כיצד להשתמש ברשת חברתית Facebook ליצירת לידים

כיצד להשתמש ביצירת לידים לרווח מהיר במיתון?
20 אפריל, 2015
כיצד להשתמש ברשתות חברתיות ליצירת לידים?
20 אפריל, 2015

כיצד להשתמש ברשת חברתית Facebook ליצירת לידים

משווקים כבר הבינו כי הרשתות החברתיות הפופולאריות כמו Facebook הן המקום המתאים ביותר לשימוש באסטרטגיית השיווק. אבל גם אלה המאמצים את המשאבים האלה, לעתים קרובות לא יודעים איך להשתמש בהם, מה עובד, מה לא, ומה התוצאות הצפויות.

עם התחרות הגדולה בתחום המכירות משווקים רבים גילו את הצורך להרחיב את טווח של מאמצי השיווק, והעברת המאמצים לתחום האינטרנט. רבים החלו להשתמש ברשתות החברתיות ככלי שבאמצעותו ניתן ליידע את הציבור לגבי המוצרים השונים שהם מציעים, וליצור לידים מהקהל החדש הזה.
השימוש ברשת חברתית ליצירת לידים הוא בחינם ואורך מעט מאוד זמן. עם זאת, יצירת לידים באמצעות רשת Facebook דורשת גישה מיוחדת ומציגה כמה קשיים שיש להתגבר עליהם.

קבל 5 טיפים ליצירת לידים דרך Facebook

1. בחר את רמת הפעילות ולא מספרים וכמויות של אנשים. התחל על ידי איתור הקבוצות הקשורות לפעילות של החברה שלך. במסגרת החיפוש תקבל כמה עשרות של קבוצות. עכשיו תצטרך לצמצם את הרשימה כדי ליצור יעילות בפרסום ומיקוד טוב. יש לבדוק את גודלן של הקבוצות כדי להעריך את רמת הפעילות של חבריהן. המטרה – למצוא קבוצה לא רק עם הקהל הגדול אלא עם הקהל הפעיל ביותר. אם הקבוצה מונה 50000 חברים, אך אין יותר משתי תגובות על דיון מסוים – הרי שאין טעם להכליל את הקבוצה הזו במסגרת קהלי היעד. רצוי שהרשימה תכלול בסופו של דבר כ 10-20 קבוצות העונות על צרכיך.

2. הצטרף לקבוצה תחת השם שלך ולא תחת השם של הארגון. רשתות חברתיות הן ערוץ דו כיווני, ולכן חשוב במיוחד להקצות אדם מיוחד כדי לפקח על הפרויקט שלך בחלל של הרשת, אשר יזין תכנים לקהילה ויספק משוב הולם ומיידי. השתתפות בקבוצות תחת השם האישי מסייעת ופותחת דלתות בצורה מהירה יותר.

3. לשתף בפרסום ולנהל דיונים באופן נבון. בכל פעם שאתה מפרסם תוכן חדש, זו הזדמנות לחלוק את המידע הזה עם קבוצות בקהילת ה- Facebook. במקום לטפל רק בהפקת מסרים שיווקיים, יש ליזום דיונים בנושאים שונים בין חברי הקבוצה.
לדוגמה, בעת פתיחת נושא חדש לדיון, אל תהסס לבקש מחברי הקבוצה להגיב על הסקירה ששלחת. זהו בעצם בלוג באותו שם. אנשים יכולים להשאיר הערות שלהם.
עליך לעקוב אחרי דיונים מתמשכים בכל קבוצות המיקוד ולהשאיר תגובות רבות. אין צורך להגזים בהפניה לקידום מכירות. יותר פשוט לשתף את דעותיכם או להגיב על תגובות של משתתפים אחרים. זו רק שיחה, שלא נתפסת כתכסיס שיווקי. אנשים רואים את השם שלך – אתה בעצם צד לדיון ולא מישהו שמוכר להם סחורה.

4. אחוז התגובה – בזמן שאתה משתתף בכמה קבוצות, אתה יכול במהירות להבין מה אחוז התגובה להצעות שלך על פי מספר רישומים בדף הנחיתה. אתה חייב לבדוק את ההצעות שלך בקבוצות השונות. בנוסף, עלינו לזכור כי אחוז התגובה מושפע משני גורמים:
א. משתתפים בקבוצות מקבלים התראות יומיות או שבועיות על פעילות בדיונים. המראה שלך ברשימות אלה דומה להתפלגות של תוצאות החיפוש במנוע החיפוש: אם אתה גבוה יותר ברשימה, זה אומר שיותר משתמשים יראו את הנושא שלך, ואז אחוז ההרשמות שתקבל יגדל.
ב. באופן לא מפתיע, חברי הקבוצה מעוניינים יותר בביקורות נושאיות ו webinars שמכסות מגמות בתעשייה ונושאים תפעוליים, וכן נושאים חינוכיים שונים. כדאי לקחת זאת בחשבון.

5. ליצור דפי נחיתה ממוקדים ברשת החברתית. להפוך את דפי הנחיתה לממוקדים במיוחד עבור הקהל של Facebook . טקטיקה זו אינה דורשת שינוי מלא של דף היעד. במקום זאת, יש לערוך את הטקסט של דף הנחיתה שלך, כך שהמבקרים מ Facebook יחושו שהגיעו למקום שרצו. מומלץ להשתמש בביטויים כגון: "תודה על ההתעניינות שלך בדיון הזה" וכיוצ"ב, הנותנים תחושה נעימה לגולשים.

תנו למערכתLead Manager  לייעל לכם את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *