מהם לידים פוטנציאליים?
20 אפריל, 2015
מהי מערכת ניהול לידים?
20 אפריל, 2015

מסלול פיי פר ליד – Pay Per Lead

ישנן מספר דרכים לרכוש לידים עבור קידום האתר והעסק, אך יש להיעזר במערכת ניהול לידים איכותית על מנת לעקוב אחר הנתונים המגיעים מהצרכנים

איך משלמים עבור לידים לעסק?
ישנם מסלולים שונים דרכם ניתן לרכוש לידים. לכל אתר או עסק יש דרישות אחרות ומטרות שונות, ולכן ההבדלים בין המסלולים נוגעים בעיקר לכמות הלידים ולשימוש בהם. אפשרות פיי פר ליד (Pay Per Lead) מספקת ללקוח מעקב אחר התקציב המוקצה לטובת השיווק, משום שהתשלום הוא עבור כל ליד בנפרד. שיטת תשלום זו מתאימה בעיקר למי שמעדיף את האיכות על פני הכמות. יחד עם זאת, האפשרות יכולה לשרת גם את אלו המקבלים כמות גדולה של לידים ומעוניינים להקצות לצורך השיווק סכומי כסף גדולים.

מסלולי לידים והגדלת כמות הפניות
בין אם בחרתם במסלול פיי פר ליד או במסלולים אחרים, כדאי שתדעו איך להגדיל את כמות הפניות הממוקדות המגיעות אליכם. ראשית, יש לבצע בדיקות כלליות של נתוני האתר. לדוגמא, עליכם לדעת כמה גולשים יש באתר ביום וכמה לידים נוצרים מתוך אלו שכבר הגיעו אליכם. במילים אחרות, פיי פר ליד אינו רלוונטי רק להשארת פרטים באתר חיצוני אלא מתאים גם כשיטת ניהול הלקוחות אשר כבר הגיעו לעסק שלכם.

בדיקות נוספות אותן אפשר לבצע נוגעות למקורות הלידים. כמו במסלולים אחרים, גם בעת תשלום פיי פר ליד ניתן להבחין בין מקורות איכותיים דרכם מגיעים גולשים לבין מקורות פחות אטרקטיביים. בין יתר המקורות נכללים מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות, פורומים, אתרי תוכן מקצועי ועוד.

בדיקה של כמות העסקאות הנסגרות כתוצאה מהלידים יכולה לעזור לכם לגבש תקציב שיווק ופרסום. את הבדיקה אפשר לבצע בקלות, במידה ונעזרים במערכת ניהול לידים. תפקידה של המערכת הוא לא רק לאפשר לכם לפזר את הלידים בצורה אסטרטגית ולעקוב אחריהם, אלא גם לנהל את הנתונים והמידע המגיע מהלקוחות וזאת לצורך ניצול ההזדמנויות.

כך תמדדו האם הלידים משתלמים לכם
עלות משתלמת של פיי פר ליד ושיטות אחרות נמדדת על פי היחס בין הרווח המקסימלי לעסקה, הרווח המוצע לעסקה ומחיר הליד. במידה וסוג העסקה הנפוץ ביותר הוא גם הרווחי ביותר, דעו כי אתם עושים משהו בכיוון הנכון. הגדירו מראש מה היא העסקה האופטימאלית עבור השירות או המוצר אותם אתם מספקים וכך תוכלו לייצר את הלידים המתאימים.

בשורה התחתונה, פיי פר ליד היא שיטה המצטרפת לטכניקות שיווק מוכחות אחרות. הירשמו עוד היום למערכת ניהול לידים ובדקו היכן וכיצד אתם יכולים להגדיל את בסיס הלקוחות. בחרו במערכת ניהול נוחה, צרו קשר עם נותני השירות והגבירו את התנועה לאתר.

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודהף

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *