חסימת משוב לקוחות שלילי לאחר משוב חיובי
21 פברואר, 2017
שליחת הודעת דוא"ל אוטומטית ללידים לאחר ניתובם ללקוחות
21 פברואר, 2017

סימון משוב לקוחות בדוא"ל (ללא צורך להתחבר למערכת)

פיתוח חדש נוסף לסוכנויות פרסום ויצרני לידים – מעכשיו ניתן לאפשר למשתמשים מסוג לקוחות לסמן משוב בדוא"ל (פידבק על הליד) ללא צורך להתחבר לחשבונם במערכת ליד מנג'ר.

מערכת ליד מנג'ר פועלת לייעול וחיזוק הקשר בין סוכנויות הפרסום וייצרני הלידים לבין לקוחותיהם. לצורך כך המערכת מאפשרת למשתמשים מסוג לקוחת לסמן פידבק לסוכנות הפרסום או לייצרן הלידים ישירות מהודעת הדוא"ל הנשלחת ללקוחות בעת קבלת ליד חדש, כך ניתן לחסוך מהלקוחות זמן ואת הצורך להתחבר למערכת ליד מנג'ר לצורך הדיווח על איכות הליד.

להפעלת הפיצ'ר יש לפעול ע"פ ההנחיות הבאות:

שלב 1

היכנסו למסך הגדרות המערכת:

כניסה_להגדרות

שלב 2

1. היכנסו ללשונית "ניתוב לידים ללקוחות"
2. שם בחרו בתת לשונית "משוב לקוחות"
3. בשדה "דף תודה למשוב בדוא"ל" רשמו את ההודעה שתוצג ללקוחת מיד לאחר סימון המשוב בדוא"ל (למשל: תודה על הפידבק…)
4. וודאו כי יצרתם סיבות משוב ובמידת הצורך הוסיפו את כל אופציות הפידבק שתרצו לאפשר ללקוחותיכם לסמן במשוב.

mail_customers_feedback_1

שלב 3

היכנסו למסך הקמפיינים, בחרו בקמפיין הרצוי, היכנסו ללשונית ברירת מחדל לערוצים (כל מה שתערכו כאן יבוצע אוטומטית לכל הערוצים תחת קמפיין זה. לעריכת ערוץ בודד יש לבצע את אותה הפעולה תחת "פרטי הערוץ"). ושם לחצו על "לאפשר ללקוחות קצה לתת משוב" ובחרו באופציה השלישית מבין 3 האופציות הבאות:

1. ללא – לקוחות לא יוכלו לסמן משוב לקוחות (פידבק על איכות הליד)
2. במערכת בלבד – לקוחות יוכלו לסמן משוב לקוחות בחשבונם במערכת בלבד
3. * במערכת ובדוא"ל – לקוחות יוכלו לסמן משוב לקוחות גם בחשבונם במערכת וגם ישירות מתוך הדוא"ל אשר נשלח אליהם עם קבלת ליד חדש.
* תחת שורת ה"סיבות" וודאו כי בחרתם את סיבות המשוב אשר יופיעו בלידים מקמפיין / ערוץ זה.

mail_customers_feedback

שלב 4

כאשר הלקוח יקבל התראה בדוא"ל על קבלת ליד חדש, עליו ללחוץ על סיבת המשוב הרצויה וכך לעדכן אתכם סוכנות הפרסום ויצרני הלידים על סטטוס או איכות הליד:
mail_customers_feedback_2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *