שיפור טופס צור קשר. 5 רעיונות לגידול ההמרות

מערכת ניהול מכירות מוצלחת
20 אפריל, 2015
העלאת גרסה – מקצה שיפורים ותיקוני באגים במערכת
3 מאי, 2015

שיפור טופס צור קשר. 5 רעיונות לגידול ההמרות

שיפור מקסימלי ללא מאמץ

תקציבים מוגבלים לעיתים קרובות מאלצים אותנו לבצע שינויים משמעותיים בטקטיקת השיווק במקום בדיקת אסטרטגיות הקמפיין החדש מיסודה, שיכולה לסרבל ולעכב לידים פוטנציאלים. שינוי פשוט של טופס ההרשמה הוא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להגדיל את אחוז ההמרה ללא כל מאמץ או עלות נוספת.

ערכנו מחקר קטן וגילינו חמישה סוגי שינויים בטפסי הרשמה, אשר עזרו למשווקים שונים לשפר את הביצועים שלהם. רעיונות אלה יסייעו לך לשפר את תוצאות הקמפיין. למען האמת, אופטימיזציה של טופס ההרשמה ניתן להפוך לתהליך אינסופי. על ידי ניסויים, אתה יכול להמשיך לשפר את אחוז ההמרה של הטפסים שלך, בדרך כלל מדובר על שינויים קלים בלבד, כגון כפתורים או תמונות. שיפור טופסי ההרשמה היא דרך מצוינת לעשות יותר ולהגיע אל יותר לידים ללא הוצאה מיוחדת. אתה יכול לשפר את מסעות הפרסום באופן משמעותי ולהגדיל את היקפם של לידים איכותיים.

אז איך עושים את זה? היכונו לקבלת לידים….

לפניכם דוגמאות ספציפיות ונתונים של B2B, ובהן דרכים פשוטות ויעילות איך להגדיל את אחוז ההמרה של טפסי ההרשמה באתר.

1. רישום בטופס קצר

רוב המשווקים יודעים, כי טופס הרשמה צריך להכיל שדות הדרושים כדי לייצר להוביל ריבית גבוהה יותר מתוך הפניות. העניין הוא שעודף שאלות מפריע לפונה, ולכן יש להתמקד בשאלות החשובות ביותר לאותו עסק לצורך השגת מידע חיוני מהקונה הפוטנציאלי ולקראת תחילתו של דיאלוג. זה אומר שאנחנו צריכים להגביל את עצמנו בשאלות מסוימות. על פי סקר שנערך לגבי המידע שמעבירים הקונים הפוטנציאלים עולה כי:
– 72% אמרו כי הם תמיד מזדהים בשם האמיתי שלהם.
– 68% אמרו כי הם תמיד מציינים כתובת דוא"ל תקפה.
– מעט יותר ממחצית מהנשאלים ענו כי הם מספקים מידע מדויק על היקף ושם החברה שהם
מייצגים (59% ו 55% בהתאמה).
אחת הבעיות שחזרה על עצמה היא מספר טלפון – רק 38% אמרו כי הם מציינים את מספר הטלפון האמיתי שלהם. בעיות נוספות שעלו מהמחקר מעידות שרק 29% מספקים מידע אמין לגבי רמת ההכנסה שלהם, מצבם המשפחתי ואיזור מגוריהם.
אם טופס ההרשמה שלך כולל שדות בעייתיים כמו השניים האחרונים שהוצגו, יש לנסות להוציא אותם, ולבדוק את יעילות הגרסה החדשה.

2. רישום וולונטרי

מסירת נתונים מרצון – מסתבר כי טופס לרישום וולונטרי יכול ליצור אחוז גבוה מאוד של המרה:
1. רוס, מנהל שיווק מוצרי חברת INTTRA פרסם באופן מקוון את אחד המוצרים של החברה. לקוחות פוטנציאליים יכולים היו לצפות בהדגמה ללא רישום, אך נדרשו לספק פרטי קשר לקבלת מידע נוסף על החברה. כתוצאה מכך, 23% צפו בהדגמה מקוונת והשלימו את טופס ההרשמה מרצון.
2. טרבור Shoeri, מנהל PharmOut השתמש בצורה של רישום וולונטרי להצעה ללקוחות פוטנציאלים. קונים פוטנציאליים יכולים היו לקבל אוסף של החברה באופן מיידי, אך נדרשו לספק מידע ליצירת קשר כדי לקבל תוכן כגון זה בעתיד. מבדיקות שנעשו עולה כי אחוז קישור לטופס רישום מרצון גדל ב 15.38% לעומת טופס רישום לא וולונטרי.

3. שתי הצעות בטופס אחד

שיטות עבודה מומלצות עבור עיצוב דף יצירת קשר מבטלות אפשרויות ניווט חיצוניות לטובת דפים אחרים באתר. עם זאת, במקרים מסוימים, הצעת משנית נוספת יכולה למשוך כמה לקוחות פוטנציאליים, שאינם מוכנים למסור מידע אישי תמורת ההצעה הבסיסית בלבד.
לדוגמה, אריק מאיירס, מנהל שיווק באינטרנט, Quest Software, יצר מספר אפשרויות ניווט מטופס יצירת הקשר, כדי להגיע לקטגוריה רחבה של לקוחות בעלי צרכים ואינטרסים שונים.
מאיירס וצוותו בדקו גרסאות שונות של דפי יצירת קשר. בחלק הם יצרו הצעה נוספת ובחלק הציעו רק הצעה אחת. הם עיצבו את הדפים בעלי שתי ההצעות באופן שבו ההצעה המרכזית בלטה יותר מההצעה המשנית. התוצאה הסופית הראתה:

  1. כשהדף אינו מכיל הצעה משנית היה אחוז ההמרה – % 9,09 .
  2. בעמוד עם ההצעה נוספת עמד אחוז ההמרה על 17.97%.

4. לאכלס מראש את השדות

אם אתה עובד עם מסד נתונים מפותח, יש לך יתרון של קבלת כמה פרטים בסיסיים על הלקוחות הפוטנציאליים שלך והכנסתם לטופס מראש. אתה יכול לעודד אותם לשתף פעולה איתך שוב. טקטיקה זו גם מגבירה את הסבירות כי לקוחות יחזרו ויגיבו לשאלות נוספות. התוצאות מטופס יצירת קשר המלא בשדות מראש יכולות להיות משמעותיות.

להלן שתי דוגמאות:
אהרון, דן, סמנכ"ל השיווק בצפון אמריקה של חברת נס טכנולוגיות, רצה לעודד את שיתוף הפעולה של לקוחות פוטנציאליים מרשימת לידים קיימת באמצעות הפצת הקמפיין בדואר אלקטרוני. מחצית מהלקוחות קיבלו רשימה אישית של לידים ישירות אל הטופס המלא מראש בשדות הבאים: שם, תפקיד, שם החברה, כתובת, דואר אלקטרוני וטלפון. השאר קיבלו דף נחיתה רגיל בעל שדות ריקים. באמצעות הטופס בעל השדות המלאים מראש שיעור ההמרה עלה ב 94,4%!

מקרה נוסף – שון דה סוזה, מנהל בכיר בחברת Eloqua קורפ וצוותו, יישמו תכנית אישית לקמפיין האינטרנט. 76.8% מתוך הרשימה היו לקוחות שאין איתם מגע של דיוור ישיר, ואילו 23.2% של הלקוחות היו ברשימת הדיוור החברה שלהם. כדי ליצור קשר עם מסד הנתונים מולאו מראש השדות הבאים: שם, תפקיד, שם החברה, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני. כתוצאה מכך, 66% מהמכירות נעשו מול לקוחות שקיבלו טופס בעל שדות שמולאו מראש.

5. הסרת כפתור ה"איפוס"

יש להסיר את כפתור האיפוס מטופס יצירת הקשר! בעבר ייצרו טפסים עם אופציית איפוס שהתבררה כטעות אסטרטגית, שיש להימנע ממנה ומיד לצורך הגדל הסיכוי ליצירת לידים.
לא תרצה כי הלקוחות הפוטנציאליים שלך שבילו זמן רב במתן מענה לשאלות בטופס שלך, ילחצו בטעות על כפתור האיפוס, וכל המידע שרשמו – ייעלם. לא סביר שהם ישובו וירשמו הכל מחדש. אל תוותר על לידים פוטנציאלים. הסר את כפתור האיפוס.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *