעשה כל מאמץ כדי לסייע לך:

טל': 073-2649111
דוא"ל: support@leadmanager.co.il


להסברים ולמדריכים נוספים, בקרו במרכז התמיכה שלנו >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *