איך להרוויח על יצירת לידים?
20 אפריל, 2015
המדריך ליצירת לידים – חלק 2
20 אפריל, 2015

איך ליד נולד

ליד, בהקשר של שיווק הוא יצירת קשר עם מכירה אפשרית: אדם או ארגון שיש לו עניין במוצר או השירות שלך. לדוגמה, המוכר מעביר את הסחורה בתערוכה מקצועית בתקווה למשוך את תשומת לבם של קונים מתאימים שביקרו בתערוכה. כל בקשה למידע נוסף תהיה בעצם "ליד", וה"ליד" הזה יכול להפוך בהמשך להפוך למכירה.

המאמצים של עסק באינטרנט להוביל גולש פוטנציאלי לכדי יצירת ליד יכול מאוד להשפיע כיום, על הצלחת העסק בשוק ומול המתחרים. לשם כך, רוב הארגונים מנסים לעבוד על יצירת לידים ביעילות ובמקצועיות.
לעתים קרובות, נראה כי קשה מאוד לעשות זאת, אבל אין ברירה – ללא קונים לא יהיה מוכר! בדיוק בגלל זה בעל עסק צריך ללמוד את המיומנות של יצירת לידים והרווחים לא יאחרו לבוא.
יש עסקים שמשקיעים בשימוש בתוכנות מחשב, מסדי נתונים, אינטרנט, או שירות מיוחד כדי להשיג מידע על מנת להרחיב את הגבולות של העסק והגדלת רווחים ממכירות. ליד יכול לעשות את כל העבודה הזו קל ויעיל הרבה יותר – להכיל שמות וכתובות (כתובות דוא"ל) של אנשים, תאגידים, מוסדות או גופים.

אז כיצד יוצרים לידים?

ישנן מספר דרכים ליצירת לידים וביניהן פרסום, תערוכות, יחסי ציבור, ספרות מקצועית ועוד. כל השיטות הללו מבוססות על הסתברות סטטיסטית, שבמידה ויחשפו בפני קהל לקוחות פוטנציאלי גדול – אתה תקבל תגובה מהאנשים.

אתרי אינטרנט הם מקורות מצוינים ליצירת לידים. מבקרים אשר מחפשים מידע שימושי בנושא ספציפי ומעוניינים להוריד תכנים, מתבקשים להשאיר פרטים שנכנסים למאגר הנתונים של אותו אתר. לדוגמה, אתר אינטרנט פופולארי יכול לפרסם דוח מעניין, אבל ידרוש מהמבקרים לרשום ולהזין את פרטי הקשר שלהם לפני מתן גישה לתוכן שהם מבקשים.

ספקים מסוימים מציעים תוכנות, על מנת לסייע לעסקים ליצור לידים. בעת בחירת ויישום תוכניות כאלה לא צריך לשכוח האתיקה והחוק. השימוש בתוכנות ריגול, סוסים טרויאניים שיטות פולשניות אחרות של איסוף מידע ללא ידיעתם או הסכמתם של אנשים או ארגונים הוא עבירה על פי חוק. יש לדאוג ליצירת לידים באופן אמין אתי על פי חוקי האינטרנט.

מערכתLead Manager  מייעלת את תהליכי העבודה.

נסו זאת עכשיו, ללא עלות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *