הגדלת כמות הלידים מהאתר באמצעות SEO ו- PPC בסיסיים
20 אפריל, 2015
על לידים ומסעות פרסום ממוקדים: למתחילים בתחום
20 אפריל, 2015

כך תבצעו רכישת לידים חכמה

בעזרת קניית לידים יכולה כל חברה ליצור קשר עם לקוחות חדשים, אך חשוב להבין כיצד קונים לידים ואיך מנהלים את המידע

חוקים לרכישה נכונה של לידים באינטרנט

קנייה של לידים מתבססת על מספר חוקים. אך עוד לפני שניגשים ומבצעים רכישת לידים עבור החברה, כדאי להבין קודם כל את העיקרון המנחה שימוש נכון בלידים. מדובר על כלי פרסום יעיל, אך חשוב לשים את הדגש על פנייה נכונה ללקוח. במילים אחרות, לידים אשר יבקשו יותר מדי פרטים או לידים עם שדות לא הכרחיים יקטינו את מספר התגובות של הצרכנים. רכישת לידים בכמויות גדולות אינה מספיקה על מנת להשיג תוצאות, משום שרק קניית לידים תוך מחשבה מבטיחה הצלחה.
בעת קניית לידים יש לבצע הגדרה מדויקת של המטרות. יש הבדל בין רכישת לידים עבור חברה המציעה שירותים לבני גיל הזהב, לעומת קניית לידים עבור חברה המוכרת מוצרים לצעירים. לאחר הגדרת המטרות יש לבדוק אילו אתרי אינטרנט מספקים את בסיס הצרכנים הרחב והרלוונטי. ישנם מאות מיליוני אתרי אינטרנט, אך סביר להניח שרק חלק מהם יעזור לכם להגיע לצרכנים הרצויים.

עם איזו מערכת מנהלים את הלידים?

בשלב הבא של קניית לידים יש לבחור מערכת ניהול. כידוע, רכישת לידים מוצלחת עשויה להביא למאות ואפילו אלפי תגובות של צרכנים. המשמעות היא כמות עצומה של מידע, אשר צריך להיות מאורגן ומסודר. מערכת ניהול לידים מבטיחה מעקב ובקרה אחר הלידים, הפקת דוחות, ניתוב המידע ללקוחות הקצה או למנהלי הקמפיין וסינון בין לידים איכותיים לכל השאר.
כפי שניתן לראות, קניית לידים היא אינה נושא פשוט. יחד עם זאת, אין ספק כי רכישת לידים מגבירה משמעותית את הסיכוי של החברה להתבלט ולגייס לקוחות. קניית לידים מאפשרת החזר על ההשקעה על פי חישובים שונים, אשר כל אחד מהם מתאים לחברה אחרת.

שומרים על שקיפות מלאה

עיקרון נוסף העומד מאחורי רכישת לידים הוא השקיפות. צרכנים הנרשמים צריכים לדעת במדויק אילו פרטים הם משאירים ועל מה חתמו. מנגד, מפרסמים המשתמשים בלידים צריכים לדעת היכן פורסמו ההצעות ובאילו זמנים. בדיקת אמינות של מקורות ליד היא חלק בלתי נפרד מניהול קמפיין מן הסוג הזה, ולכן חשוב לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע.
ניהול לידים ומערך מכירות הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים העומד לרשות חברות מודרניות. ניהול מן הסוג הזה מבטיח מאגר לידים איכותי ובדיקת סטטוס הליד עד ביצוע המכירה. על מנת לעשות זאת יש ליצור קשר עם חברת lead manager, להירשם במערכת ולהתחיל לקבל פרטים על הלקוחות הבאים שלכם.

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

1 Comment

  1. הדר הגיב:

    אני רוצה לקנות לידים לנשירת שיער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *