מערכת ניהול קשרי לקוחות – CRM

מהי מערכת ניהול לידים?
20 אפריל, 2015
קביעת העלות של ליד
20 אפריל, 2015

מערכת ניהול קשרי לקוחות – CRM

מה זה crm

מה זה מערכת CRM?

בקצרה? מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות היא מערכת ניהול קשרי לקוחות ברמה אופטימאלית. כל עסק יכול להיעזר בה על מנת להגדיל רווחים:

ועוד קצת על מה זה מערכת CRM?

אז מה זה CRM במובן השימושי? בתחילת דרכו של התחום השיווקי נחשבות מערכות CRM לחלום רחוק. הדירוג היחיד אותו יכלו לבצע חברות התנהל על בסיס שלושה פרמטרים בלבד: תכיפות הקנייה, תדירות הקנייה וסך הקניות. כיום שיטה זו השתכללה, ונקראת Customer relationship management.

מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM מבטיחה לחברה ניהול קשרי לקוחות ברמה האופטימאלית. בעזרת כלי מדידה אנליטיים, תוכנות ומחשבים מתקדמים עוסק התחום לא רק בשירות לקוחות, אלא גם בהבנה וניתוח הצרכים. תפקידה של מערכת CRM היא לשמור על הלקוחות הקיימים אך גם לעזור בגיוס לקוחות חדשים. במובנים רבים מייצגת תוכנת CRM את הדור הבא של השיווק: ממוקד, מפולח ומבוזר.

המרכיבים העיקריים במערכות CRM

אז מה זה CRM מבחינת מערכות CRM שונות? האם יש הבדל ביניהן? כל תוכנת CRM מכילה תכונות שונות, אך ניתן למנות מספר מרכיבים עיקריים. ראשית, מערכת CRM מאפיינת את הלקוח מבחינת גיל, עיסוק, מצב משפחתי, מיקום גיאוגרפי וכדומה. שנית, מערכת ניהול קשרי לקוחות – CRM בודקת את דפוסי הצריכה בעבר ומנסה להסיק מהם על דפוסי קנייה עתידיים. תוכנת CRM צריכה לזהות את ההעדפות של הלקוח ולספק לו הצעות רלוונטיות. לכל אורך הבדיקה אותה מבצעת CRM יש להקפיד על בדיקת שביעות הרצון של הלקוח.

תוכנת CRM פועלת גם כלפי הארגון ולא רק כלפי הלקוחות. שימוש במערכות CRM מספק לארגון מידע ספציפי על השירות או המוצר שהוא מציע, כך שתמיד יתאפשר תהליך של שיפור והתייעלות. מבחינה שיווקית, מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM עוזרת לגבש קמפיין לפלח שוק מסוים תוך שימוש במבצעים, הנחות או הטבות.

ניצול נכון של CRM

ומה זה CRM מבחינת הלקוחות? הלקוחות הם המרוויחים העיקריים מקיומם של מערכות CRM. מלבד העובדה שמדובר על מערכת ניהול לקוחות המהווה מוקד פניות וטיפול בבעיות, ניהול קשרי הלקוחות נעשה בצורה שיתופית ומרחיב את האפשרויות של החברה. העיקרון של CRM שם את הלקוח במרכז, כאשר הארגון מבין כי השגת רווחים תלויה ביחס אישי.

מה זה CRM

מערכת לניהול קשרי לקוחות

גייסו לקוחות עוד היום!

אחרי שהבנתם מה זה CRM, צריך לזכור שתהליך הטמעת מערכות CRM נחשב ארוך ויש להיערך אליו בצורה נכונה. כיום ישנן חברות רבות המשווקות מערכות CRM, כאשר המטרה הסופית היא הבנה טובה יותר של הלקוחות ומדידה אמפירית של הצלחת מהלכים שיווקיים. עם זאת, מערכת CRM אינה מיועדת רק לארגונים גדולים וגם עסקים קטנים יכולים ליהנות ממנה.

על מנת להצטייד בתוכנת CRM יש ליצור קשר עם חברה העוסקת בתחום. הרשמה פשוטה במערכת ניהול קשרי לקוחות יכולה לספק לכם גישה לנתונים על לקוחות, לידים וקמפיינים פרסומיים. ניתוב הפניות המגיעות מהלקוחות היא הדרך הטובה ביותר להגדיל ROI, וניתן לעשות זאת כבר היום.

למידע אודות ליד מנג'ר CRM לעסקים קטנים, בינוניים וחברות >

 

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *