הקשר בין מכירת לידים למערכת ניהול

המדריך ליצירת לידים – חלק 2
20 אפריל, 2015
חברות לייצור לידים
20 אפריל, 2015

הקשר בין מכירת לידים למערכת ניהול

כל חברה העוסקת במכירת לידים צריכה לפתוח חשבון במערכת ניהול על מנת לפקח, לעקוב ולנתב את המידע המגיע מהצרכנים

לא מוכרים לידים לפני שפותחים חשבון במערכת ניהול
חברות העוסקות ביצירה או מכירת לידים חייבות להשעין את השירות שלהן על מערכת ניהול איכותית. הסיבה לכך היא קודם כל פרגמטית: רק בעזרת מערכות ניהול ניתן לממש את הפוטנציאל של הלידים. כל חברה המציעה מכירת לידים מודעת לעובדה שלא תמיד קל לאסוף ולפקח על המידע המגיע מהצרכן. במילים אחרות, מערכות ניהול לידים עומדות לרשות מנהלי הקמפיין בצורה האידיאלית.

כיצד מוכרים לידים ללקוחות חדשים?
מכירת לידים מבוססת על ההבנה כי יש צורך ביצירת קשר עם לקוחות חדשים. הלידים מאפשרים לחברות לקבל מידע מלקוחות המעוניינים בשירות או במוצר מסוים, בעלות משתלמת ונוחה. אך מצד שני, חברות המספקות שירותי מכירת לידים לא תמיד חושבות על כל ההיבטים.

לדוגמא, העברת לידים לא איכותיים עשויה לאכזב את מנהלי הקמפיין ואף להביא לביטול העסקה. לעומת זאת, מערכת ניהול לידים אשר מפקחת על מקור המידע, מאפשרת בדיקת אמינות ומבטיחה קבלת לידים מהפייסבוק וממספר גדול של אתרים בו זמנית היא הפתרון הנכון.

מאפיינים במערכות ניהול מידע
מספר מאפיינים בולטים במערכות ניהול המיועדות לחברות המציעות מכירת לידים ולעוסקים בתחום שיווק באינטרנט. ראשית, ניהול הקמפיינים עצמם תוך התבססות על ממשק משתמש נגיש, נוח ויעיל. שנית, ניהול מספר גדול של משתמשים כך שניתן יהיה להיעזר בתוכנה עבור חברות שונות. שלישית, מערכות הניהול מבטיחות קבלת הרשאות גישה וזאת על מנת ליצור מידור, בידול וביזור סמכויות. רביעית, בעזרת מערכות המידע ניתן לשלוח מייל – הן ללקוחות הקצה, הן למנהלי הקמפיין והן לבעלי הלידים והחברות. חמישית, רק עם מערכות מידע ניתן לייצא את כל המידע לאקסל בתוך מספר שניות.

מגדילים את התשואה עם lead manager
כפי שניתן לראות, מערכות ניהול המידע הן צורך בסיסי עבור חברות המציעות מכירת לידים. בכל רחבי העולם עוברות חברות גדולות למערכות ניהול מתקדמות, אשר חוסכות עבורן זמן וכסף. גם בישראל אפשר לנצל את המערכות הללו בצורה נכונה במידה ופותחים חשבון במערכת יעילה ומוכחת.

אתר lead manager מופעל על ידי צוות המציע פתרון מקיף לייצור, ניהול וניתוב לידים. כדאי ליצור קשר עם נציגי החברה על מנת לקבל מידע נוסף, לפתוח חשבון במערכת הניהול המתקדמת של lead manager ולהתחיל להפנות את הצרכנים למקום הנכון. לא מוכרים לידים לפני שנרשמים למערכת ניהול משום שזוהי הדרך הטובה ביותר להתחיל עסק או להגדיל את התשואה על ההשקעה.

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *